AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #1 Del Skrevet 2. januar 2017 Hei! Jeg har fått meg fast jobb som klargjører/bilpleier i et firma, dette har jeg jobbet med før, men ikke fått fast før nå. Har lyst til å ta fagbrev i dette (for mer lønn osv selvfølgelig), hvordan går jeg frem? Må kanskje jobbe med det i noen år til først, men hvem kontakter jeg osv? Opplæringskontoret? Jeg er 25, så ferdig med skolen for lengst siden jeg bare har gått videregående Anonymkode: f2773...3a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #2 Del Skrevet 2. januar 2017 Enten må du gå normalt løp med 2 år skole og 2 år læretid, eller du må jobbe minimum 5 år fulltid i faget før du kan ta fagbrev som praksiskandidat. Anonymkode: e0939...241 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #3 Del Skrevet 2. januar 2017 Fagbrevet vil da være som bilmekaniker, lette kjøretøy, og du vil måtte jobbe innen større deler av faget enn kun bilpleiet/bilklargjøring. Anonymkode: e0939...241 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #4 Del Skrevet 2. januar 2017 https://utdanning.no/yrker/beskrivelse/bilklargjorer Anonymkode: e0939...241 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå