AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #1 Skrevet 2. januar 2017 Jeg gjør litt research angående dette og lurer på følgene; Hva betyr botox i to områder? Er f.eks panne og sinnarynkene eller er det to i samme område? Anonymkode: f88d3...942
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #2 Skrevet 2. januar 2017 Sinna og panne er to forskjellige, ja Anonymkode: b0368...c25
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #3 Skrevet 2. januar 2017 Er jo ikke de samme musklene, derfor det blir to områder . Anonymkode: b0368...c25
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #4 Skrevet 2. januar 2017 Det er flere stikk ofte flere stikk pr område. Men hvorfor sprøyte inn gift når du kan bruke frownies? Det er naturlig og mye bedre for deg, de gå for å være et naturlig alternativ til botox. Er selv veldig fornøyd selv om det tok litt tid og bruk før jeg ble det, kommer ikke til å vurdere botox igjen Anonymkode: 209ca...028
Miranda16 Skrevet 2. januar 2017 #5 Skrevet 2. januar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Sinna og panne er to forskjellige, ja Anonymkode: b0368...c25 Mulig jeg formulerte det litt klossete. Vet at panne og sinnarynke er to ulike områder, men si jeg vil ta panna, regnes det som et område eller defineres det som flere områder?
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #6 Skrevet 5. januar 2017 panna-et område glabella -andre Anonymkode: 90204...01d
Gjest kattehviskeren Skrevet 5. januar 2017 #7 Skrevet 5. januar 2017 På 2.1.2017 den 17.37, AnonymBruker skrev: Det er flere stikk ofte flere stikk pr område. Men hvorfor sprøyte inn gift når du kan bruke frownies? Det er naturlig og mye bedre for deg, de gå for å være et naturlig alternativ til botox. Er selv veldig fornøyd selv om det tok litt tid og bruk før jeg ble det, kommer ikke til å vurdere botox igjen Anonymkode: 209ca...028 Hva er frownies for noe? Har du noen link til det du bruker?
Gjest kattehviskeren Skrevet 11. januar 2017 #8 Skrevet 11. januar 2017 Du AB som anbefalte Frownies, er du her? Hadde vært interessant å høre litt mer om de erfaringene dine. Jeg fikk i posten i dag og prøver den første nå. Føles veldig lovende. Jeg har begynt å myse veldig, noe som gjør meg sliten i øynene og hodet, og samtidig nå i starten av trettiåra har begynt å gi meg rynk der. Med dette plasteret føler jeg at jeg myser mindre. Håper det kan hjelpe, ville vært fint med noe som ikke er botox, i hvert fall i første omgang. Og så hadde det vært veldig kult å høre hva andre mener om dette/hvilke erfaringer man har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå