Gå til innhold

Menn - får dere lyst å pule jenter med barbert hode?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vurderer sterkt å gjøre det samme. Er så lei av å bli kontaktet av mannfolk som kun vil pule! Det får burde vel få dem vekk?

Anonymkode: 43b82...38d

Det stemmer! Å klippe av seg håret er definitivt det som fungerer best. Mye mer effektivt og behagelig enn å legge på seg, og mer behagelig å komme tilbake til normalen er det også. Gjorde det selv en gang jeg var så lei oppmerksomhet at jeg vurderte å skaffe burka. Anbefales! 👍

Anonymkode: a6a68...0a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Rocka69

OK, hadde jeg fått sjansen på henne her: Halle+Berry+2011+%25282%2529.jpg

Så hadde nok junior stått som en påle! Dama er 50 år og en gudinne med sitt korte hår. Det er ikke håret som betyr noe, men jenta under. Men Halle Berry er råsexy med kort hår

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Greit hvis det er på grunn av sykdom.  Eller på grunn av en filminnspilling som Portman og hun i GI Jane. 

Da er det greit. Men ikke nødvendigvis pent. 

Hun som tok det frivillig her har selvfølgelig frihet til dette. Men jeg ville ikke datet ei som gjør slikt. Akkurat som det sikkert hadde vært vanskelig for meg å få meg dame om jeg lot håret gro ned til rompa. 

Anonymkode: 3f03f...c0d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Også er jeg ikke enig med han over. Halle Barry er ikke pen med kort hår. Men smaken er som baken 😂

Anonymkode: 3f03f...c0d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
24 minutter siden, Rocka69 skrev:

OK, hadde jeg fått sjansen på henne her: Så hadde nok junior stått som en påle! Dama er 50 år og en gudinne med sitt korte hår. Det er ikke håret som betyr noe, men jenta under. Men Halle Berry er råsexy med kort hår

Visst er hun det, men hun er enda finere med langt hår. Slik alle jenter er.

Anonymkode: d933c...45b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Axl Rose
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Visst er hun det, men hun er enda finere med langt hår. Slik alle jenter er.

Nope, alle er ikke finere med langt hår. Absolutt ikke. Vet om mange jeg som burde hatt kort hår i stedet. I tillegg får de mye enklere fett og flisete hår. Ikke alle men de som burde hatt kort hår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
På 2.1.2017 den 16.49, AnonymBruker skrev:

http://www.klikk.no/kvinneguiden/kommentarer/fordommer-mot-jenter-med-kort-har-1704192.ece

Eller utgår det helt? I så fall hvorfor.

Anonymkode: 2cfb8...603

Hårsveis i seg selv eller mangel på sådan er ikke en faktor som vekker puledyret i meg. Det spiller egentlig ingen rolle, det som er viktig er at kjemi, utstråling og personlighet er tilstede. 

Dama trenger ikke være pen i utgangspunktet, men kan vekke interessen på andre måter.  Dere kvinner, ikke stess sånn med utseende. Det er liksom ikke "all that" - attitude er minst, om ikke mer, like tiltrekkende. (Du kan være aldri så pen uten at det hjelper)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, Bootyhunter skrev:

Nope, alle er ikke finere med langt hår. Absolutt ikke. Vet om mange jeg som burde hatt kort hår i stedet. I tillegg får de mye enklere fett og flisete hår. Ikke alle men de som burde hatt kort hår.

OK, personlig har jeg aldri sett ei dame med kort hår som ikke har kledd langt hår bedre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hun blåst i toppen vil hun ikke tenne meg uavhengig av hårlengde/type. Det er en stund siden jeg kunne ønske meg å ha sex med en kvinne utelukkende pga at hun har et pent ytre. I starten var det mer enn nok men etter hvert ble det alt for ofte dårlig sex i stedet. Den tenningen og triggingen og som gjør meg skikkelig kåt slik at lysten skaper det deilige behovet trenger altså en personlighet i tillegg til utseende, for min del. Men har opplevd å tenne på mange forskjellige komboer så lenge helheten treffer meg.

Men kvinnen på bildet er jo en flott kvinne og har helt klart et utseende som får en til å håpe at resten er like positiv for lystenl:)  Håret hennes vil ikke bety noe som helst hvis jeg fikk full tenning på henne som person i tillegg til det flotte utseende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.1.2017 den 17.10, Hermine Grang skrev:

Natalie Portman var populær blant menn selv da hun hadde barbert håret

Natalie-Portman-Bald.jpg

Hvordan vet du det? Jeg synes ikke det der er fint. Kan ikke tenke meg hun var noe populær. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Må si jeg savner 80 tallet da det var helt ok å ha ganske kort hår uten å bli dømt nord opp og ned og puttet i båser man aldri tilhørte.

Mange av dere er direkte umodne og stygge i uttalelsene om kvinner og hår. Vurderer sterkt å klippe meg helt kort selv, da det er slitsomt å stelle og vaske langt hår. 

Fuck dere som skriver så jævla mye piss og gir diiagnoser om korthårede kvinner. Hvor er respekten for deres mødre og bestemødre med kort hår???! 

Det er direkte flaut å lese at noen av dere mener at alle kvinner må ha langt hår for å bli vurdert som aktuelle i senga og som partnere i et forhold. Flaut.

Anonymkode: f1628...d24

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fuck dere som skriver så jævla mye piss og gir diiagnoser om korthårede kvinner. Hvor er respekten for deres mødre og bestemødre med kort hår???! 

Anonymkode: f1628...d24

De færreste er interessert i å ha sex med sine bestemødre og mødre, så at de har kort hår er ikke så farlig gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kort hår kan være kledlig på noen. Men personlig tenner jeg litt på de som er kortklippt på ene sia under det lange håret.
Det er sexy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...