Gå til innhold

foresket og gift men ikke i samme mann

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg er foresket i en mannlig kollega, jeg drømmer om han og liker han godt det jeg kjenner av han. Samtidig er jeg gift med verdens flotteste mann, jeg ikke kunne drømme om å gå fra.

Jeg ønsker ikke å gjøre noe ut av forelskelsen, men den vokser seg større for hver dag jeg ser han :-( Jeg tror det er en viss respons også, uten at det har blitt konkret bekreftet på noen måte.. Jeg vil gjerne ha det bekreftet, samtidig som jeg er redd for å touche borti dette temaet med en kollega. Jeg vil jo ikke at det skal bli til noe, jeg vil faktisk at det skal gå bort, for det er plagsomt å drømme så våte drømmer om en annen mann og våkne opp å se på sin kjære ektemann som man elsker så mye. Jeg vil bare tenke på min mann, men innser at man blir betatt og forelsket i andre også innimellom gjennom et langt liv sammen.

Noen som har opplevd det samme som kan gi meg noen trøstende ord, gjerne komme med noen råd om hva jeg skal gjøre. SKal jeg konfrontere kollegaen min med det, som forøvrig også er godt gift??

Jeg innbiller meg at det vil lette litt på trykket å få det bekreftet eller avkreftet at han også er betatt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, det kunne ha vært meg som skrev det!! Et øyeblikk trodde jeg nesten det var mitt innlegg :-? Ja, jeg har følt (og føler) det på samme måten......likt denne kollegaen bedre og bedre for hver dag.....og fått inntrykk av at han har det noe på samme måte......det har vært stjålne blikk, lette berøringer i forbifarten, flørting på sms (bare et par ganger).......men å gå fra mannen min??? Aldri i verden!!! Men det fungerer litt sånn ute av øye, ute av sinn, for jeg har tenkt mindre og mindre på ham i de periodene han eller jeg har vært på ferie. Bare det forteller meg at det bare er en flyktig forelskelse....Nå har det seg sånn at vi ikke lenger arbeider på samme sted, og selv om jeg fortsatt tenker mye på ham, regner jeg med at det vil gå over av seg selv sånn litt etter litt.......

:klem: trøsteklem fra en som vet hvordan du har det

Gjest Anonymous
Skrevet

takk for en trøstende klem. Det er fint å høre at jeg ikke er alene om å ha det sånn. Det positive er at min kollega skal slutte i jobben om noen måneder. Da får jeg jo ikke sett han noe mer. For det er litt på samme måte, ute av syn ute av sinn. :-?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...