Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde mensen 12.12 og etter mine beregninger hadde jeg eggløsning 25.12. Vi har kjørt på hver dag siden 15.12 bare for å være sikker😂 dette er prøverunde 3 og kjenner jeg er litt utålmodig da det gikk på første forsøk med sønnen vårs på 2 år. Når kan jeg teste? Regner med det er for tidlig nå? Blir helt gal av å vente her! Flere som prøver her inne? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke særlig vits å teste før om halv uke/uke. Først om ei uke du kan forvente sikkert svar.

Anonymkode: 095c9...58d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg venter alltid til mensen kommer, hvis den ikke har kommet på 3 dager da jeg forventer den så tester jeg.

Anonymkode: 0fd3f...9b7

Skrevet

Jeg sluttet på p-piller for et par månede siden og har ikke regelmessig mens enda (sist gang var 25. november). Er irriterende å ikke ha uteblitt mens som indikator på at noe er på gang! Ikke vet jeg når jeg har eggløsning heller, har aldri brydd meg med å holde øye med det før nå :) 

Planen er egentlig bare å se hva som skjer og ikke stresse med eggløsningstester eller syklus-apper og lignende, men jeg kjenner meg igjen i den følelsen av å bare VILLE VITE.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...