AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #1 Skrevet 2. januar 2017 Hei, noen som kan fortelle en komplett dataidiot hvordan man markerer og kopiere en lang tekst på iPad? Altså Marie alt og kopier.. Jeg får til bare å kopiere et og et ord. Ja jeg er ikke akkurat en kløpper på data 😂 Anonymkode: 5f476...77c
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #2 Skrevet 2. januar 2017 Mente selvfølgelig markere alt og kopier... Anonymkode: 5f476...77c
tdm900 Skrevet 2. januar 2017 #3 Skrevet 2. januar 2017 Når hsr kommet så langt at du har fått til å markere ett ord, er du på rett vei. Det du da gjør, er å sette finger på en av de to blå strekene før og etter, drar den ene og så den andre til ønsket plass, deretter trykker du "kopier"
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #4 Skrevet 2. januar 2017 1 minutt siden, tdm900 skrev: Når hsr kommet så langt at du har fått til å markere ett ord, er du på rett vei. Det du da gjør, er å sette finger på en av de to blå strekene før og etter, drar den ene og så den andre til ønsket plass, deretter trykker du "kopier" Suverent 😃 Takk 👍 Anonymkode: 5f476...77c
Gjest chisandra Skrevet 2. januar 2017 #5 Skrevet 2. januar 2017 6 minutter siden, tdm900 skrev: Når hsr kommet så langt at du har fått til å markere ett ord, er du på rett vei. Det du da gjør, er å sette finger på en av de to blå strekene før og etter, drar den ene og så den andre til ønsket plass, deretter trykker du "kopier" Takk fra meg også. Jeg lærte noe nytt.
tdm900 Skrevet 2. januar 2017 #6 Skrevet 2. januar 2017 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Suverent 😃 Takk 👍 Anonymkode: 5f476...77c 51 minutter siden, chisandra skrev: Takk fra meg også. Jeg lærte noe nytt. Bare hyggelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå