Sialove Skrevet 15. juli 2018 #441 Del Skrevet 15. juli 2018 Jeg begynte å styrtblø da jeg gikk gravid, men det gikk over etter noen timer. Viste seg at det var to, og den ene som ikke klarte seg. Var da i uke 6. Den andre gikk det helt fint med😊 gikk helt i kjelleren jeg også og trodde alt håp var ute. Hvor lenge har du blødd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 15. juli 2018 Forfatter #442 Del Skrevet 15. juli 2018 13 minutter siden, Sialove skrev: Jeg begynte å styrtblø da jeg gikk gravid, men det gikk over etter noen timer. Viste seg at det var to, og den ene som ikke klarte seg. Var da i uke 6. Den andre gikk det helt fint med😊 gikk helt i kjelleren jeg også og trodde alt håp var ute. Hvor lenge har du blødd? Så godt å høre at det gikk fint med den andre ❤️ Det er det håpet jeg klamrer meg fast til også, at det kan ha vært tvillinger, men sannsynligheten er vel ganske liten? Jeg startet å fossblø på fredag formiddag, var da 5+4. I går blødde jeg veldig lite, i dag blødde jeg litt mer igjen på formiddagen, men så ga det seg igjen og nå blør jeg lite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 16. juli 2018 Forfatter #443 Del Skrevet 16. juli 2018 Deres beste tips mot svangerskapskvalme mottas med takk! Til tross for at jeg kanskje har mistet, så er kvalmen her like fullt 🤢 Har time til legen halv 12 i dag, regner med det blir tatt hcg-prøve. Spent på om han sender meg til UL eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 16. juli 2018 #444 Del Skrevet 16. juli 2018 1 time siden, Pjusk skrev: Deres beste tips mot svangerskapskvalme mottas med takk! Til tross for at jeg kanskje har mistet, så er kvalmen her like fullt 🤢 Har time til legen halv 12 i dag, regner med det blir tatt hcg-prøve. Spent på om han sender meg til UL eller ikke. Det er jo et positivt tegn at kvalmen er der!! håper han tar både hcg og henviser til ul. Hvor langt på vei er du nå igjen? Er det sånn at du kunne sett noe nå?:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyah Skrevet 16. juli 2018 #445 Del Skrevet 16. juli 2018 Lykke til hos legen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sialove Skrevet 16. juli 2018 #446 Del Skrevet 16. juli 2018 Blir så spennende å høre! Husker så godt den følelsen du har nå! Masse lykke til❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tutta23 Skrevet 16. juli 2018 #447 Del Skrevet 16. juli 2018 Hvordan gikk det hos legen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 16. juli 2018 Forfatter #448 Del Skrevet 16. juli 2018 5 timer siden, blomst12 skrev: Det er jo et positivt tegn at kvalmen er der!! håper han tar både hcg og henviser til ul. Hvor langt på vei er du nå igjen? Er det sånn at du kunne sett noe nå?:) Mener jeg er rundt 6 uker i dag. Det ble tatt hcg-prøve og jeg skal på UL i kveld 4 timer siden, Tyah skrev: Lykke til hos legen ❤️ 1 time siden, Sialove skrev: Blir så spennende å høre! Husker så godt den følelsen du har nå! Masse lykke til❤️ ❤️ 48 minutter siden, tutta23 skrev: Hvordan gikk det hos legen? Ble ikke så mye klokere hos legen, men fikk tatt hcg-prøve og skal på UL i kveld. Kjenner at jeg er veldig spent. Vil så gjerne forberede meg på det verste, men jeg klarer ikke helt å gi slipp på håpet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyah Skrevet 16. juli 2018 #449 Del Skrevet 16. juli 2018 Masse lykke til på ultralyd i kveld, håper alt er slik det skal være i uke 6 og at blodprøvene er fine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 16. juli 2018 #450 Del Skrevet 16. juli 2018 Åh, masse lykke til på ultralyd!!:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tutta23 Skrevet 16. juli 2018 #451 Del Skrevet 16. juli 2018 Håper dere får se et bankende hjerte på UL i kveld ❤ lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sille4 Skrevet 16. juli 2018 #452 Del Skrevet 16. juli 2018 Lykke til med ul i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 16. juli 2018 #453 Del Skrevet 16. juli 2018 Lykke til ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 16. juli 2018 #454 Del Skrevet 16. juli 2018 Lykke til!! Tenker masse på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 16. juli 2018 Forfatter #455 Del Skrevet 16. juli 2018 Tusen takk alle sammen ❤️ Det er ca 1,5 time til sykehuset fra oss og dere kan tro jeg rakk å gå igjennom alle mulige scenarioer på turen! Endte til slutt opp med at det sikkert måtte være blæremola, og jeg skulle forberede meg på det verste! Jeg var veldig opptatt av at jeg måtte forberede meg på at det ikke var noe liv der for at ikke skuffelsen skulle bli for stor. Tankene streifet innom at det kunne være et bankende hjerte der rett som det var, men da fikk jeg nesten panikk og måtte tenke worst case scenario igjen. Vi satt sikkert 15 min på venterommet før vi ble hentet, men det føltes som en evighet og jeg ble mer og mer uvel. Heldigvis var det en kjempehyggelig dame som kom og hentet oss og som skulle ta ultralyden! Hun forklarte at det kunne være vanskelig å se noe så tidlig, så om vi ikke fikk et avklarende svar av ultralyden så var det beste å ta en hcg-prøve igjen om et par dager. Hun forklarte når hun begynte at hun kom til å se på skjermen uten å si så mye først, for så å forklare og vise oss etterpå. Jeg satt og stirret på henne for å se hvert eneste uttrykk i ansiktet hennes mens hun holdt på, men ble ikke noe klokere av det. Til slutt sa hun endelig "det jeg kan si, er at det ser lovende ut". Hun snudde skjermen mot oss og viste oss et bittelite bankende hjerte ❤️ Hun så også det som var grunnen til blødningene mine, og selv om hun ikke kunne gi oss et helt sikkert svar på hva det var, så trodde hun at det var en tvilling som var abortert ❤️ Men jeg er altså like gravid, og det er så utrolig deilig! Fikk tilbud om ny ultralyd om ett par uker, og det takket jeg selvfølgelig ja til 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 16. juli 2018 #456 Del Skrevet 16. juli 2018 Åh, hurra Pjusk 😍Så deilige nyheter. Trist at en tvilling har abortert, men hurra for den sterke spira som er igjen:) Håper resten av svangerskapet blir lettere for deg og dere ❤ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snehvit88 Skrevet 16. juli 2018 #457 Del Skrevet 16. juli 2018 Iiiiiiiih😍😍😍😍 Grattis!😄😄 Så gøy!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonio Skrevet 16. juli 2018 #458 Del Skrevet 16. juli 2018 Åh, så nervøs jeg ble da jeg så du hadde skrevet litt! Så utrolig godt at spiren har holdt seg på plass! Selv om det kanskje er litt trist å vite at det kan ha vært to? Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sialove Skrevet 16. juli 2018 #459 Del Skrevet 16. juli 2018 Hurraaaaa😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyah Skrevet 16. juli 2018 #460 Del Skrevet 16. juli 2018 Hurraaa!! Fantastiske nyheter Gratulerer så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå