AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #1 Skrevet 2. januar 2017 I dagslys ser jeg at naboen over har kastet tomflasker og sikkert 100 brukte snusposer ned i min hage og kjøkkenhage. Forholdet oss i mellom er ikke spesielt hjertelig så h orda i all verden kan jeg få de til å rydde opp- med tyngde. Dette er ikke folk som tar en oppfordring... hvilke lovverk kan jeg henvise til? Dette er nabo i sameie. Anonymkode: 64477...ada
Lykkehjerte Skrevet 2. januar 2017 #2 Skrevet 2. januar 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: I dagslys ser jeg at naIoen over har kastet tomflasker og sikkert 100 brukte snusposer ned i min hage og kjøkkenhage. Forholdet oss i mellom er ikke spesielt hjertelig så h orda i all verden kan jeg få de til å rydde opp- med tyngde. Dette er ikke folk som tar en oppfordring... hvilke lovverk kan jeg henvise til? Dette er nabo i sameie. Anonymkode: 64477...ada For en svineoppførsel av en nabo! Håper du får ordnet opp i saken!
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #3 Skrevet 2. januar 2017 Sikker på at det er naboen oppe, og ikke ved siden av, f eks? Har nettopp vært nyttårsaften, da kan mange reke forbi også. Anonymkode: 34af9...fe3 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #4 Skrevet 2. januar 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: I dagslys ser jeg at naboen over har kastet tomflasker og sikkert 100 brukte snusposer ned i min hage og kjøkkenhage. Forholdet oss i mellom er ikke spesielt hjertelig så h orda i all verden kan jeg få de til å rydde opp- med tyngde. Dette er ikke folk som tar en oppfordring... hvilke lovverk kan jeg henvise til? Dette er nabo i sameie. Anonymkode: 64477...ada Har alle de snusposene kommet over natten, eller etterhvert men at du ikke oppdaget det før nå? Har du sett at naboen har kastet de der og har du også sett naboen kaste flaskene der? Anonymkode: c4d77...126
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #5 Skrevet 2. januar 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: I dagslys ser jeg at naboen over har kastet tomflasker og sikkert 100 brukte snusposer ned i min hage og kjøkkenhage. Forholdet oss i mellom er ikke spesielt hjertelig så h orda i all verden kan jeg få de til å rydde opp- med tyngde. Dette er ikke folk som tar en oppfordring... hvilke lovverk kan jeg henvise til? Dette er nabo i sameie. Anonymkode: 64477...ada Det må være på Grünerløkken eller Grorud? Så vulgært. Anonymkode: cf8e6...d88
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #6 Skrevet 3. januar 2017 Det er kun naboen som har vindu til den delen av Hagen- ingen vei el går forbi, den grenser til et fjell. Så ja- 100% sikker. I tillegg tilbringer han 90% av døgnet i senga så det er ganske sannsynlig at det blir for tungt å reise seg opp og kaste i søpla. ts Anonymkode: 64477...ada
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #7 Skrevet 3. januar 2017 Hvis det er et sameie så er det vel egentlig ikke din hage, du bare disponerer den. I så fall regner jeg med at det er sameiets styre som må ta affære. Anonymkode: dc530...479 1
pautina Skrevet 3. januar 2017 #8 Skrevet 3. januar 2017 Dette lurer jeg også på, hadde de kastet noe inn i huset ville man vel kunne anmelde hærverk, men går det når det er ute? naboen min hensetter uregistrerte biler i hagen min, ettersom de er skiltløse kan jeg heller ikke hevde at de er hans, det er bare ingen andre det kan være.....har vurdert å bare taue dem til huggeren og få vrakpant dersom vognkortet ligger inni, men da er det vel jeg som får bråk....hvor lenge må noe stå på tomten ens før man kan regne det som sitt? 10 år slik som sedvane, da er det på sedvane mitt?, den ene har stått 6 år nå.... Får vel prøve å spørre pent og hinte litt om ordensmakten...har en mistanke om at disse bilene ville være interessante for politiet, men det er kun basert på min fordom om at han ser ut som en speedfreak....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå