Gå til innhold

Greys Anatomy Sesong 13 (Norsk sendeskjema)

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 timer siden, MissStiles skrev:

Hva synes dere om tirsdagens episode?

Lurer på hvor lang tid Maggie finner ut om Meredith og Riggs.

Vil du vite det?

Anonymkode: 9fb90...d5d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vil du vite det?

Nei!!

Anonymkode: 3005a...91b

Gjest Jacklost
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vil du vite det?

Ikke spoil please

Skrevet

Det er sikkert lurt å skrive i tittelen at det gjelder norsk sendetid. For det er jo en ekstrem forskjell i sendetid her, jeg startet på sesong 13 i september tror jeg det var. Ikke sånn som andre serier der det er en dags forskjell. 

Anonymkode: 28ea6...3c5

Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er sikkert lurt å skrive i tittelen at det gjelder norsk sendetid. For det er jo en ekstrem forskjell i sendetid her, jeg startet på sesong 13 i september tror jeg det var. Ikke sånn som andre serier der det er en dags forskjell. 

Anonymkode: 28ea6...3c5

Det står jo i tittelen? 

Skrevet
2 timer siden, Jacklost skrev:

Ikke spoil please

Skal ikke ødelegge for andre jeg ;-)

Skrevet

Jeg har sett alle sesongene,og henger fortsatt med. Allikevel enig i at serien har tapt seg litt. Og jeg har virkelig aldri likt Meredith (hovedpersonen) så godt 😅 Syns hun alltid er sur,hard og kald. Syns også det er litt urealistisk at hun kaprer de kjekke mennene,skal jeg være helt ærlig,for alle de andre damene i serien outshiner henne lett, på alle måter. Hun har forresten aldri vært bortpå den kjekkeste av dem alle; Jackson. Heier virkelig på han og April. Syns de to er så flotte på alle måter.

Anonymkode: cc8a4...5bb

• Liker 1
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vil du vite det?

Nei!

Gjest Jacklost
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det står jo i tittelen? 

La det til etter at ab nevnte at jeg burde gjøre det :)

Skrevet

Nå som deluca ble mindre kjøttkake i ansiktet kjente jeg ham igjen. Men husker fortsatt ikke en eneste ting han har gjort. :fnise:

Og selvsagt får Maggie vite om Meredith og Riggs. Ikke spoiling fra min side, for jeg har ikke sett eller lest om episoder lenger fram. Men det er vel ingen som tror at en hemmelighet kan forbli en hemmelighet i tv-serieverden. :laugh: Er som i gamle dager i Dynastiet, når to stk klinte som ikke skulle ha klint, og man kunne se en dør i bakgrunnen. Aldri noen tvil om at personen som ikke skulle vite om den illegale kliningen kom inn den døra i neste øyeblikk. Catfight. :P 

Anonymkode: 6a951...a5c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...