AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #1 Del Skrevet 2. januar 2017 http://www.klikk.no/kvinneguiden/kommentarer/fordommer-mot-jenter-med-kort-har-1704192.ece Eller utgår det helt? I så fall hvorfor. Anonymkode: 2cfb8...603 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #2 Del Skrevet 2. januar 2017 Utgår helt. Nå er jeg selv jente, men finner det ikke attraktivt i det hele tatt, jenter skal ha langt hår. Syntes ikke det er sjarmerende med jenter som prøver å gjøre seg selv mindre feminine. Anonymkode: badd8...49f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 2. januar 2017 #3 Del Skrevet 2. januar 2017 Foretrekker at jenter har hår. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hermine Grang Skrevet 2. januar 2017 #4 Del Skrevet 2. januar 2017 (endret) Natalie Portman var populær blant menn selv da hun hadde barbert håret Endret 2. januar 2017 av Hermine Grang 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnea27 Skrevet 2. januar 2017 #5 Del Skrevet 2. januar 2017 Jeg synes at artikkelforfatteren er en av de jentene som har en hodeform/pene nok trekk til at hun er nydelig både med og uten hår. Jeg tror neppe hun har noe problem med å tiltrekke seg den typen menn hun er interessert i, med sin sjarm, stil og intellekt. Men jeg ser jo likevel at hun er like forfengelig som oss andre ....Hun var så pen med barbert hode at jeg sjekket instagrammen hennes, der var det omtrent bare selfies. Selfies=(i det minste delvis)basere selvtillitten sin på utseendet/man vil også bli vurdert/få oppmerksomhet for utseendet,dog ikke nødvendigvis for skjønnhet, det kan også være for et statement eller en viss stil. Dette er IKKE et angrep, jeg har tidvis ikke vært noe bedre selv med mengden selfies. (Nå poster jeg nesten ingen, men hva vet vel jeg, kanskje det bare er fordi jeg har blitt gammel og grå, og utiltrekkende. ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #6 Del Skrevet 2. januar 2017 Stakkars hun dama der. Hun har hatt en ganske offentlig mental breakdown etter at hun fant ut han bare var en av mange som var på rotasjonslista til en Tinder-fuckboy. Hun sluttet først med sminke så sluttet hun å barbere kroppshår, og nå er det siste altså å barbere vekk håret på hodet. Jeg undres på hva som blir det neste. Jeg tipper hun kommer til å "finne ut" at hun er lesbisk snart. Anonymkode: d933c...45b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #7 Del Skrevet 2. januar 2017 Anonymkode: 12018...f98 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #8 Del Skrevet 2. januar 2017 Første jeg tenker er "oppmerksomhets-syk feministkjerring". Leste artikkelen og mine første tanker sitter her fortsatt. Anonymkode: 82528...8a8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #9 Del Skrevet 2. januar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Stakkars hun dama der. Hun har hatt en ganske offentlig mental breakdown etter at hun fant ut han bare var en av mange som var på rotasjonslista til en Tinder-fuckboy. Hun sluttet først med sminke så sluttet hun å barbere kroppshår, og nå er det siste altså å barbere vekk håret på hodet. Jeg undres på hva som blir det neste. Jeg tipper hun kommer til å "finne ut" at hun er lesbisk snart. Anonymkode: d933c...45b Hun har vokst opp med rusavhengige foreldre. Det er mye baggasje der som nok har bidratt til breakdown. Anonymkode: ef427...5f5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnea27 Skrevet 2. januar 2017 #10 Del Skrevet 2. januar 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Stakkars hun dama der. Hun har hatt en ganske offentlig mental breakdown etter at hun fant ut han bare var en av mange som var på rotasjonslista til en Tinder-fuckboy. Hun sluttet først med sminke så sluttet hun å barbere kroppshår, og nå er det siste altså å barbere vekk håret på hodet. Jeg undres på hva som blir det neste. Jeg tipper hun kommer til å "finne ut" at hun er lesbisk snart. Anonymkode: d933c...45b 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Første jeg tenker er "oppmerksomhets-syk feministkjerring". Leste artikkelen og mine første tanker sitter her fortsatt. Anonymkode: 82528...8a8 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hun har vokst opp med rusavhengige foreldre. Det er mye baggasje der som nok har bidratt til breakdown. Anonymkode: ef427...5f5 Jeg synes dere gir unødvendige mye privat informasjon og har en stygg tone. Hvorfor så slemme? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #11 Del Skrevet 2. januar 2017 Gunhild Stordalen. Sexy som f...! Anonymkode: dc565...3ef 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #12 Del Skrevet 2. januar 2017 29 minutter siden, Linnea27 skrev: Jeg synes dere gir unødvendige mye privat informasjon og har en stygg tone. Hvorfor så slemme? Det er vel snarere hun som gir unødvendig mye privat informasjon. Alt det jeg skrev har hun selv formidlet. Vet ikke helt hva som er slemt jeg? Anonymkode: d933c...45b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #13 Del Skrevet 2. januar 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gunhild Stordalen. Sexy som f...! Anonymkode: dc565...3ef Gunhild harikke så kort hår frivillig,men pga sykdom. Syns det er stor forskjell på det. Hvis noen frivillig barberer/klipper håret så kort,så tenker jeg at de har psykiske problemer. De få jentene jeg kjenner som har barbert hodet, har ikke vært helt normale. Men det har vel kanskje vært mest snakk om å være så spesiell som mulig. Å barbere håret er bare èn av de rare tingene de har gjort. Anonymkode: 77f37...581 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 2. januar 2017 #14 Del Skrevet 2. januar 2017 Det kommer an på personligheten hennes det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #15 Del Skrevet 2. januar 2017 Ikke attraktivt i det hele tatt. Dvs. noen kvinner er naturlige pene, men barberer de hodet så er de i så fall pene på tross av det, ikke på grunn av det. Men ja, livet handler selvsagt om mer enn å være pen. Jeg stusser likevel over kvinner som foretar slike "statements" men like fullt snakker mye om utseende, er veldige aktive på sosialt media og er veldig ivrig med selfies. Hvordan skal de ha så mye hurlumhei rundt seg selv hele tiden? Kan de ikke bare gå til jobben sin og fokusere på sine egne greier som alle andre? Jeg kan godt leve uten å dokumentere alle mine struggles i media og på blogg. Anonymkode: e2204...777 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #16 Del Skrevet 2. januar 2017 Har faktisk vurdert å bare fjerne alt håret, fordi jeg har ødelagt det. 2 i familien min har mistet håret, så lurer på om jeg er nestemann. Synd det ikke blir noe mannfolk å få uten hår da Anonymkode: 05ecd...ac8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #17 Del Skrevet 2. januar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan de ikke bare gå til jobben sin og fokusere på sine egne greier som alle andre? Jeg kan godt leve uten å dokumentere alle mine struggles i media og på blogg. Anonymkode: e2204...777 Hva om jobben deres er å blogge og være i media...? Anonymkode: dc565...3ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #18 Del Skrevet 2. januar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Gunhild harikke så kort hår frivillig,men pga sykdom. Syns det er stor forskjell på det. Hvis noen frivillig barberer/klipper håret så kort,så tenker jeg at de har psykiske problemer. De få jentene jeg kjenner som har barbert hodet, har ikke vært helt normale. Men det har vel kanskje vært mest snakk om å være så spesiell som mulig. Å barbere håret er bare èn av de rare tingene de har gjort. Anonymkode: 77f37...581 Det var ikke spørsmål om hvorvidt det var frivillig eller ei. Spørsmålet var om man kunne pult dem. Jeg hadde glatt pult Gunhild S. Hvis jeg hadde fått lov av Petter da... Anonymkode: dc565...3ef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #19 Del Skrevet 2. januar 2017 Vurderer sterkt å gjøre det samme. Er så lei av å bli kontaktet av mannfolk som kun vil pule! Det får burde vel få dem vekk? Anonymkode: 43b82...38d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sportysmile Skrevet 2. januar 2017 #20 Del Skrevet 2. januar 2017 (endret) 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vurderer sterkt å gjøre det samme. Er så lei av å bli kontaktet av mannfolk som kun vil pule! Det får burde vel få dem vekk? Anonymkode: 43b82...38d hehe. man kan gjøre mye for å få de bort. Jeg har også en haug med menn som kun er ute etter å ville pule. Men men jeg liker å ha langt/ halvlangt hår, no matter what Endret 2. januar 2017 av Sportysmile Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå