Gå til innhold

Hundeeiere:

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som har tantebarn: Er dere mer glad i tantebarna/familien deres enn i hunden deres? Hadde dere latt tantebarna dø, og heller reddet hunden? Hvorfor det? 

Anonymkode: ba1ca...692

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne "problemstillingen" kommer opp så ofte på KG at jeg måtte sjekke om det er et utbredt fenomen at folk redder hunder og katter og lar barn dø. Og vet du hva? Det er ikke det. Har du personlig sett mange tilfeller av "Hei, flodhest. Jeg ser du kommer løpende i full fart mot Fido, men her - tramp ihjel lille Knut i stedet!" eller barn som ikke kom seg ut av brennende hus fordi foreldrene eller brannmannskapet heller valgte å redde Pusifer?

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

:murvegg: 

Anonymkode: 9afa9...669

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, Cathrine88 skrev:

Denne "problemstillingen" kommer opp så ofte på KG at jeg måtte sjekke om det er et utbredt fenomen at folk redder hunder og katter og lar barn dø. Og vet du hva? Det er ikke det. Har du personlig sett mange tilfeller av "Hei, flodhest. Jeg ser du kommer løpende i full fart mot Fido, men her - tramp ihjel lille Knut i stedet!" eller barn som ikke kom seg ut av brennende hus fordi foreldrene eller brannmannskapet heller valgte å redde Pusifer?

Du skrev endel setninger, men klarte ikke å svare på spørsmålet. Flaut? Ja 😆

Anonymkode: ba1ca...692

AnonymBruker
Skrevet

Du har hverken hund eller barn regner jeg med?  Jeg er utrolig glad i hunden min, men sto det mellom den og et menneske, hadde jeg reddet mennesket.  Ingen tvil.  

Anonymkode: 5f543...1d9

Skrevet

Jeg elsker tantebarna mine og jeg elsker hunden min like høyt, men jeg vet forskjellen på rett og galt. Det spiller egentlig ingen rolle hvem jeg hadde ønsket å redde eller ikke, for jeg er heldigvis pliktet til å redde et menneske framfor hunden min 

• Liker 1
Skrevet

Har ingen biologiske tantebarn, og jeg er vel mer glad i hunden enn min ikke-biologiske nevø, men jeg ville reddet nevøen over hunden, ville nok prioritert et hvert barn og menneske over hunden i fare for dødsfall. 

• Liker 1
Gjest ashanti
Skrevet

Huff :fnise: Samtidig ser jeg litt poenget til TS. Jeg kjenner til flere hundemennesker som faktisk virker helt besatt av hundene sine på en litt usunn måte. En kollega av meg er nok den verste, hun snakker ofte om at hunder (og dyr generelt) er mye bedre enn mennesker og at alle mennesker bare er idioter hele gjengen og bør utslettes så fort som mulig fordi da får dyrene det bedre. Jada, er mange dumme mennesker, men.. 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, ashanti skrev:

Huff :fnise: Samtidig ser jeg litt poenget til TS. Jeg kjenner til flere hundemennesker som faktisk virker helt besatt av hundene sine på en litt usunn måte. En kollega av meg er nok den verste, hun snakker ofte om at hunder (og dyr generelt) er mye bedre enn mennesker og at alle mennesker bare er idioter hele gjengen og bør utslettes så fort som mulig fordi da får dyrene det bedre. Jada, er mange dumme mennesker, men.. 

De er bedre enn mange  mennesker. Det er stor prosent forferdelig mennesker her i verden. Mistet mange illustrasjoner etter å ha sett dyremishandling etc.  Jeg hadde reddet spebarn og barn, men ikke en random voksen over mine dyr. En mishandler hadde jeg ledd av når vandret heden. Hadde snudd meg og latt brannen gjøre jobben.  Disse spørsmålene og trådene  er forøvrig skapt av dyrehatere , så egentlig helt idiotisk å svare 

Anonymkode: 10a92...20e

Skrevet

Ryddet for avsporinger, personangrep og svar til dette.

Frk.K, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...