Gå til innhold

Får man alltid meldingsforespørsel på messenger?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Får man alltid meldingsforespørsel på messenger når man får melding av en man ikke er venn med? Eller kan man gå glipp av meldinger?

jeg lurer fordi jeg sendte melding til en mann jeg ikke er venn med på Facebook. Vi har 1 felles venn. Han har ikke lest meldingen, så jeg undrer om han ikke har sett den, eller om han fikk meldingsforespørsel men valgte å ikke lese den.. 

Anonymkode: a804e...96d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Man får "alltid" meldingsforespørsel. Ting kan selvfølgelig skje, det er teknologi, men man skal få det. 

Anonymkode: 066d2...19a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får aldri noe beskjed, jeg må gå inn å sjekke der gjevnlig selv for å ikke gå glipp av meldinger.

Anonymkode: 848c2...773

AnonymBruker
Skrevet

Han får ikke opp forespørselen på låst skjerm, den dukker opp først når han åpner messenger-appen. Hvis han ikke har som vane å åpne appen, så kan det ta en stund før han ser den. (Jeg har mottatt flere sånne i julen)

Anonymkode: c4a17...02a

AnonymBruker
Skrevet

Ok takk. Det er noen uker siden jeg sendte meldingen. Følte meg tøff og sendte han melding. Prøvde hvertfall 🙈

Anonymkode: a804e...96d

Skrevet

Jeg har fått beskjed et par ganger, men som regel ikke. Så sjekker i meldingsforespørsler jevnlig...

AnonymBruker
Skrevet

Man kan lese meldingen uten at avsender kan se det da, for så å velge å trykke "ignorer". Det er først når man trykker "godta forespørsel" at avsender kan se at personen har lest meldingen. 

Anonymkode: 0d6f5...890

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...