Gå til innhold

Hvis man ikke blir forelsket men analyserer personen el lign

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det en forsvarsmekanisme å analysere personen når man ikke blir forelsket, vil man ikke bli forelsket? Er det kontroll issues? Kan det ha med at man har depresjon å gjøre?

Jeg hadde likt en lenge på avstand, trodde jeg da, men så er jeg egentlig ikke interessert allikevel har jeg funnet ut. For med mer kontakt og oppmerksomhet, om enn på et labert nivå, ville jeg ikke blitt litt forelsket og glad da?

Ble på en måte bare trist og analyserte det ihjel og tenker nå at jeg hadde det bedre før vi fikk mere kontakt. Ble på en måte skuffet. Er det vanlig at man idealiserer en person i en avstandforelskelse og så sprekker ballongen helt? Vet jeg noe på et underbevisst plan om personen som overskygger alt annet, noe info som jeg har fått plukket opp som hindrer alt av følelser? Skjønner ikke hvorfor jeg ikke bryr meg litt mere, hva som er galt med meg. Virker som jeg ser ned på denne personen eller noe. Kanskje vi har feil stjernetegn for hverandre da. Kanskje vi  har kjent hverandre i et tidligere liv og har uforløst karma eller noe sånt merkelig.

Begynner å lure på  om jeg noengang har vært forelsket jeg nå, som jeg trodde det var drømmefyren og så hallo! Så ble alt helt feil. 100 % feil.

Anonymkode: 445fe...13a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det må være noe vedkommende har sagt eller gjort da, jeg ville jo visst det om det var ment å bli noe eller hallo! Da ville jeg jo visst det. Må ha mottatt blandede signaler eller plukket opp annet, eller det må jo være en grunn. Kanskje jeg har analysert det ihjel, men jeg trodde følelser  var sterkere enn fornuft, så da kan jo ikke følelsene være der eller ha blomstret opp akkurat vel?

Kanskje rotete innlegg, håper noen forstår hva jeg spør om litt, kanskje noen psykologer her?

Anonymkode: 445fe...13a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...