Nora-00 Skrevet 1. januar 2017 #1 Skrevet 1. januar 2017 Er det slik at man legger på seg forskjellig utifra hvaslags mat man spiser? Er det f.eks slik at mye sukker fører til stor mage, mens mye fett gir stor rompe/lår? Hvordan kan man få større rompe og lår, uten at magen blir mye større?
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2017 #2 Skrevet 1. januar 2017 1) Nei. 2) Trene rumpe- og lårmuskler. Anonymkode: 2ab65...39b 5
Nora-00 Skrevet 1. januar 2017 Forfatter #3 Skrevet 1. januar 2017 (endret) 6 timer siden, AnonymBruker skrev: 1) Nei. 2) Trene rumpe- og lårmuskler. Anonymkode: 2ab65...39b Men det er ikke muskler jeg vil ha! Også hater jeg å trene! Vil ha tjukke lår og rompe! Som står i stil til magen min! Endret 1. januar 2017 av Nora-00
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2017 #4 Skrevet 1. januar 2017 det er ikke alltid man kan få det man vil ha Anonymkode: d27cb...a24 3
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2017 #5 Skrevet 1. januar 2017 Men nå er det engang slik at det ikke er mulig å styre hvor på kroppen fettet legger seg. Så om du er ute etter å påvirke enkelte kroppsdeler uten å påvirke resten av kroppen er det bare musklene du kan jobbe med. Anonymkode: 2ab65...39b
Forundret.. Skrevet 1. januar 2017 #6 Skrevet 1. januar 2017 Hadde det bare vært så enkelt at man kunne legge på seg eller slanke enkelte områder på kroppen.. 4
ninajay Skrevet 2. januar 2017 #7 Skrevet 2. januar 2017 Hvor du legger på deg er genetisk. Vil du ha større rumpe/lår uten at magen skal vokse, er det eneste jeg kommer på som funker, trening. Eller du kan legge deg under kniven som Kylie jenner 😉 ikke at jeg oppmumtrer til det
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #8 Skrevet 2. januar 2017 Du får ikke tykk rumpe og lår av å trene styrke med mindre du har tenkt å trene svært tung styrke 6 ganger i uka.. Har du liten rumpe nå vokser den ikke akkurat 10 cm i uka av litt trening. Og du må bare lære deg å like trening. Kroppen din trenger det. Anonymkode: d4ebf...6ed
Nora-00 Skrevet 3. januar 2017 Forfatter #9 Skrevet 3. januar 2017 Hvorfor er det da sånn at noen legger på seg bare rundt magen, mens andre kan ha smal midje, og stor rompe/lår og pupper?
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #10 Skrevet 3. januar 2017 3 minutter siden, Nora-00 skrev: Hvorfor er det da sånn at noen legger på seg bare rundt magen, mens andre kan ha smal midje, og stor rompe/lår og pupper? Gener avgjør hvor fettet legger seg. Anonymkode: f4901...173 2
Nora-00 Skrevet 3. januar 2017 Forfatter #11 Skrevet 3. januar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Gener avgjør hvor fettet legger seg. Anonymkode: f4901...173 Javel... Da har jeg tydeligvis gener for at det bare legger seg på magen... 😠
BlendaSensitive Skrevet 3. januar 2017 #12 Skrevet 3. januar 2017 ..og jeg har gener som gjør at jeg legger på meg på rumpe, lår og hofter. Løsningen? Gå ned i vekt, punktum. Og når jeg går ned i vekt går jeg først ned rundt mage, legger, armer - som allerede er relativt smal! Puppene ikke gått ned ett dugg, dessverre. Men er nok å ta av, så bare fortsette. Men kan ikke styres altså, og helt normalt.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #13 Skrevet 3. januar 2017 På 1.1.2017 den 18.04, Nora-00 skrev: Er det slik at man legger på seg forskjellig utifra hvaslags mat man spiser? Er det f.eks slik at mye sukker fører til stor mage, mens mye fett gir stor rompe/lår? Hvordan kan man få større rompe og lår, uten at magen blir mye større? Det finnes mange grunner til at fett legger seg på magen. Bl.a.: Genetisk. Cushings syndrom/ andre sykdommer/ mangler Stress. Kosthold* (* Om kosthold: Om man spiser mer fet fisk/ annet som inneholder Omega3, vil man kunne oppnå at det blir mindre av magefett på kroppen). Det sunne fettet ligger på rumpe og lår. På magen (bl.a) er det fettet som er skadelig i forbindelse med hjerte/ kar. Noen nevnte slanking som løsning. Noen har nesten alle fettreservene sine på magen. Om de da skulle slanke seg så mye at alle eller det meste av fettreservene på magen forsvinner, vil de da få en så lav fettprosent (total fettprosent regnet ut etter kroppsvekt) at det i seg selv er svært helseskadelig. Anonymkode: cf2fe...19e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå