AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #1 Skrevet 2. januar 2017 Dere som er mye alene, hva gjør dere? Selv er jeg omtrent bare på internett og surfer rundt. Det føles ganske meningsløst til tider, men har aldri funnet en hobby jeg liker å holde på med over tid. Overskuddet etter jobb er heller ikke alltid på topp. Anonymkode: 0740b...785
Teriyaki Skrevet 2. januar 2017 #2 Skrevet 2. januar 2017 Blir mye surfing her også. Pluss trening også forsøker jeg jo å være litt sosial, men kunne nok gjort en større innsats akkurat når det gjelder den biten da.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #3 Skrevet 2. januar 2017 pc spilling. lære nytt språk. lese fagbøker. se dokumentarer på nrk.no, youtube e.l Anonymkode: 0e400...fb8
Gjest MadameDeRosa Skrevet 2. januar 2017 #4 Skrevet 2. januar 2017 Leser bøker. Strikker. KG. Rydder og organiserer.
King in the North Skrevet 2. januar 2017 #5 Skrevet 2. januar 2017 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere som er mye alene, hva gjør dere? Selv er jeg omtrent bare på internett og surfer rundt. Det føles ganske meningsløst til tider, men har aldri funnet en hobby jeg liker å holde på med over tid. Overskuddet etter jobb er heller ikke alltid på topp. Anonymkode: 0740b...785 Sjakk, poker, debattere med smartere mennesker enn meg selv for å lære. Lese om ting jeg blir gjort oppmerksom på fra forum etc. Ikke minst fotball og annen sport.
Hjertefisk Skrevet 2. januar 2017 #6 Skrevet 2. januar 2017 Sitter også mye på internett. Men er jo mye artig der? Aviser, artikler, forumer, oppskrifter osv. Spiller også PC-spill, ser mye rare dokumentarer, serier og filmer som ingen andre ville likt å se. Leser bøker, tegner, ser sminke-tutorials. Baker eller prøver nye oppskrifter. Innimellom leser jeg ei bok eller forsøker å trene. Digger alene-tid!
Millimani Skrevet 2. januar 2017 #7 Skrevet 2. januar 2017 Internett og pc-spill, lese, fargeleggings-bok, spaserturer, spille piano
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #8 Skrevet 2. januar 2017 Jeg prøver alltid å sette et mål for hver dag etter jobb, enten det er sosiale ting/planer, trening eller at jeg gjør noe husarbeid. Hvis ikke havner jeg som regel i sofaen med en serie eller surfing. Når jeg først skal kose meg så prøver jeg også (selv om jeg ikke alltid er så flink) å gjøre noe som på en eller annen måte er litt aktivt eller stimulerende, slik at jeg får noe ut av det eller lærer noe. For eksempel så bruker jeg litt tid på å øve på håndskrift og tegninger (printer ut maler og instrukser jeg finner på nettet og er også aktiv i grupper hvor man kan vise progresjon). Det høres litt døvt ut, men når man først setter seg litt inn i noe, så blir det meste morsomt. Internett har jo også gjort det enklere å dele slike små prosjekter med andre. Når jeg gjør dette hører jeg ofte på lydbok. Anonymkode: 9266c...68f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå