Profectus95 Skrevet 1. januar 2017 #1 Skrevet 1. januar 2017 Situasjonen handler vel om at jeg kom i prat med en hyggelig mann/gutt på 30 år, for et par år siden via nettet. Vi er begge ganske konservative og for å være 21 år er jeg vel ganske kjedelig, så vi snakket om alt i 2 år via skype. På daværende tidspunkt hadde personen dame, samme hadde jeg og tonen mellom oss var helt normal. Min kjæreste på daværende visste om denne fremmede vennen på skype som var en slags rådgiver. Så er vi her 13 mnd senere, vi har absolutt en romantisk relajson med det følger med. Vi bor ikke i samme by lenger. "Problemet" er bare at jeg alltid må være den som besøker han, hos han... Jeg føler ikke at jeg får vist hvem jeg virkelig er, jeg vil lage mat, slippe å spørre om vann i krana og ha han i min seng..Føler meg som en hore som kommer på besøk. (Jeg er gammeldags, dame som kommer på besøk hos fyren er for meg i utgangspunktet en fjern tanke). Og når man ses så sjelden er det vel naturlig at det blir litt kos når man møtes, men redd det skal bli en sånn relasjon.. Problem nr to er at vi ikke beveger oss noe vei.. Er det unormalt å møte venner osv etter 13 mnd? Er jeg for kravstor? Han sier han kle har dårlig tid og ser ikke for seg forhold forhold før vi bor i samme by, jeg liker helst ikke å ha merkelapp på forholdet og fryser til når han nevner kjærester...men vi jo likevel ha han da Og vi har ikke vært på en eneste date..Jeg har 2 ganger prøvd å arrangere noe, den ene gangen var han syk og billetter til flere tusen gikk tapt, den andre gangen ville han ha med maten hjem. Ble en veldig hyggelig hjemmekveld, men jeg ønsker så inderlig en date date. Jeg trenger at han tar iniativ og prøver å forføre meg. Holde hender etter en kinodate eller pynte seg litt og spise ute.. Har prøvd å nevne kino, men han sier han helst vil snakke med meg eller sitte hjemme hvor man kan stryke osv når vi ses så sjelden. Vi har vært på kafé og Peppes da, når vi var venner venner . Han har selv spurt pm hvorfor jeg aldri har tatt han med på møter i jobbsammenheng og jeg har vært veldig forsiktig med at jeg ikke ønsket det i starten, ønsket egentlig ikke at han skulle vite noe som helst og er fortsatt påpasselig på at han ikke skal vite noe om studiet mitt og jobb, men når jeg spurte om han ville være med ville han plutselig ikke fordi arrangementet var for kjedelig. Nå er vi hjemme hos hver våre foreldre for julen og vi prater normalt sett hver dag, men nå er der visst umulig å prate. Jeg har full forståelse for at det er vanskelig, men er jeg for kravstor når jeg syns 5 min samtale burde vært mulig. Han har vært ute på byen med kompiser og da tenker jeg at det ve burde gått Ann og ringt meg 3 min utenfra? Selvom foreldrene hans er der når han er hjemme? Og ja han er ute med venner, vanligvis ville jeg ikke hatt lyst på en melding engangs, vil han skal kose seg maks, men når det går over 1,5 uke siden sist samtale burde han vel ha like lyst på en kort samtale? Når det gjelder sex..Jeg har noen preferanser , så aner jeg ikke hvordan jeg skal finne ut om han liker det. Har prøvd å nevne fifty shades of grey og fikk bare beskjed om at en riking som fører dama med helikopter og er psykisk syk på ingen måte var en film han ville se, og sånn sett er jeg jo enig. Han spurte om jeg likte noe av det og jeg var feig nok til å si veit ikke. Da tok han tak rundt halsen bare og spurte igjen om jeg likte det.. Så bare slapp han og sa jeg hadde kommet til feil fyr hvis jeg tente på det. Dersom dette var noe du trengte, hvordan ville du gått frem? En annen ting er, er det bare jeg som syns sex er vanskelig? Altså, jeg er 52 kg, ganske trent og normal, men å ri fyren føles litt umulig..Rekker liksom ikke ned med knærne på hver side så jeg får beveget meg opp og nei..så lommer ikkje langt nok ned til å få han inni meg på en enkel måte. Aldri prøvd dette før med han, deg fortalte jeg jo ikke så virket nok ganske klumsete. slikking..Han har prøvd å ta initiativet til det, så har jeg rett og slett vært for sjenert..Nå har han vel bare etter 10 avslag sluttet å prøve og jeg har selvfølgelig begynt å savne det..Jeg klarer ikke å prate med sex med han, men vi sender noen småfrekke meldinger iblant. Kan jeg hinte om at jeg ønsker å prøve det i en melding eller fremstår det som veldig egoistisk? Og sist men ikke minst, men hvor mye bryr dere dere om tidligere sexpartnere. Vi er begge veldig pirkete på det, men er jeg for pirkete når jeg syns mitt eget tall på 3 er ille når jeg har to forhold bak meg 2 og 3 år...Han her er nr 3, føler meg smått litt "billig" som havnet i seng med han bare etter 10 mnd når vi ikke har et definert forhold...Er du enig? håper noen har noen gode råd, dating er slitsomt!
amba Skrevet 1. januar 2017 #2 Skrevet 1. januar 2017 Hvilken by bor dere i? Det høres jo litt ut som du bare vil leve ut fantasier, ikke ha et forhold?
Profectus95 Skrevet 1. januar 2017 Forfatter #3 Skrevet 1. januar 2017 Jeg er veldig veldig glad i fyren, forelska og ønsker mer enn fantasier som skal bli oppfylt...Bare usikker på om dette er en person jeg kan leve med resten av livet og vil derfor ikke haste inn i noe forhold
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2017 #4 Skrevet 1. januar 2017 Når møtte du han sist da? Høres litt vanskelig ut... Hvis han hadde vært interessert i noe mer, hadde han vel tatt mer kontakt? Anonymkode: bb0b0...1a7
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2017 #5 Skrevet 1. januar 2017 Hvilket yrke jobber dere i? Du sa du ser han i jobbsammenheng, så da må du se han ganske ofte? Anonymkode: bb0b0...1a7
Profectus95 Skrevet 2. januar 2017 Forfatter #6 Skrevet 2. januar 2017 (endret) Møtte han for 3 uker siden, jeg besøkte han en helg Han er i jobb innenfor regnskap og jobber mye overtid, jeg er medisinstudent og jobber med kurs innenfor veldedighet ved siden av vi jobber Ikke innenfor det samme Han sier jo alltid at han savner meg, ringer meg normalt hver dag når han er i sin leilighet, foreslår datoer, sier at han håper vi kan feire bursdager sammen eller at neste år feirer vi nyttår sammen f.eks. Han er flink til å gi kompliment og si at han er glad i meg..Jeg savner bare mindre prat og mer handling..Og redd jeg blir en sånn trygghet som er ok å ha når han kjeder seg, siden han ikke tar kontakt nå når han har det hyggelig med familie og venner hjemme Det er ca 1500kr og 5-6 timer reise totalt imellom oss Endret 2. januar 2017 av Profectus95
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #7 Skrevet 2. januar 2017 Hmm. Det høres jo ut som han har likt/liker deg. Men vanskelig å si. Har han kontakt med andre jenter? Men TS, du er jo enda veldig ung, han er jo mye eldre enn deg... Du burde jo fokusere på medisinstudiet ditt, og ta kjærligheten litt som det kommer? Anonymkode: bb0b0...1a7
Profectus95 Skrevet 2. januar 2017 Forfatter #8 Skrevet 2. januar 2017 Nei, vi er eksklusive, og han sier at han ikke har interesse av å møte noen andre. Takk for svar, og ja, burde vel egentlig fokusere på studiet selvom det hadde vært flott å få til begge deler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå