Gå til innhold

Din must have til valp?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva trenger man når man får en valp i hus? Jeg har kun hatt voksen hund tidligere, men nå venter jeg på en liten valp som snart skal flytte inn. Jeg sverger til sele på hund, men blir det for voldsomt å starte med sele på en liten valp eller er det greit å venne hunden til selen med en gang? Seng skal jeg skaffe, men kjenner jeg meg selv rett så blir sofaen hundens plass også :P Hvilke tyggeleker har dere likt best? Det er en liten rase som kommer i hus, så de svære tyggelekene fra gamlehunden kommer til kort her. 

Ellers noen tips til en kommende valpeeiger? 

Anonymkode: cfa39...bd9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Min valp hadde valpesele da jeg fikk han. Det er ikke han på bildet altså, bare et jeg fant på nett. 

En liten rase klarer ikke ødelegge like mye som en stor, men mange tyggeleker, bein og godbiter er et must. Biltema har en del rimelige, men jeg hadde 6 uker fra jeg snakket med oppdretteren til han flyttet inn så jeg bestilte både tøyleker og senger fra ebay. Hvis du vil ha den i sofaen er det ofte en fordel og ha en seng i sofaen, som hunden sin plass der, så slipper du søl i resten av den. 

Har ikke noen bestemte favoritter å vise til dessverre, min fant spiser alt, fra stolbein ( heldigvis ferdig med den perioden) til sko og leker. Tørket oksemuskel (penis) er favoritten når det kommer til "bein" og mildere mot magen enn svin (ører, hale)

Lykke til med valp 😄

Anonymkode: 08bc9...531

AnonymBruker
Skrevet

Og bildet 😄

IMG_7139.PNG

Anonymkode: 08bc9...531

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...