AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #1 Skrevet 2. januar 2017 Jeg synes nyttårsaften er den absolutt verste dagen av de to. Faktisk den verste dagen i hele året. Året som venter skal liksom bli sååå mye bedre enn det forrige. Yeah right. Og nyttårsforsettene? Jeg blir uvel. Det er ikke uvanlig å sette kalkunen i ovnene, ta på seg fintøyet, skåle med venner og vente på at klokka blir 24 så man kan skrike GODT NYTT ÅR og hive seg rundt halsen på hverandre mens det smeller som faen rundt en og skremmer livet av dyrene og mange mennesker. Man har også de avskum av mennesker som starter oppskytningen kl. 18 "fordi barna må jo få se før de legger seg, stakkars". Oppskrytt drittdag som jeg ikke skjønner vitsen med. Anonymkode: 68795...6d3 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #4 Skrevet 3. januar 2017 Endre innstillingen din så får du det kanskje bedre med deg selv. Anonymkode: 0b015...6ed 3
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #6 Skrevet 3. januar 2017 Er det rakettene det handler om..? Anonymkode: 21534...50e
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #9 Skrevet 3. januar 2017 Har ikke de store forventningene til nyttårsaften, så vanskelig å bli skuffet da. Det er viktig for meg å ha det greit på julaften og 1.juledag, resten er det ikke så farlig med. Anonymkode: fb4ab...ca8
fuglekvitter__ Skrevet 3. januar 2017 #10 Skrevet 3. januar 2017 På 2.1.2017 den 16.30, AnonymBruker skrev: Jeg synes nyttårsaften er den absolutt verste dagen av de to. Faktisk den verste dagen i hele året. Året som venter skal liksom bli sååå mye bedre enn det forrige. Yeah right. Og nyttårsforsettene? Jeg blir uvel. Det er ikke uvanlig å sette kalkunen i ovnene, ta på seg fintøyet, skåle med venner og vente på at klokka blir 24 så man kan skrike GODT NYTT ÅR og hive seg rundt halsen på hverandre mens det smeller som faen rundt en og skremmer livet av dyrene og mange mennesker. Man har også de avskum av mennesker som starter oppskytningen kl. 18 "fordi barna må jo få se før de legger seg, stakkars". Oppskrytt drittdag som jeg ikke skjønner vitsen med. Anonymkode: 68795...6d3 Jeg, eller vi har hatt kjempe fine juler og nyttår i mange år vi. Det er mange som ikke liker høytidene her inne ser jeg, og det står om det i KK og sånt, men noen liker det. Det kommer jo helt an på. Det er kanskje litt langtekkelig for noen, kanskje for de små som vil på skolen, være med venner og sånt. Jeg syntes ikke folk har fortjent å bli kalt det bare fordi noen har fyrt opp en rakett før kl. 00.00.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå