Sportysmile Skrevet 2. januar 2017 #1 Skrevet 2. januar 2017 (endret) Jeg har egentlig mistet helt troen på kjærligheten. Og det føles skremmende å ha begynt å date igjen. Nå var jeg på en date om dagen med en mann som var veldig pen og sjarmerende. Utseende hans var topp. Virket hyggelig å prate med også.. Det virker som om vi har mye felles interesser. Trodde ikke at han var interessert, så jeg var veldig fornøyd med å bare være i gang med å date. Plutselig så fortalte han meg at han hadde veldig lyst å treffe meg igjen så fort som mulig, og at han synes jeg var både tiltrekkende, søt og hyggelig. Jeg har blitt veldig såret før, og blir stresset av å havne tilbake i en forelskelse. For dette var en slik type som ga meg en slags forelskeslesfølelse, men jeg lar den ikke bite på meg.. forsøker å kaste den av. for å beskytte meg selv. Så nå har jeg bare trukket meg helt tilbake, og lar han styre hele showet. Er det dumt av meg? Noen andre som kjenner igjen den følelsen av at man blir sint på seg selv for en bare en liten forelskelsesfølelse, og nekter seg selv å bli det? Noen som har råd å komme med i en slik situasjon? Endret 2. januar 2017 av Sportysmile
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #2 Skrevet 2. januar 2017 Hvis han virker for bra til å være sann, er han sannsynligvis ikke sann...Jeg ville vært på vakt. Anonymkode: 0aa8f...f19 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #3 Skrevet 2. januar 2017 Dere har vært på én date. Og jeg trodde ikke du skulle date på leeeenge etter at eksen din var så kald mot deg etter sex i fjor. Eh. Anonymkode: 9bbfd...121 1
Sportysmile Skrevet 2. januar 2017 Forfatter #4 Skrevet 2. januar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis han virker for bra til å være sann, er han sannsynligvis ikke sann...Jeg ville vært på vakt. Anonymkode: 0aa8f...f19 Det er det han gjør. Han virket altfor bra til å være sann. Som hentet fra en film. 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Dere har vært på én date. Og jeg trodde ikke du skulle date på leeeenge etter at eksen din var så kald mot deg etter sex i fjor. Eh. Anonymkode: 9bbfd...121 Eksen min er ikke et tap slik som han har behandlet meg. Men tenkte å ikke date igjen, men ville ikke la angsten sette seg .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå