Gå til innhold

Norske muslimer ryddet opp etter nyttårsfesten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare vent, det er sikkert noen rasister som kan klare å snu dette til noe mørkt. :popcorn:

• Liker 18
Skrevet

Det er jo fint at noen rydder opp, men jeg må innrømme at det ikke spiller noe rolle for meg hvilke religion de som rydder har. 

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Syntes det var noe spesielt med dette. Og dette er visst bare en semi-muslimsk sekt som predikerer fred og respekt for andre. 

Dermed er de ikke anerkjent som muslimer i Islamske land. 

Anonymkode: d8804...ba4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Veldig bra :) 

Anonymkode: ba4ba...4f6

• Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Tviler på at det hadde stått kristne nordmenn, må liksom poengteres at det er muslimer.

Men uansett bra at noen rydder uavhengig av religion.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Loki Laufeyson skrev:

Tviler på at det hadde stått kristne nordmenn, må liksom poengteres at det er muslimer.

Om dette hadde vert nordmenn, hadde det aldri blitt nevnt. Tusenvis yter dugnad hver eneste dag, uten at et ord blir nevnt.

Anonymkode: ac387...e12

• Liker 13
Gjest Catalina Culès
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Om dette hadde vert nordmenn, hadde det aldri blitt nevnt. Tusenvis yter dugnad hver eneste dag, uten at et ord blir nevnt.

Anonymkode: ac387...e12

Det har du helt rett i.

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Loki Laufeyson skrev:

Og DER klarte noen å snu. Du der oppe hadde helt rett. 

Anonymkode: 2d9ca...9b6

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Dette er garantert ahyamdiyya muslimer, som regnes som vantro hunder og horer av andre muslimer og jevnlig utsettes for terrorangrep og forfølgelse i muslimske land. Det er typisk. De mest fredelige muslimske sektene er de mest forhatte av majoritetssunniene. 

Anonymkode: 428d2...828

• Liker 9
Gjest Catalina Culès
Skrevet (endret)
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og DER klarte noen å snu. Du der oppe hadde helt rett. 

:klo: Religionen har da ingenting å si. Er jo bare noen som rydder

Endret av Catalina Culès
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syntes det var noe spesielt med dette. Og dette er visst bare en semi-muslimsk sekt som predikerer fred og respekt for andre. 

Dermed er de ikke anerkjent som muslimer i Islamske land. 

Så la meg se om jeg forstår dette rett:

Når IS gjør noe galt skylder du på disse uskyldige som snakker fred og respekt. Og når disse uskyldige gjør noe bra og snakker om fred og respekt skylder du på dem for at de gjør noe bra?  

:fnise:

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Damned if you do, damned if you don't! Sånn, tråden kort oppsummert. Trenger ikke si noe mer egentlig.

Anonymkode: d1108...ce7

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, sol87 skrev:

Bare vent, det er sikkert noen rasister som kan klare å snu dette til noe mørkt. :popcorn:

Skjønner ikke. Det er noen som rydder. Så bra. Har det noe å si hvilken religion de har da egentlig?

Anonymkode: 2e0e7...9ef

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når IS gjør noe galt skylder du på disse uskyldige som snakker fred og respekt. Og når disse uskyldige gjør noe bra og snakker om fred og respekt skylder du på dem for at de gjør noe bra?  

Denne sektens mer fredelige tolkning av islam regnes som kjetteri og forræderi mot profeten og derfor er de så forhatt i den muslimske verden. 

For å svare på samme nivå som noen over her: Jeg regner ikke med at norske venstreradikale rasister som driter i å lære om andre kulturer forstår dette.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Pr-jippo. 

Når de er ute og og rydder opp eller stiller som vakter på Pride-festivalen, så skal jeg gi de honnør.

Anonymkode: 848c3...0e5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke. Det er noen som rydder. Så bra. Har det noe å si hvilken religion de har da egentlig?

Anonymkode: 2e0e7...9ef

I alle andre tilfeller muslimer gjør noe så har religionen og etnisitet tydeligvis ALT å si, så hvorfor ikke her også?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ehm nei? De regnes ikke som muslimer av andre muslimer sier jeg. 

Det er jo grunnen til at de er her i Norge, de blir forfulgt i muslimske land. Muslimer liker ikke respekt for andre. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

I alle andre tilfeller muslimer gjør noe så har religionen og etnisitet tydeligvis ALT å si, så hvorfor ikke her også?

Er det derfor det bare er menn som ryddet? 50 MENN ryddet står det. Altså er det kjønnsapartheid.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ehm nei? De regnes ikke som muslimer av andre muslimer sier jeg. 

Det er jo grunnen til at de er her i Norge, de blir forfulgt i muslimske land. Muslimer liker ikke respekt for andre. 

De regnes tydeligvis ikke som muslimer av deg heller da, siden du konkluderer slik ? Lol

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...