Gå til innhold

Tester han meg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En fyr jeg datet seriøst en god stund i sommer/høst avsluttet det hele med å kutte meg ut uten et ord og bare ved å ignorere meg. (Ghosting heter det vel)... jeg lastet ned Tinder og fant han der, venninnen min trykket liker bare for å sjekke som hun sa, og vi fikk match. Men han har ikke skrevet noe til meg. 

Tror dere han bare har gjort det for å teste om jeg fortsatt er intr?? Han har jo gjort det tydelig at han ikke vil ha kontakt. Skal slette matchen, men syntes det er rart

Anonymkode: 85136...86e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste menn sveiper nok bare til høyre på alle de kommer over å tar kvalitetssjekk når det først blir match. Han vet nok ikke engang at det er deg.

• Liker 1
Gjest MadameDeRosa
Skrevet

Tror nok ikke det har noe med deg å gjøre at han er på Tinder nå.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, MadameDeRosa skrev:

Tror nok ikke det har noe med deg å gjøre at han er på Tinder nå.

Nei? Det har jeg ikke sagt. Les HI :) 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Torgeeeir skrev:

De fleste menn sveiper nok bare til høyre på alle de kommer over å tar kvalitetssjekk når det først blir match. Han vet nok ikke engang at det er deg.

Ok, skjønner. Takk:) 

• Liker 1
Gjest MadameDeRosa
Skrevet (endret)

Skrev du noe til han da? Kanskje han venta på at du skulle skrive noe.

Endret av MadameDeRosa
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, MadameDeRosa skrev:

Skrev du noe til han da? Kanskje han venta på at du skulle skrive noe.

Nei. Jeg tenker at når han ghostet meg så kaldt og kynisk (jeg sendte han 3 meldinger i etterkant og forsøkte å ringe også, men han ignorerte det/lot være å svare), så er det vel helst han som isåfall bør unnskylde seg først. 

Gjest MadameDeRosa
Skrevet (endret)

Ja, da må du bare la det være. Finnes andre menn der ute som mer enn gjerne vil være sammen med deg :)

Endret av MadameDeRosa
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er rart at han gjør det, men jeg er ikke så overrasket. For det er noen menn som kan avvise kaldt, men senere vise en interesse. De var jo tiltrukket i utgangspunktet. Men da er det jo en glede å få avvise dem. Han har ikke prøvd seg direkte på deg nå, men du kan i hvert fall slette matchen.

Anonymkode: ce6ab...9a0

Skrevet

jeg har matchet med jenter jeg har tatt med hjem fra byn. Veldig hyggelig samtale på melding og slikt, men de er ikke interessert i å treffes på en date, og ikke interessert i å komme hjem på "film". Så tror det er mest for bekreftelse at de vil matche.

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er rart at han gjør det, men jeg er ikke så overrasket. For det er noen menn som kan avvise kaldt, men senere vise en interesse. De var jo tiltrukket i utgangspunktet. Men da er det jo en glede å få avvise dem. Han har ikke prøvd seg direkte på deg nå, men du kan i hvert fall slette matchen.

Anonymkode: ce6ab...9a0

Slettet matchen:) skjønner fortsatt ikke hvorfor han gjorde det, men regner med han bare har sveipa høyre på alle damer han har sett og vips så matchet vi da:s 

Skrevet

En mann som er interessert holder kontakten. Det er bare å innse at han ikke er noe for deg. Kom deg videre.:smilyblomst:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han gjorde nok det samme som deg, testet for å se om dere fikk match...

Anonymkode: 86529...391

AnonymBruker
Skrevet

Typisk kvinner. Elsker å bli ghostet og behandlet dårlig. Er så viktig å lirke en bekreftelse ut av en hver mann, spesielt de som ikke bryr seg. Og når det ikke blir sånn, så er det følelser i sving og inn på kvinneguiden for å snakke om problemet.

Hvis menn vil ha mange damer etter seg, så lærer dere dem opp til at det er ghosting og dårlig behandling som fungerer. Dere sier at det ikke er det dere vil ha, men så lenge det er det dere tiltrekkes av og dere mangler viljestyrke til å ta små valg som går med fornuften og mot impulsive følelser, så er det det dere får.

Anonymkode: a6d35...c5a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han gjorde nok det samme som deg, testet for å se om dere fikk match...

Anonymkode: 86529...391

Ja, vi fant ut det :) 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Typisk kvinner. Elsker å bli ghostet og behandlet dårlig. Er så viktig å lirke en bekreftelse ut av en hver mann, spesielt de som ikke bryr seg. Og når det ikke blir sånn, så er det følelser i sving og inn på kvinneguiden for å snakke om problemet.

Hvis menn vil ha mange damer etter seg, så lærer dere dem opp til at det er ghosting og dårlig behandling som fungerer. Dere sier at det ikke er det dere vil ha, men så lenge det er det dere tiltrekkes av og dere mangler viljestyrke til å ta små valg som går med fornuften og mot impulsive følelser, så er det det dere får.

Anonymkode: a6d35...c5a

😶

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...