AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #1 Skrevet 2. januar 2017 Kjøpte en venn til den andre jentemsrsvinet mitt hinn leden. No merker jeg at hon jeg kjøpte har babyer i magen kjenner spark. Sparkene e på en måte noe spist som man kjenner som kan være foten eller noe. Men hon e bare 4 måneder. Overlever hon? Vil isje miste marsvinet mitt 10 dager etter jeg kjøpte hon Anonymkode: 152d0...fe1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #2 Skrevet 2. januar 2017 Ja hun overlever men hun er ung, men det går bra. Marsvin bør ikke bli drektige førte gang etter de har fylt 1 år, da gror bekkenet sammen og hun klarer ikke å føde. Marsvin som er drektige får og skal ha bekkenløsning. Du vil se at hun blir veldig stor( så stor at du tror hun skal sprekke) og pæreformet på slutten. Er som regel 2- 4 unger som kommer ut fullt utviklet. Marsvin bygger ikke rede, men hun trenger MASSE fri tilgang på godt høy. Gjerne så mye at hun kan gjemme seg i det. Fri tilgang på kraftfôr og masse friskt før. Fersk persille er bra og styrker livmora. Alle marsvin skal a c vitamin i vannet som skal byttes hver dag. Lykke til! Anonymkode: ae70f...bb9
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #3 Skrevet 2. januar 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja hun overlever men hun er ung, men det går bra. Marsvin bør ikke bli drektige førte gang etter de har fylt 1 år, da gror bekkenet sammen og hun klarer ikke å føde. Marsvin som er drektige får og skal ha bekkenløsning. Du vil se at hun blir veldig stor( så stor at du tror hun skal sprekke) og pæreformet på slutten. Er som regel 2- 4 unger som kommer ut fullt utviklet. Marsvin bygger ikke rede, men hun trenger MASSE fri tilgang på godt høy. Gjerne så mye at hun kan gjemme seg i det. Fri tilgang på kraftfôr og masse friskt før. Fersk persille er bra og styrker livmora. Alle marsvin skal a c vitamin i vannet som skal byttes hver dag. Lykke til! Anonymkode: ae70f...bb9 Då marsvin nærmer seg for å føde, hva skjer? Går fostervannet? Gi detaljer Anonymkode: 152d0...fe1
Fleur Delacour Skrevet 2. januar 2017 #4 Skrevet 2. januar 2017 (endret) Kanskje du skulle skaffe deg en bok om marsvin. Endret 4. januar 2017 av Sukrin 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #5 Skrevet 2. januar 2017 (endret) 4 timer siden, Sukrin skrev: Kanskje du skulle skaffe deg en bok om marsvin og lære deg om dyret FØR du skaffer deg et marsvin! Ehhhh, vet ganske mye faktisk. Men e normalt å spørre spørsmål. Spurte om hva som skjer i begynnelse av fødsel om hvordan vi merker det. For om marsvin gjør sånn som mennesker at fostervannet går har marsvinet mitt sitt fostervann gått. Anonymkode: 152d0...fe1 Endret 3. januar 2017 av Sulosi
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #6 Skrevet 2. januar 2017 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ehhhh, vet ganske mye faktisk. Men e normalt å spørre spørsmål. Spurte om hva som skjer i begynnelse av fødsel om hvordan vi merker det. For om marsvin gjør sånn som mennesker at fostervannet går har marsvinet mitt sitt fostervann gått. Anonymkode: 152d0...fe1 Kaaanskje du skal snakke med en dyrlege om du er usikker på om dyret ditt vil dø under sånne omstendigheter? Bare en tanke... Anonymkode: a334e...1e9 1
Kvinne87Rogaland Skrevet 2. januar 2017 #7 Skrevet 2. januar 2017 Da jeg var ung kjøpte vi et marsvin som viste seg å være drektig. Det går egentlig helt av seg selv, bare sørg for at buret er rent og at marsvinet har nok vann, mat og høy. Og marsvinbabyer er SÅ søte!
Sulosi Skrevet 3. januar 2017 #8 Skrevet 3. januar 2017 Tråden er ryddet for krenkelser. Sulosi, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå