Gå til innhold

Hvorfor er folk så opptatt av å få kjæreste?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Virker som om det er det største i livet for folk flest. Hvorfor er det så viktig for folk å ha det?

Anonymkode: 0a0db...05a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fordi kjærlighet er det som gjør selv et dårlig liv, godt. 

Anonymkode: 132cb...587

• Liker 5
Skrevet (endret)

Det der ligger i vår natur.

For at menneskeheten skulle være bærekraftig. Var det de som fant tilfredsstillelse i det å reprodusere seg selv. Som våre forfedre slekter av. Derfor har de videreført de genene til oss. Slik at vi syns det er godt å gni tissene våres mot hverandre. Slik at det skal komme barn.

For at barnet skal ha en optimal opovekst. Trenger den begge foreldrene. Samtidig trengte kvinnen en mann som var ute å sanket mat til henne og barnet. Som også ga henne og barnet beskyttelse.

Mannen trengte en kvinne som bearbeidet maten og tok seg av barnestell osv.

Det var de forfedrene våres som hadde kjærester som nevnt over. Som reproduserte seg og hadde bærekraftig oppvekst osv. På grunn av dette. Så har disse genene fra disse sterkeste menneskene med kjærestebehov. Blitt det som er videreført til oss og det mennesket er i dag. Derfor føler vi flest som har dusse genene i orden. At det er skikkelig stas å ha en kjæreste. Gni tissene mot hverandre og føle utløsning. Som danner en ny generasjon med de samme genene. Som igjen repeterer dette osv.

De menneskene som ikke var opptatt av å få kjæreste. Døde i ensomhet uten å ha reprodusert seg selv. Hadde de reprodusert seg. Men var ikke kjærester. Kunne barnet bli drept av et rovdyr. Eller slått i hjel av en rivaliserende mann som ikke ville innlede et forhold med bagasjen til en alenemor og andres barn. Uansett. Så er vi et resultat av forfedre med kjærester. Derfor sier genet vårt at det er stas å ha det.

Endret av Morpheus
Tilføyet info.
  • Liker 2
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Fordi de ikke verdsetter seg selv høyt nok

Gjest MadameDeRosa
Skrevet

Livet er bedre og enklere (vanligvis) med en snill og god kjæreste man har god kjemi med. Livet blir rikere.

Skrevet

Fordi det er enklere enn å arbeide seg opp til ett uavhengig liv man kan være fornøyd med å ha skapt selv

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For menns del er det som regel eneste måten å tilgang til regelmessig sex. 

Anonymkode: b822f...1cc

Skrevet (endret)
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Virker som om det er det største i livet for folk flest. Hvorfor er det så viktig for folk å ha det?

Jeg mener at man bør ikke være så fokusert på det. Føler man for det så er det viktig å gjerne våge seg ut på en date i ny og ne. Ta det for hva det er der og da. Leve i nuet. Men ikke forvente noe som helst. 

Er så mange forhold som ryker. Det viktigste er å ikke være avhengig av å ha en kjæreste, og være sin egen lykke. Jeg har funnet ut at jeg aldri skal la meg bite på "kjærlighetens garn" igjen. Jeg ønsker å finne en kjæreste, men jeg orker ikke å jobbe for det . Skjer det så skjer det. Jeg synes ikke det er verdt sorgen for å si det sånn.

Har vært så lei meg for brudd der jeg først betydde alt, og så var jeg omgjort til ingenting og luft,  at aldri igjen at jeg skal utsette meg selv for å bli så trist igjen. Er min egen lykke. 

Endret av Sportysmile
  • Liker 1
Skrevet

Fordi det er fint å ha en å dele livet med, vel.

• Liker 1
Skrevet

Det heter livledsager, altså noen å dele livet med. 

Det er utrolig fint å ha noen man elsker ubeskrivelig høyt til å dele oppturer og nedturer med

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, Ruccula skrev:

Det heter livledsager, altså noen å dele livet med. 

Det er utrolig fint å ha noen man elsker ubeskrivelig høyt til å dele oppturer og nedturer med

Jepp, og konstant bekymre seg for å miste hverandre...

Takker helle nei. 

Anonymkode: af601...027

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, og konstant bekymre seg for å miste hverandre...

Takker helle nei. 

Anonymkode: af601...027

Jeg er redd for at noe skal skje med han ja, den frykten er jo ikke til å unngå når man er glad i noen..

Vil fortsatt si det er verdt det

Gjest supernova_87
Skrevet

Mennesket har et behov for omsorg og kjærlighet. I tillegg er det en biologisk komponent her, vi trenger å ønske å være intime med andre sånn at man skal få barn, og joda, mennesket kunne gjort som noen dyrearter kun parret seg og ikke noe partneri, partnera, men mennesket er at av de dyrene der beskyttelsen fra BEGGE foreldrene hadde mye å si ganske lenge i oppveksten for barnet. Derfor er vi nok predisponert til å ønske å finne en varig partner. 

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

For menns del er det som regel eneste måten å tilgang til regelmessig sex. 

Ehh - nei??

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, pika skrev:

Ehh - nei??

Eeeh jo? Du skjønner at 90 % av menn tilhører ikke den lille fuckboy-eliten som kan ha seg når som helst. 

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eeeh jo? Du skjønner at 90 % av menn tilhører ikke den lille fuckboy-eliten som kan ha seg når som helst. 

Det er virkelig ikke sånn at 90% av menn må være i forhold for å få seg noe regelmessig...

Men er det det som er målet egentlig? Å få seg noe jevnlig, men helst ikke fra samme person(altså helst forksjellig damer hver gang)?

• Liker 1
Skrevet
På 2.1.2017 den 20.30, AnonymBruker skrev:

Lurer fælt på hvor du har fått denne statistikken fra? Selv om at det kan hende du kun er sammen med noen for å få deg noe regelmessig, betyr ikke at menn flest er lik deg. Det er mange menn som setter pris på et godt forhold, bare det å ha noen andre å dele livet med, dele sorger og gleder med. Selvfølgelig er sex en stor del av et forhold, men det er ikke KUN derfor menn går inn i forhold.

• Liker 1
Gjest Axl Rose
Skrevet
På 2.1.2017 den 4.33, AnonymBruker skrev:

For meg er sex det viktigste. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...