AnonymBruker Skrevet 1. januar 2017 #1 Skrevet 1. januar 2017 Jeg har vært mye forelsket. Veldig mye vond forelskelse, fordi mennene jeg fikk følelser for var direkte upassende å innlede et forhold med, som i type opptatt, og da ville ikke jeg være det tåpelige neket som la meg etter mannen til noen. Så, ble jeg det endelig i en som var singel. Skjult i 3 år, vi ble bedre og bedre kjent. Vi ble som veldig gode venner, men så visner følelsene mine. Jeg irriterer meg nesten mer over han enn jeg er glad med han. Han er juss student, han har jobbet beundringsverdig hardt for å komme inn på studiet. Han er teoretisk flink, men et stort surrehode utenom skolen. Han kommer for sent til avtaler, han glemmer ting, hver gang!! jeg blir ikke lenger hoppende glad når han tar kontakt. Er likegyldig. Jeg har avvist han en gang før. Han har gitt meg en sjanse til...så bare forsvinner følelsene.. Anonymkode: 68365...f57
Gjest BethD Skrevet 1. januar 2017 #2 Skrevet 1. januar 2017 Ok? Hva er det du ønsker å få innspill på?
Mons Skrevet 1. januar 2017 #3 Skrevet 1. januar 2017 Kanskje er du en bra kvinne med den rette mannen. Nå er du i gråsonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå