Gå til innhold

Flaueste du har opplevd? :p

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei dere, god kveld. 

Hva er det flaueste dere har opplevd? Synes det er morsomt å lese slike tråder. 

Det flaueste som har skjedd med meg er vel at jeg måtte på do (skoleleir), gikk inn med ryggen først og satte meg på fanget til læreren (kvinne)......... Hun satt der å bæsjet, i mens jeg satt oppå fanget hennes, Great! :D Jeg var Gutt 15 da... 

Hva med dere da? :) 

Anonymkode: bf348...84e

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke flaut nå, men det var nok det mest desidert flaueste jeg hadde opplevd; Svanestup med piruet på glattisen, rett ved en bussholdeplass og selvfølgelig en gjeng med guttunger. 

Da jeg var i den situasjonen tenkte jeg at det er sikkert nå spredt til 100-vis av forskjellige folk via snapchat, fordi jeg kom meg ikke opp. Endte med hjernerystelse og en sjåfør som kjørte over hånden (stoppet selvfølgelig ikke). Jævlig flaut å ligge i veikanten uten mulighet for å komme seg opp, bli påkjørt uten at sjåføren legger merke til det, og at på til ringe en ambulanse selv, selv med guttunger som kunne ha hjulpet, men valgte å filme hele seansen på snap. 

Ellers etter en dårlig dag, hørte på musikk, og fikk ikke med meg hva bussjåføren sa, han begynte å skjelle meg ut, kalle meg en dum drittunge (i en alder av 22) forran en stappfull buss. Klarte ikke å holde på tårene, og begyne selvfølgelig å grine på bussen. 

Kjører kun bil i dag. Heldigvis. 

• Liker 1
Gjest supernova_87
Skrevet

Dette er det ingen som vet, man bare det at jeg vet det gjør meg dritflau likevel. Jeg tror jeg lyste skam i noen timer etterpå. 

Jeg var ute og reiste og fikk overnattet i en fin liten hytte på en campingplass. Den var superkoselig, og jeg fikk en god pris selv om jeg var alene og de kunne leid den ut til 4 stk og tatt mer. Veldig liten, men provisorisk og god nok siden jeg stort sett bare skulle sove og tørke noen klær. Jeg kunne sette den svette osten i kjøleskap, bli tørr og varm, og lese en bok på senga. Det eneste stresset var at det ikke var noe do eller dusj, det var i hovedhuset ca. 300 meter unna. Men det gjør jo ingenting, jeg ville uansett bade i tjernet, og 300 meter er ikke akkurat langt. Det var ikke langt før jeg våknet neste morgen og måtte tisse. 

Jeg prøver å komme meg av gårde, men det er så plutselig og akutt. Jeg får på meg noe klær men jeg klarer ikke skikkelig å få på meg skoene for jeg tripper rundt og prøver å holde bena i kors. Jeg kommer til at herlighet jeg må bare tisse utenfor/bak hytta her jeg, men folk har stått opp og spiser frukost utendørs, jeg vil bli sett. Jeg tror ikke jeg klarer å ta noen skritt til uten å tisse nedover beina mine. Hva i alle dager skal jeg gjøre? Jeg må tisse NÅ! Jeg må finne en løsning, selv om jeg ikke har tid til å tenke ut en god en eller en praktisk en, og jeg ender med å rive til meg reisekoppen som jeg har med meg setter den på gulvet og med en grimase av ubehag drar jeg ned buksa, samtidig som det allerede spruter ut av meg (jeg er flau bare jeg skriver om dette nå!) og setter meg på huk. Jeg skulle tro jeg nå slapp å vurdere mer, men det gjør jeg jo, jeg er så flau! Og tro det eller ei, jeg har aldri tisset i en kopp, så først bommer jeg, og deretter når jeg endelig tror at det blir ikke verre, dette endte jo OK, så må jeg tisse MYE! Og koppen blir full. Og hvis dere trodde at det var sånn at bare man har lettet seg litt, så blir man litt mindre tissetrengt, vel dere tar feil. Alt skal ut på en gang. Jeg føler meg som en jævla valp som tisser en dam utover gulvet. Men jeg er jo ingen liten valp, jeg er et voksent menneske med en nokså full blære viste det seg. 

Så etterpå står jeg der da, med ei bukse som er tung av urin, en kopp jeg håpte jeg skulle kunne bruke som reisekopp noen dager til, som nå er fylt til randen med urin, og en dam på gulvet, og urin både her og der (hvordan den endte andre steder enn her, vet jeg fremdeles ikke!) Og jeg bare tenker at "burde man ikke KLARE å holde seg!?". Jeg velger å tro at ingen så meg da jeg bar koppen forsiktig uten å søle ut bak hytta, og at jeg gjorde en god nok vaskejobb innen jeg måtte sjekke ut. 

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, Rainstorm skrev:

Dette er det ingen som vet, man bare det at jeg vet det gjør meg dritflau likevel. Jeg tror jeg lyste skam i noen timer etterpå. 

Jeg var ute og reiste og fikk overnattet i en fin liten hytte på en campingplass. Den var superkoselig, og jeg fikk en god pris selv om jeg var alene og de kunne leid den ut til 4 stk og tatt mer. Veldig liten, men provisorisk og god nok siden jeg stort sett bare skulle sove og tørke noen klær. Jeg kunne sette den svette osten i kjøleskap, bli tørr og varm, og lese en bok på senga. Det eneste stresset var at det ikke var noe do eller dusj, det var i hovedhuset ca. 300 meter unna. Men det gjør jo ingenting, jeg ville uansett bade i tjernet, og 300 meter er ikke akkurat langt. Det var ikke langt før jeg våknet neste morgen og måtte tisse. 

Jeg prøver å komme meg av gårde, men det er så plutselig og akutt. Jeg får på meg noe klær men jeg klarer ikke skikkelig å få på meg skoene for jeg tripper rundt og prøver å holde bena i kors. Jeg kommer til at herlighet jeg må bare tisse utenfor/bak hytta her jeg, men folk har stått opp og spiser frukost utendørs, jeg vil bli sett. Jeg tror ikke jeg klarer å ta noen skritt til uten å tisse nedover beina mine. Hva i alle dager skal jeg gjøre? Jeg må tisse NÅ! Jeg må finne en løsning, selv om jeg ikke har tid til å tenke ut en god en eller en praktisk en, og jeg ender med å rive til meg reisekoppen som jeg har med meg setter den på gulvet og med en grimase av ubehag drar jeg ned buksa, samtidig som det allerede spruter ut av meg (jeg er flau bare jeg skriver om dette nå!) og setter meg på huk. Jeg skulle tro jeg nå slapp å vurdere mer, men det gjør jeg jo, jeg er så flau! Og tro det eller ei, jeg har aldri tisset i en kopp, så først bommer jeg, og deretter når jeg endelig tror at det blir ikke verre, dette endte jo OK, så må jeg tisse MYE! Og koppen blir full. Og hvis dere trodde at det var sånn at bare man har lettet seg litt, så blir man litt mindre tissetrengt, vel dere tar feil. Alt skal ut på en gang. Jeg føler meg som en jævla valp som tisser en dam utover gulvet. Men jeg er jo ingen liten valp, jeg er et voksent menneske med en nokså full blære viste det seg. 

Så etterpå står jeg der da, med ei bukse som er tung av urin, en kopp jeg håpte jeg skulle kunne bruke som reisekopp noen dager til, som nå er fylt til randen med urin, og en dam på gulvet, og urin både her og der (hvordan den endte andre steder enn her, vet jeg fremdeles ikke!) Og jeg bare tenker at "burde man ikke KLARE å holde seg!?". Jeg velger å tro at ingen så meg da jeg bar koppen forsiktig uten å søle ut bak hytta, og at jeg gjorde en god nok vaskejobb innen jeg måtte sjekke ut. 

Syke meg, jeg ble litt tent av å lese dette :blush:

Om du hadde hatt det på film, kunne du blitt kjendis i Japan. 

Omorashi - å tenne på at noen ikke klarer å holde seg mer, og tisser seg ut.

Anonymkode: 78b49...4e6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ettersom dette er på sexforumet og ingen av dere over har en sexuell historie får jeg ta mine to flaueste i nettopp den kategorien.

I min oppvekst hadde jeg foreldre som fartet mye, det gjør de forsåvidt fortsatt, men det betydde at jeg ofte var alene hjemme og hadde en kompis på overnatting. En natt våknet jeg av at sokken min, som jeg hadde på, hang fast i reguleringen til min bestekompis. Og forklaringen var ikke så veldig god, for han hadde bare kolidert med foten min liksom, i søvne. Men, det skjedde en gang til. Og da måtte han innrømme at han hadde en sokkefetish og hadde slikket sokkene mine mens jeg sov, mange ganger. Og at han ikke var så glemsk at han måtte låne sokker av meg til basketen, men at han lånte dem fordi han ble kåt av dem. Han likte å bruke dem over sine egne, noe jeg jo hadde lagt merke til, men han hadde bare løftet på skuldrene og sagt, jøss, er de dine når jeg bad om å få dem igjen. Samtidig lånte vi klær av hverandre innimellom (på 90-tallet) så det var jo ikke helt weird. Og at han hadde tømt seg i dem endel ganger. Det ble ikke helt det samme med de jeg hadde i sokkeskuffen som jeg visste han hadde lånt. Uansett, plutselig hadde jeg en bestevenn som hadde gjort både det ene og det andre med mine sokker. Vi er begge hetro, og han er fortsatt sokkefetishist, men  får ikke mine hvite basketsokker lengre for å si det slik. Det var en pinlig opplevelse. 

Nr to var med samme kompisen, da han plutselig ble sugd av en jente mens vi delte telt under Norway Cup. Og ikke var de to flaue heller. Og når det gikk for han, så tørket han bort sæden med fotballstrømpene sine. Så neste morgen var de våte og klissete. Gjett hvem han skulle låne sokker av? Jeg hadde ikke fotballstrømper til overs, så han fikk noen knelange nikesokker med røde striper. Når han kom ut av teltet med mine sokker på så jeg at han hadde noen knelange sokker under mine og sa til han at han jo hadde lange sokker. Du vet jo at jeg elsker sokkene dine fikk jeg til svar. Det tok tid før jeg fikk igjen de nikesokkene, og når de omsider dukket opp fant jeg sokkene han hadde hatt under på Norway Cup stive av størknet sæd inni dem. Jeg fikk dem av moren hans da hun spurte meg om jeg visste hvor sokkene kom fra, kanskje et halvt år senere, hun hadde vasket rommet hans og kjente dem ikke igjen. Han var ganske flau etterpå. Jeg også. 

Anonymkode: 76c72...717

AnonymBruker
Skrevet

Denne velger jeg å ta som anonym,  har i grunnen skrevet veldig mye under eget nick. Men denne er for drøy :-)

Ble med en dame hjem, hadde hatt en kjempehyggelig kveld, i hvert fall sistedelen etter jeg møtte henne. Hun var faktisk kjærestemateriale og jeg var i ekstase. Det hun ikke visste var at jeg hadde allerede hadde vært på fylla i 3 dager. Tok meg skikkelig sammen og fremsto som den kjernekaren jeg egentlig er, men 3 dager hadde tatt på.

Kom hjem til henne og vi tok en drink før hun skulle på badet og skulle stelle seg, jeg satt der og tenkte jeg måtte slippe litt luft. Det gikk rett til helvete og det kom ikke bare fis, det kom en god dæsj med bæsj. Hallo verdens deiligste dame steller seg på badet og jeg sitter med en bløt bæsj i ræva. Aldri i livet, dette skulle gå bra. River av meg buksa og trusa, hiver begge deler ut av vinduet dor å skjule alle spor (Ingen tanke for morgendagen).  Ser plutselig gullfiskbollen, og tenker her har vi redningen for å få vaska ræva fort, vasker ræva i gullfiskbollen og tørker meg med gardinene. Der sitter jeg "nyvasket" og uten bukse og truse når hun kommer tilbake fra badet. Når hun sier du har virkelig tatt dette for granted du, så svarer jeg, "ville ikke kaste bort for mye tid", du er bare så utrolig herlig. Følte meg ikke helt komfortabel når hun kom bort til meg, så jeg spratt opp og sa jeg måtte bare tisse litt først. Sprang på badet og fikk vasket meg skikkelig med såpe og vann, dretter gikk jeg tilbake og vi hadde en jævla god natt. Morgenen etter var en disaster, men det får jeg komme tilbake til.  (Tror jeg kunne giftet meg med denne jenten, men skjønner at hun følte seg helt komfortabel dagen etter)

Anonymkode: 7090b...100

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...