AnonymBruker Skrevet 1. januar 2017 #1 Skrevet 1. januar 2017 Hei Min stefar er en person jeg har hatt i livet i et par år nå, i de siste 5 årene har han utviklet en motbydelig vane som bare blir verre og verre for hver dag som går. Han peller buse. Yes, buse. Dette er en godt voksen mann i slutten av 50 årene, som konstant peller buse, han spiser dem heldigvis ikke. MEN han peller, og peller, og peller. Dette er ikke noe pelling to tre ganger om dagen, men dette er pelling hvert 40 sekund, det går ikke et SEKUND uten at jeg ser han med en finger oppi nesa. Jeg grøsser hver jævla gang. Han er en forretningsmann og peller seg mest sannsynlig i nesa med andre mennesker også, når vi er ute peller han seg, når vi er hjemme peller han seg. Skjemmes han ikke? føler det har blitt mer og mer vanlig med folk som peller buse, eller så er hans uvane så påvirkende at jeg innbiller meg at alle gjør det. Vil ikke virke hyklersk, selv piller jeg nese, men jeg gjør det evnt på badet eller når jeg er alene hvis jeg føler meg tett og ikke får snyti meg. MEN, hans busepelling driver meg til vanvidd. Jeg har fortalt mamma om det, hun har tatt han på fersken og kjefter men han bare fortsetter. Jeg har selv sagt ifra et par ganger men det går ikke. Han peller seg så mye at noen ganger blør han neseblod. Det er så motbydelig, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, han gir seg ikke. får lyst til å bare kjefte på han, men jeg har ikke nok mot til det.. Jeg er veldig konfliktsky, og hver gang jeg har kjeftet på han for det før har jeg nesten svimt av. Hater det, mamma pleier å kjefte på han. Men det hjelper ikke.. ÅH, hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 4d1f7...d80
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2017 #2 Skrevet 1. januar 2017 Tror ikke det er mye du kan gjøre dessverre. Dere har jo sagt ifra til han. Høres ut som han har en tvangshandling på det der. . Anonymkode: d30d6...a38
Mari Y Skrevet 2. januar 2017 #3 Skrevet 2. januar 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei Min stefar er en person jeg har hatt i livet i et par år nå, i de siste 5 årene har han utviklet en motbydelig vane som bare blir verre og verre for hver dag som går. Han peller buse. Yes, buse. Dette er en godt voksen mann i slutten av 50 årene, som konstant peller buse, han spiser dem heldigvis ikke. MEN han peller, og peller, og peller. Dette er ikke noe pelling to tre ganger om dagen, men dette er pelling hvert 40 sekund, det går ikke et SEKUND uten at jeg ser han med en finger oppi nesa. Jeg grøsser hver jævla gang. Han er en forretningsmann og peller seg mest sannsynlig i nesa med andre mennesker også, når vi er ute peller han seg, når vi er hjemme peller han seg. Skjemmes han ikke? føler det har blitt mer og mer vanlig med folk som peller buse, eller så er hans uvane så påvirkende at jeg innbiller meg at alle gjør det. Vil ikke virke hyklersk, selv piller jeg nese, men jeg gjør det evnt på badet eller når jeg er alene hvis jeg føler meg tett og ikke får snyti meg. MEN, hans busepelling driver meg til vanvidd. Jeg har fortalt mamma om det, hun har tatt han på fersken og kjefter men han bare fortsetter. Jeg har selv sagt ifra et par ganger men det går ikke. Han peller seg så mye at noen ganger blør han neseblod. Det er så motbydelig, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, han gir seg ikke. får lyst til å bare kjefte på han, men jeg har ikke nok mot til det.. Jeg er veldig konfliktsky, og hver gang jeg har kjeftet på han for det før har jeg nesten svimt av. Hater det, mamma pleier å kjefte på han. Men det hjelper ikke.. ÅH, hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 4d1f7...d80 Kan være det er en tvangshandling, eller infeksjon? Ikke vet jeg.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #4 Skrevet 2. januar 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei Min stefar er en person jeg har hatt i livet i et par år nå, i de siste 5 årene har han utviklet en motbydelig vane som bare blir verre og verre for hver dag som går. Han peller buse. Yes, buse. Dette er en godt voksen mann i slutten av 50 årene, som konstant peller buse, han spiser dem heldigvis ikke. MEN han peller, og peller, og peller. Dette er ikke noe pelling to tre ganger om dagen, men dette er pelling hvert 40 sekund, det går ikke et SEKUND uten at jeg ser han med en finger oppi nesa. Jeg grøsser hver jævla gang. Han er en forretningsmann og peller seg mest sannsynlig i nesa med andre mennesker også, når vi er ute peller han seg, når vi er hjemme peller han seg. Skjemmes han ikke? føler det har blitt mer og mer vanlig med folk som peller buse, eller så er hans uvane så påvirkende at jeg innbiller meg at alle gjør det. Vil ikke virke hyklersk, selv piller jeg nese, men jeg gjør det evnt på badet eller når jeg er alene hvis jeg føler meg tett og ikke får snyti meg. MEN, hans busepelling driver meg til vanvidd. Jeg har fortalt mamma om det, hun har tatt han på fersken og kjefter men han bare fortsetter. Jeg har selv sagt ifra et par ganger men det går ikke. Han peller seg så mye at noen ganger blør han neseblod. Det er så motbydelig, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, han gir seg ikke. får lyst til å bare kjefte på han, men jeg har ikke nok mot til det.. Jeg er veldig konfliktsky, og hver gang jeg har kjeftet på han for det før har jeg nesten svimt av. Hater det, mamma pleier å kjefte på han. Men det hjelper ikke.. ÅH, hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 4d1f7...d80 Du har hatt han i livet ditt i et par år nå, men han har utviklet en motbydelig vane de siste fem årene... Her er det noe som skurrer. Du vet at et par år er det samme som ca to år? Hvordan kan du da vite at han har blitt verre de siste fem? Anonymkode: bd9e0...4ee
Hjärtat Skrevet 2. januar 2017 #5 Skrevet 2. januar 2017 (endret) 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er ikke noe pelling to tre ganger om dagen, men dette er pelling hvert 40 sekund, det går ikke et SEKUND uten at jeg ser han med en finger oppi nesa. Jo, det går 40 sekunder uten at du ser han med en finger oppi nesa. Og et par år=to år, forresten. Er vel ikke så mye du får gjort med det, ettersom både du og moren din har sagt ifra. Han er en voksen mann, så han må nesten få pelle så mye buse han bare vil... Endret 2. januar 2017 av Hjärtat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå