AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #1 Skrevet 2. januar 2017 Hei! Jeg har planer om å trappe opp hudpleien de neste ukene. Til vanlig bruker jeg rens fra Babor morgen/kveld og kremer fra Origins(øyekrem, zero-oil krem) og masker fra Origins(mot uren hud + fuktmaske) v/behov. Noen som har tips til tidlig(?) antiage-behandling? Anonymkode: d2264...77b
Forundret.. Skrevet 2. januar 2017 #2 Skrevet 2. januar 2017 Bør man ikke være forsiktig med huden, ikke smøre på alt mulig rart? Spis sunt, lite sukker og masse vann.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #3 Skrevet 2. januar 2017 Har aldri brukt kroppsprodukter eller sminke. Er 30 og blir spurt om ID når jeg kjøper øl.... Anonymkode: 6c727...e8a
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #4 Skrevet 2. januar 2017 13 minutter siden, Forundret.. skrev: Bør man ikke være forsiktig med huden, ikke smøre på alt mulig rart? Spis sunt, lite sukker og masse vann. Jo, gjør så godt jeg kan ellers. Hørte fra hudpleieren jeg var hos i høst at vanlig hudkrem burde byttes med antiage krem ved ca 25 års alder. Så tenker at det ikke skader å bruke en slik variant av hudkrem dersom det kan hjelpe Anonymkode: d2264...77b
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #5 Skrevet 2. januar 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har aldri brukt kroppsprodukter eller sminke. Er 30 og blir spurt om ID når jeg kjøper øl.... Anonymkode: 6c727...e8a Så heldig du er Anonymkode: d2264...77b
Forundret.. Skrevet 2. januar 2017 #6 Skrevet 2. januar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har aldri brukt kroppsprodukter eller sminke. Er 30 og blir spurt om ID når jeg kjøper øl.... Anonymkode: 6c727...e8a Samme med meg, og jeg slutta å røyke når jeg var 32 og måtte fortsatt vise legg.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #7 Skrevet 2. januar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jo, gjør så godt jeg kan ellers. Hørte fra hudpleieren jeg var hos i høst at vanlig hudkrem burde byttes med antiage krem ved ca 25 års alder. Så tenker at det ikke skader å bruke en slik variant av hudkrem dersom det kan hjelpe Anonymkode: d2264...77b Antiage kremer hjelper ikke. Anonymkode: 8de40...4c1
Forundret.. Skrevet 2. januar 2017 #8 Skrevet 2. januar 2017 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jo, gjør så godt jeg kan ellers. Hørte fra hudpleieren jeg var hos i høst at vanlig hudkrem burde byttes med antiage krem ved ca 25 års alder. Så tenker at det ikke skader å bruke en slik variant av hudkrem dersom det kan hjelpe Anonymkode: d2264...77b Hvis hudpleieren kan sakene sine, vil hun da ikke prøve å få deg til å bruke masse penger på kremer, serum osv? Altså, ikke fordi du nødvendigvis trenger det men fordi hun tjener på det.. Endret 2. januar 2017 av Forundret.. 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #9 Skrevet 2. januar 2017 Decleor har vel en anti-age serie til ung hud (Decleor Lisse). Exuvience Vespera serum kan brukes i alle aldre og alle hudtyper. Men det aller meste av anti-age produkter skal ikke brukes i 25-års alderen. Anonymkode: 9c1de...43b
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #10 Skrevet 2. januar 2017 En ting: Vitamin C serum med naturlige ingredienser som mad hippie sin eller den fra skin cuticals. Det er vel det du kan bruke for å forebygge og redusere. Vitamin E er også en god ingrediens, så kanskje en ansiktsolje med vitamin E over C-vitamin serumet Og hold deg unna solarium, og bruk solkrem med hudpleien. Solkrem er vel den beste anti aging kremen som finnes Anonymkode: 515c6...b82 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #11 Skrevet 2. januar 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Så heldig du er Anonymkode: d2264...77b Eller kanskje hudpleieprodukter er med på å elde huden din raskere Anonymkode: 6c727...e8a
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #12 Skrevet 2. januar 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eller kanskje hudpleieprodukter er med på å elde huden din raskere Anonymkode: 6c727...e8a Har brukt dyre hudpleieprodukter siden jeg var 16. Er 26 nå, og blir fortsatt tatt for å være fjortis. Måtte vise ID for å få kjøpt en lighter her om dagen. Tror det går mest på genene, og hvor mye man er ute i sola. Men tull at man eldes av å ta vare på huden sin. Anonymkode: 9c1de...43b
Poppie Skrevet 2. januar 2017 #14 Skrevet 2. januar 2017 Hjelpes, så frekke folk er da? TS lurer på noe, og det må da gå an å være hyggelige selv om dere mener anti-age er tull. TS: Jeg er ikke noen skjønnhetsekspert, men vitamin A og solfaktor er noe å se etter i hudkremer. Så vidt jeg vet skal ikke vitamin A (retinol) brukes dersom du er gravid eller ammer, så det er greit å merke seg. Vitamin C-serum skal også være fint, men da er det enda viktigere å bruke solfaktor. For min egen del tror jeg også det handler om gener, men jeg merker at huden min ser mye eldre ut dersom den er "tørst" og at tørrhetsrynker kan få meg til å se eldre ut. Ta en hudanalyse og finn ut hva slags hud du har. Jeg kan bruke alskens kremer i trynet, fra spenol til nivea til eksklusive merker - men merket ikke en skit forskjell. Forskjellen hos meg kom da jeg startet å rense ansiktet med enzymrens morgen og kveld samt begynte å bruke toner. Er snart i midten av 30-åra og får aldri kjøpe øl uten legitimasjon, er også den "heldige" i vennegjengen som blir bedt om leg dersom klokka har bikket 18.00 på café.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #15 Skrevet 2. januar 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Decleor har vel en anti-age serie til ung hud (Decleor Lisse). Exuvience Vespera serum kan brukes i alle aldre og alle hudtyper. Men det aller meste av anti-age produkter skal ikke brukes i 25-års alderen. Anonymkode: 9c1de...43b TS her. Takk for svar! Skal sjekke den ut :-) Anonymkode: d2264...77b
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #16 Skrevet 2. januar 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Eller kanskje hudpleieprodukter er med på å elde huden din raskere Anonymkode: 6c727...e8a Huden min er veldig fin den altså, hehe. Jeg vil bare være føre-var Anonymkode: d2264...77b
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #17 Skrevet 2. januar 2017 3 timer siden, Nøste~ skrev: Herregud. Skulle trodd du var 60. TS her. Uff da, spurte om krem for 25 års alderen, så da har du bommet Anonymkode: d2264...77b
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #18 Skrevet 2. januar 2017 3 timer siden, Poppie skrev: Hjelpes, så frekke folk er da? TS lurer på noe, og det må da gå an å være hyggelige selv om dere mener anti-age er tull. TS: Jeg er ikke noen skjønnhetsekspert, men vitamin A og solfaktor er noe å se etter i hudkremer. Så vidt jeg vet skal ikke vitamin A (retinol) brukes dersom du er gravid eller ammer, så det er greit å merke seg. Vitamin C-serum skal også være fint, men da er det enda viktigere å bruke solfaktor. For min egen del tror jeg også det handler om gener, men jeg merker at huden min ser mye eldre ut dersom den er "tørst" og at tørrhetsrynker kan få meg til å se eldre ut. Ta en hudanalyse og finn ut hva slags hud du har. Jeg kan bruke alskens kremer i trynet, fra spenol til nivea til eksklusive merker - men merket ikke en skit forskjell. Forskjellen hos meg kom da jeg startet å rense ansiktet med enzymrens morgen og kveld samt begynte å bruke toner. Er snart i midten av 30-åra og får aldri kjøpe øl uten legitimasjon, er også den "heldige" i vennegjengen som blir bedt om leg dersom klokka har bikket 18.00 på café. TS her. Tusen takk for svar! Skal sjekke ut det du tipser om Noen spesiell enzymrens eller toner du kan anbefale? Anonymkode: d2264...77b
Poppie Skrevet 2. januar 2017 #19 Skrevet 2. januar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: TS her. Tusen takk for svar! Skal sjekke ut det du tipser om Noen spesiell enzymrens eller toner du kan anbefale? Anonymkode: d2264...77b Kommer helt an på hudtypen din, så er vanskelig å anbefale noe :/
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #20 Skrevet 2. januar 2017 3 minutter siden, Poppie skrev: Kommer helt an på hudtypen din, så er vanskelig å anbefale noe :/ OK, får sjekke litt rundt! Takk TS Anonymkode: d2264...77b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå