AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #1 Skrevet 2. januar 2017 Jeg har lenge tenkt på å legge inn brystimplantat, etter et svangerskap er brystene helt ødelagt, og ser ut som to vrengte bukselommer. Jeg har bestilt time til konsultasjon nå og skal dit om 1,5 uke. Hva kan jeg forvente meg på en slik konsultasjon? Er det her vi blir enige om type implantat, str, og bestemmer dato for operasjon? Er det noe jeg bør ha tenkt ut på forhånd? Jeg vet bare at jeg vil ha så naturlig resultat som mulig, ikke ønsker jeg at implantatene skal være store heller. Mer vet jeg ikke og regner med vi vil finne ut av dette sammen på konsultasjonen. Anonymkode: 40db6...2bf
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #2 Skrevet 2. januar 2017 Spørs jo litt hvor store pupper du har fra før. Løfter jo ikke mye med feks 250 g om du bruker C-cup nå. Vi ble enige om dato osv når jeg var på konsultasjon. Valgte løft og 300g. Måtte hatt mye mer om jeg ikke ville løftet. Anonymkode: 8623f...c82
LeneXCII Skrevet 3. januar 2017 #3 Skrevet 3. januar 2017 Det avhenger mest av deg! Har du allerede har bestemt deg for silikon, kan dere bestemme type implantater etc der og da. Jeg vil anbefale deg å se og prøve litt og ta litt tenketid før du bestemmer deg. Det er selvsagt en fordel å tenkt gjennom det meste på forhånd, men alt er jo ikke like enkelt før man har snakket med kirurgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå