Gå til innhold

Ditt beste minne som barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er ditt beste minne som barn? :) 

Min er da jeg var å lekte med bestevenninna mi hver dag. Og gikk ut ofte for å se på stjernene om kvelden og hadde mange koselige og morsomme samtaler! 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bilturene som min far og jeg tok. Det var sjeldent langt og lenge, men jeg digget det over alt på jord. Vi kjørte ofte fra hjemmet vårt på Bygdøy til utsikten på Holmenkollen, bare for å stoppe der og se utover byen og høre suset fra den. 

Anonymkode: 623b1...e65

• Liker 1
Gjest En dråpe i havet
Skrevet

Er mange minner å ta av men felles for de alle var at hele familien samlet seg. Husker spesielt godt en Juleaften oss besteforeldrene mine der alle var samlet for feiring (tanter, onkler, søskenbarn, grandtanter, grandonkler, slekt, far, mor og min bror. Tror vi var ca 40 stykker og det var så mye gaver rundt juletreet at det ble vanskelig å gå forbi uten å kave igjennom dem ^^. Nydelig mat og godt selskap, det er et minne jeg aldri vil glemme :nisse:.

Men etter bestemor døde har familien samlet seg mindre og mindre, hun var limet :icon_frown:.

AnonymBruker
Skrevet

Er flere, men husker godt vi var 3 måneder i Singapore og var i enorme lekebutikker, badet hver dag og fikk dessert med 10 (!) kuler is i pyramideform. 

Anonymkode: 950b9...78c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...