AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #1 Skrevet 2. januar 2017 Jeg har vurdert å lage en liste fordi jeg husker aldri brukernavn. Jeg tenker det er greit å lage en liste over hvem man ikke liker og hvorfor. Grunnene mine er ting som: - Negativt syn på kvinner (eller menn) - Homofobi eller transfobi - Rasisme - Ekstremisme (det virker som det er flest høyreekstremister her, men ekstremisme er aldri bra) - Personer som tydeligvis er gal men som ikke skjønner det selv (noen av dem jeg har lagt merke til er høyeekstrem - Personer som har lært et nytt ord de syns høres smart ut så de bruker det i over halvparten av postene sine. Hvilke type personer ville du skrevet ned på din liste? PS. Det er ikke lov å henge ut brukere uansett hvor mye du misliker (hater) dem. Anonymkode: ada6b...c55 1
Silfen Skrevet 2. januar 2017 #2 Skrevet 2. januar 2017 Har en håndfull brukere jeg ikke gidder lese/svare. Trenger ingen liste, så viktig er de ikke.
Gjest canacas Skrevet 2. januar 2017 #3 Skrevet 2. januar 2017 Det er en liten liste i så fall, men den finnes ikke nedskrevet. Noen dager er verre/bedre enn andre her inne
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #7 Skrevet 2. januar 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vurdert å lage en liste fordi jeg husker aldri brukernavn. Jeg tenker det er greit å lage en liste over hvem man ikke liker og hvorfor. Grunnene mine er ting som: - Negativt syn på kvinner (eller menn) - Homofobi eller transfobi - Rasisme - Ekstremisme (det virker som det er flest høyreekstremister her, men ekstremisme er aldri bra) - Personer som tydeligvis er gal men som ikke skjønner det selv (noen av dem jeg har lagt merke til er høyeekstrem - Personer som har lært et nytt ord de syns høres smart ut så de bruker det i over halvparten av postene sine. Hvilke type personer ville du skrevet ned på din liste? PS. Det er ikke lov å henge ut brukere uansett hvor mye du misliker (hater) dem. Anonymkode: ada6b...c55 Hva konkret sikter du til her? Anonymkode: 6b4d3...ae6
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #8 Skrevet 2. januar 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva konkret sikter du til her? Anonymkode: 6b4d3...ae6 For å si det sånn... om jeg sa det ene ordet jeg tenker på, så er det veldig tydelig hvem jeg mener. Så ofte blir det brukt som argument inne på aktuelt. Anonymkode: ada6b...c55 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #9 Skrevet 2. januar 2017 Jeg har ikke akkurat noen "liste" og jeg gidder ikke å blokkere noen her på forumet. Men det hender jo selvfølgelig at jeg gjenkjenner en del brukernavn som jeg tidligere har lest en del idiotiske og latterlige kommentarer fra... Anonymkode: 35e16...9eb
melatonin Skrevet 2. januar 2017 #10 Skrevet 2. januar 2017 Er noen jeg synes er negative eller krasse i hvert svar de gir. Men har ingen liste over brukere... KG er ikke så viktig at jeg gidder å loggføre noe.
Taffelost Skrevet 2. januar 2017 #11 Skrevet 2. januar 2017 (endret) Aktuelt-forumet er helt forferdelig, men klarer ikke la alt hatet og idiotien stå uimotsagt. Endret 2. januar 2017 av Taffelost 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #12 Skrevet 2. januar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva konkret sikter du til her? Anonymkode: 6b4d3...ae6 Er gjerne ord som: -konkret -dog -vitterlig Anonymkode: 30c81...bfc 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #13 Skrevet 2. januar 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er gjerne ord som: -konkret -dog -vitterlig Anonymkode: 30c81...bfc dog Ikke det verste ordet, men liker ikke det heller. De verste ordene er begreper. Om du bruker begreper som krever kunnskap de fleste ikke har for eksempel. Inne på aktuelt blir det brukt en del begreper man ikke bruker i dagligtale. Her tenker jeg at det er mennesker som har lært disse ordene på universitet eller gjennom noe de er interessert i, og bruker dem hele tiden for å virke overbevisende. Det er litt sånn Trump fakter. "I know words, I have the best words." Anonymkode: ada6b...c55 1
Mari Y Skrevet 2. januar 2017 #14 Skrevet 2. januar 2017 Jeg ville aldri ha skrevet det ned(for det første fordi jeg henger ikke andre ut, og fordi jeg forsøker å ikke gå ned på deres nivå). Men det er gjerne de som stadig skal ha noe å kritisere en negativt for, uten å være saklig. Som kjefter deg ned. De er som regel anonyme brukere. De som bruker tråden til personangrep og til å henge ut andre. Ofte de som dømmer uten å vite. F eks: Når noen tror at sosial angst er et resultat av selvopptatthet, at ensomme mennesker mest sannsynlig er narssissister, at folk som tipser om Alarmtelefonen for barn og unge er bitre fordi de aldri fikk barn selv, og derfor ikke har bedre ting å bruke tiden på enn å ringe ned barnevernet. Eller at utviklingshemming er en sykdom, eller at alle innvandrere er kjeltringer, og du er bra naiv om du ikke grer alle innvandrere under én kam, samt mannehatere og kvinnehatere. Noen av de kan være temmelig slitsomme. For ikke å snakke om all denne sladderen som har gått på bekostning av diverse kjendis- bloggere, samt hets av andre brukere. Ja, de er slitsomme. 3
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #16 Skrevet 2. januar 2017 Nei. Men det er et par brukere som har en svært vemmelig oppførsel på forumet. Da får man ikke veldig lyst til å lese deres tråder eller kommentarer... Anonymkode: b7e35...b98 3
Mari Y Skrevet 2. januar 2017 #17 Skrevet 2. januar 2017 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. Men det er et par brukere som har en svært vemmelig oppførsel på forumet. Da får man ikke veldig lyst til å lese deres tråder eller kommentarer... Anonymkode: b7e35...b98 Anonyme brukere, som regel. 1
Gjest canacas Skrevet 2. januar 2017 #18 Skrevet 2. januar 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: dog Ikke det verste ordet, men liker ikke det heller. De verste ordene er begreper. Om du bruker begreper som krever kunnskap de fleste ikke har for eksempel. Inne på aktuelt blir det brukt en del begreper man ikke bruker i dagligtale. Her tenker jeg at det er mennesker som har lært disse ordene på universitet eller gjennom noe de er interessert i, og bruker dem hele tiden for å virke overbevisende. Det er litt sånn Trump fakter. "I know words, I have the best words." Anonymkode: ada6b...c55 Sågar! Digger sitatet til Trump
Gjest Overrasket Skrevet 2. januar 2017 #19 Skrevet 2. januar 2017 Jeg er vitterlig ikke sikker på om det er behov for en konkret liste, dog er det noen konkrete brukere som vitterlig hadde vært gode kandidater dersom jeg hadde en slik liste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå