Gå til innhold

Greys Anatomy Sesong 13 (Norsk sendeskjema)

Anbefalte innlegg

Gjest Jacklost
Skrevet (endret)

Er det noen som skal følge med på den nye sesongen? Jeg så første episoden på sumo sist tirsdag og det var veldig spennende :) Er skuffa over Alex da, trodde at han hadde modnet seg forbi slik oppførsel...

Til dere som følger med på amerikansk skjema, vær så snill og ikke spoil :)

Endret av Jacklost
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser. Men har lastet ned frem til nå. Venter på at episode 10 skal komme, 19 januar. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Eksisterer dette makkverket ennå? Husker jeg så første sesong, valgte å se sesongen ferdig, men det var jo bare så ubeskrivelig dårlig. Hører folk snakke om at "greys var mye bedre før", da må det være dårlig nå, da!

For det var IKKe bra før!

Anonymkode: 7d834...224

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Eksisterer dette makkverket ennå? Husker jeg så første sesong, valgte å se sesongen ferdig, men det var jo bare så ubeskrivelig dårlig. Hører folk snakke om at "greys var mye bedre før", da må det være dårlig nå, da!

• Liker 3
Gjest Jacklost
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker serien veldig godt :) Men serien er ikke for alle :)

AnonymBruker
Skrevet

Nå kjemper de for Delucas helse. Og jeg kan ikke for mitt bare liv huske hvem han er. Grey's er ikke hva det en gang var. Jeg savner McDreamy :P 

Anonymkode: 6a951...a5c

Gjest Jacklost
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå kjemper de for Delucas helse. Og jeg kan ikke for mitt bare liv huske hvem han er. Grey's er ikke hva det en gang var. Jeg savner McDreamy :P 

Jeg kan knapt fatte at de nesten har holdt på like lenge som Akutten o.O

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, Jacklost skrev:

Jeg kan knapt fatte at de nesten har holdt på like lenge som Akutten o.O

De begynner å gå litt tom for ideer, når feks Meredith har funnet to ukjente søstre i løpet av serien. Hun har vært døden nær flere ganger, mannen har vært døden nær og til slutt dødd, den første ukjente søsteren døde, og så dukket det opp en til. Etc etc. Og det morsomme var at før kveldens episode tenkte jeg at hvis ikke Alex snart begynner å oppføre seg nå så gir jeg ham opp. Han har stort sett vært en drittsekk hele serien, og sånn innimellom skal han ha oss til å tro at han er en fin fyr. Og nå, vips i fengsel med ham :P 

Gjest Jacklost
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De begynner å gå litt tom for ideer, når feks Meredith har funnet to ukjente søstre i løpet av serien. Hun har vært døden nær flere ganger, mannen har vært døden nær og til slutt dødd, den første ukjente søsteren døde, og så dukket det opp en til. Etc etc. Og det morsomme var at før kveldens episode tenkte jeg at hvis ikke Alex snart begynner å oppføre seg nå så gir jeg ham opp. Han har stort sett vært en drittsekk hele serien, og sånn innimellom skal han ha oss til å tro at han er en fin fyr. Og nå, vips i fengsel med ham :P 

Håper bare ikke at Alex og Meredith ender opp sammen 😬

Skrevet
På 2.1.2017 den 14.37, Jacklost skrev:

Er det noen som skal følge med på den nye sesongen? Jeg så første episoden på sumo sist tirsdag og det var veldig spennende :) Er skuffa over Alex da, trodde at han hadde modnet seg forbi slik oppførsel...

Til dere som følger med på amerikansk skjema, vær så snill og ikke spoil :)

Jeg følger også med på norsk TV. Gleder meg til neste episode! 

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

3 søstre. Lexie hadde jo og ei søster til, som Meridith ikke hadde kontakt med(hun fikk barn på sykehuset en gang), og nå Maggie.

Serien er veldig urealistisk, men jeg liker den. Det er TV og skal ikke være så realistisk, ellers hadde den blitt drit kjedelig. Jeg heier på Alex, han er en av mine favoritter!

• Liker 1
Skrevet

Elsker denne serien! Spent på hva som skjer videre med Alex. Liker han kjempegodt og har egentlig alltid gjort det selv om han har vært en drittsekk. Er bare et eller annet med han:)

AnonymBruker
Skrevet
På ‎03‎.‎01‎.‎2017 den 22.20, AnonymBruker skrev:

Det ironiske er at serien var elendig allerede i sesong 1. Og så klager folk over at "det er ikke hva det var".. Lættis!

Anonymkode: 70457...fbc

Gjest Jacklost
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det ironiske er at serien var elendig allerede i sesong 1. Og så klager folk over at "det er ikke hva det var".. Lættis!

Smak og behag :)

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synest fortsatt den er like bra jeg da.. bare og la være og se på hvis det er så fælt! Skjønner ikke helt problemet med at det er uralistisk at så mange dør, blir syke osv. Ganske mange serier og filmer som ikke burde vert laget da. 

Anonymkode: 3005a...91b

Skrevet

Følger usa sin sendetid, siden jeg ikke har tålmodighet til å vente på trege Norge :P Spent på hva som skjer i neste episode!

• Liker 1
Gjest Jacklost
Skrevet
1 time siden, Titania skrev:

Følger usa sin sendetid, siden jeg ikke har tålmodighet til å vente på trege Norge :P Spent på hva som skjer i neste episode!

Men ikke spoil noe da :)

Skrevet
10 timer siden, Jacklost skrev:

Men ikke spoil noe da :)

Var ikke planen ;) Vet hvor irriterende det kan være :P

Skrevet

Hva synes dere om tirsdagens episode?

Lurer på hvor lang tid Maggie finner ut om Meredith og Riggs.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...