Kjerst Skrevet 2. desember 2004 #1 Skrevet 2. desember 2004 Hva mener dere om å sende med ønskelisten sammen med invitasjonene? Er det frekt, eller er det bare kjekt for gjestene?
Gjest gjest1 Skrevet 2. desember 2004 #2 Skrevet 2. desember 2004 Eg syns det er litt usmakeleg å få ei ønskeliste saman med ein invitasjon. Ønskene kan sendast ut diskret gjennom foreldre og liknande, meiner eg.
Smiling Skrevet 2. desember 2004 #3 Skrevet 2. desember 2004 Det føles nok litt rart for de fleste brudepar, tror jeg: man vil jo ikke "bestille" gaver samtidig som man inviterer til bryllup. Samtidig kommer jo de fleste gjestene til å lure på hva de skal kjøpe i presang, og da setter man gjerne pris på et hint om hva brudeparet ønsker seg. Alternativet kan jo være å foreldre og forlovere spre ønskene til dem som spør.
rutti Skrevet 2. desember 2004 #4 Skrevet 2. desember 2004 Syns ikke noe om å sende ut ønsker sammen med invitasjonene Synes det hadde vært litt frekt ja :o
Gjest gjest1 Skrevet 2. desember 2004 #5 Skrevet 2. desember 2004 Tror nok en ønskeliste sammen med invitasjonen lett kan missoppfattes av mange. Vi kommer ikke til å gjøre det.
Spirito Skrevet 3. desember 2004 #6 Skrevet 3. desember 2004 Kan man ikke nevne i invitasjonen hvem man kan kontakte for å få ønskelisten? Så gir man beskjed om at det finnes en ønskeliste, samtidig som man ikke "stiller krav"?
Gjest Lullu ikke innlogget Skrevet 3. desember 2004 #7 Skrevet 3. desember 2004 Hva med en liten link til hjemmeside der ønskeliste b.l.a. ligger? Syntes ikke noe om ønskeliste vedlagt i invitasjonen.
Gjest Madam Felle Skrevet 3. desember 2004 #8 Skrevet 3. desember 2004 Eg syns det er litt usmakeleg å få ei ønskeliste saman med ein invitasjon. Ønskene kan sendast ut diskret gjennom foreldre og liknande, meiner eg. Helt enig
Gjest gjest1 Skrevet 3. desember 2004 #9 Skrevet 3. desember 2004 Hva med en liten link til hjemmeside der ønskeliste b.l.a. ligger? Syntes ikke noe om ønskeliste vedlagt i invitasjonen. Syns ikkje ønskelista bør ligge på nettsida heller eg....
Linn3c Skrevet 5. desember 2004 #10 Skrevet 5. desember 2004 Bør ikkje bestilla gåver samstundes som ein inviterer gjester, syns eg. - Men å oppgje kven in kan ta kontakt med eller liknande må no vera mogleg. Me kjem truleg til å bli nedringt, fordi me ikkje oppgjer noko om ynskjelista...
Huldra:) Skrevet 6. desember 2004 #11 Skrevet 6. desember 2004 Hei. Jeg synes det er frekt å legge ønskelisten ved invitasjoen, og kommer til å bruke mamma og "svigermor" til å formidle våre ønsker. Kommer nok også til å legge ut ønskeliste hos en eller to glasmagasin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå