AnonymBruker Skrevet 1. januar 2017 #1 Skrevet 1. januar 2017 Tok kontakt med en fyr, viser seg at han er nyskilt. Mannen er tydelig ensom og sliter fortsatt, selv om han ikke har sagt det direkte. Jeg var inneforstått med at det kun var fysisk, problemet er at jeg lett ramler utpå etter samkvemet er over. Er ensom selv, så jeg bruker det som bekreftelse. Sånn jeg forstår det er det beste om han møter noen som takler kun det fysiske og ikke bringer inn sine egne problemer, noe jeg er redd for kommer til å skje når vi møtes. Burde jeg kutte kontakten? Anonymkode: 7b448...39a 1
Lykkehjerte Skrevet 1. januar 2017 #2 Skrevet 1. januar 2017 Du bør kutte kontakten dersom du kjenner på og vet at dette er en uheldig kontakt for deg og dine følelser! 1
fulladet Skrevet 1. januar 2017 #4 Skrevet 1. januar 2017 2 minutter siden, Lykkehjerte skrev: Du bør kutte kontakten dersom du kjenner på og vet at dette er en uheldig kontakt for deg og dine følelser! Enig. Pass på deg selv 1
Lykkehjerte Skrevet 1. januar 2017 #5 Skrevet 1. januar 2017 41 minutter siden, fulladet skrev: Hva er rebound? Vil si at rebound er en overgangs kjæreste, en trøste kjæreste man tar til seg etter et brudd, for å komme over bruddet og x'en. Ikke et forhold som er ment til å vare (selv om noen ender opp med å gjøre faktisk det). Rebound er ofte en sex venn, og man unngår følelser så godt det lar seg gjøre, gjelder også andre aktiviteter uten om det seksuelle. For noen fungerer dette godt for å komme videre etter bruddet, andre ender opp i nytt forhold med nettopp sitt "rebound".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå