Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 1. januar 2017 #1 Skrevet 1. januar 2017 Det er litt artig når man ser gjennom ulike serier, omtrent fra bunnen av. Jeg har nylig begynt å se The O.C. om igjen. I sesong 2, i siste episode, er begravelsen til Seth sin bestefar i et kirkerom, en kirke der svært mye av veggene og takene er av glass. Husker tilbake til en av gangene jeg så gjennom en helt annen serie, 90210 (den nyeste. Ikke Beverly Hills 90210, altså). I en av de sesongene er Naomi bryllupsplanlegger for den ene eksen sin og dama hans, det samme bryllupet som hun selv stanser midt i seremonien. Det foregår i akkurat den samme kirka, så når jeg egentlig ser på den begravelsen som ble spilt inn der, så tenker jeg nesten mer på "ulykkesbryllupet". Flere andre som har lagt merke til slikt i andre serier?
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2017 #2 Skrevet 1. januar 2017 Husker Brenda i Beverly Hills bodde på hotellet fra Dynastiet en gang. Og de var ikke på tur til Denver Anonymkode: 35786...244
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2017 #3 Skrevet 1. januar 2017 Jeg så nettopp igjen en utendørsscene fra Friends i Two and a half Men. Ikke så rart egentlig, all den tid de er spilt inn i samme by, men Friends skal liksom være i NY, ikke LA. Anonymkode: 072db...cf9
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #4 Skrevet 2. januar 2017 Kulissene til ghost whisperer og gilmore girls er samme. Hele gata faktisk. Mener og tror det er flere serier som er spilt inn der. Anonymkode: 3fc84...b22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå