Gå til innhold

Kompisen til kjæresten min skremte pus sånn at ikke turte å komme inn igjen. Hun har enda ikke kommet tilbake :(

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I går hadde jeg og kjæresten min noen gjester på besøk. Denne kompisen hans elsker å tulle og gjøre ting på pur faen. Fordi han synes det er så gøy. Pus er som regel aldri ute lenge av gangen på denne tiden av året. Jeg slapp henne ut i 12 tiden på dagen for da sto hun å mjauet ved verandadøra. Gjestene kom i 5 tiden og pus er veldig skeptisk og redd for fremmende. Halv 6 ville hun inn, men turte ikke inn da hun fikk se vi hadde gjester, så hun løp ut, men kom tilbake i 10 tiden igjen. De andre var stille og pus var på vei inn,  MEN......

I det hun går inn, så kommer denne fyren løpende mot pus og roper WOSH WOSH mens han ler. Pus ble så klart redd og løp ut igjen. :dry: Jeg ga han et stygt blikk og han bare "hva er det?" Jeg måtte inn på badet å telle til 10 og gikk ut for å rope på pus. I håp om at hun ville komme,  men ingen pus. Hun er fortsatt ikke kommet tilbake :( Han skjønte ikke hvorfor jeg reagerte, men ville ikke at pus skulle være ute når det sto på som verst. Angrer SKIKKELIG på at jeg tok pus ut på dagen. Skulle bare holdt henne inne. Dumme meg.

Jeg håper virkelig hun kommer snart. Er så lei meg. Hadde han ikke skremt henne, så hadde hun kommet inn. Jeg sa jo hun var redd,  men han gjorde bare for faen. Jeg er sint på han og meg selv. For at jeg slapp henne ut. Jaja, gjort er gjort. Håper hun kommer snart.

Anonymkode: 80be6...470

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kom deg ut og let etter pus. Katten har nok hatt en skummel natt med mye smell. Etterpå drar du til kompisen og gir han en lekse om at han oppførte seg som en dritt. Håper du finner katten din. 

Anonymkode: 6b8f5...eb6

• Liker 22
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kom deg ut og let etter pus. Katten har nok hatt en skummel natt med mye smell. Etterpå drar du til kompisen og gir han en lekse om at han oppførte seg som en dritt. Håper du finner katten din. 

Anonymkode: 6b8f5...eb6

Jeg har vært ute flere ganger allerede. Håper hun kommer snart. Jeg sa klart i fra hva jeg mente, men han mente jeg overdrev. Ts

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært ute flere ganger allerede. Håper hun kommer snart. Jeg sa klart i fra hva jeg mente, men han mente jeg overdrev. Ts

Hva sier samboeren din til det som kameraten hans gjorde da?

Jeg ville nektet å tatt i mot besøk av denne kameraten når han er så slem mot katten.

Anonymkode: fa364...980

• Liker 18
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I går hadde jeg og kjæresten min noen gjester på besøk. Denne kompisen hans elsker å tulle og gjøre ting på pur faen. Fordi han synes det er så gøy. Pus er som regel aldri ute lenge av gangen på denne tiden av året. Jeg slapp henne ut i 12 tiden på dagen for da sto hun å mjauet ved verandadøra. Gjestene kom i 5 tiden og pus er veldig skeptisk og redd for fremmende. Halv 6 ville hun inn, men turte ikke inn da hun fikk se vi hadde gjester, så hun løp ut, men kom tilbake i 10 tiden igjen. De andre var stille og pus var på vei inn,  MEN......

I det hun går inn, så kommer denne fyren løpende mot pus og roper WOSH WOSH mens han ler. Pus ble så klart redd og løp ut igjen. :dry: Jeg ga han et stygt blikk og han bare "hva er det?" Jeg måtte inn på badet å telle til 10 og gikk ut for å rope på pus. I håp om at hun ville komme,  men ingen pus. Hun er fortsatt ikke kommet tilbake :( Han skjønte ikke hvorfor jeg reagerte, men ville ikke at pus skulle være ute når det sto på som verst. Angrer SKIKKELIG på at jeg tok pus ut på dagen. Skulle bare holdt henne inne. Dumme meg.

Jeg håper virkelig hun kommer snart. Er så lei meg. Hadde han ikke skremt henne, så hadde hun kommet inn. Jeg sa jo hun var redd,  men han gjorde bare for faen. Jeg er sint på han og meg selv. For at jeg slapp henne ut. Jaja, gjort er gjort. Håper hun kommer snart.

Om den ikke dukker opp til i morgen, kan du finne et bilde, redigere på nett, og henge opp i forskjellige butikker og steder, osv. Der det står du savner katten, hvordan den ser ut, hvilken atferd den har, og legge ut telefonnummer folk kan nå deg på. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Med tanke på hvordan natten har vært, er det vel stor sjanse for at pus ligger og trykker et sted. Tar vel litt tid før hun tør å komme igjen. 

Hadde sagt fra at vedkommende aldri var velkommen igjen i mitt hus. Slikt søppel omgås jeg ikke. 

Anonymkode: 04900...26b

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Typisk kvinner som alltid skal skylde på seg selv. 

Det er denne fyren som alene har ansvaret. Jeg ville kuttet kontakten med han tvert. Han er sikkert en av de som har halshugget katter i sin ungdomstid, og hatt stor glede av det. Mennesker fullstendig uten empati for levende vesener.

Anonymkode: c9251...2e7

• Liker 11
Skrevet

Folk som liker å skremme dyr "for gøy" er ikke helt gode.. Si at du ikke vil ha besøk av ham igjen, enkelt og greit.

Pus dukker sikkert opp snart! Klem til deg

• Liker 20
Skrevet

For en idiot! 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Samboeren min sa det var unødvendig av han og han burde be meg om unnskyldning  (det er min katt) men han bare lo det vekk. Jeg har sagt ifra til samboeren min at jeg ikke vil ha han idioten på besøk mer.  Han forsto det da. Så samboer får si det til han. Han skal hvert fall IKKE hit neste nyttårsaften. 

Ts

• Liker 20
Gjest Rose11
Skrevet

For en fjott. Jeg hadde blitt drit forbanna om det skjedde med min katt! :angry: Han må være lettere tilbakestående siden han synes det er så gøy å skremme dyr. Skjønner ikke at noen kan synes det er gøy? Får håpe pusen din kommer snart ts :) 

Skrevet

Jeg blir så forbanna når jeg leser sånn!!!! Det er så unødvendig!!! Jeg har selv katter og de blir så lett redde. Det var ikke pent gjort. Hvis han ikke hadde bedd på sine knær om unnskyldning, hadde jeg ikke snakket med ham igjen. Det er det minste han kan gjøre. DÅRLIG GJORT!

• Liker 3
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samboeren min sa det var unødvendig av han og han burde be meg om unnskyldning  (det er min katt) men han bare lo det vekk. Jeg har sagt ifra til samboeren min at jeg ikke vil ha han idioten på besøk mer.  Han forsto det da. Så samboer får si det til han. Han skal hvert fall IKKE hit neste nyttårsaften. 

Ts

Det hadde fristet å lage en etterlysning av katten på Facebook hvor det sto at en drittsekk som var på besøk skremte vekk katten slik at den ikke tør å komme hjem igjen...

• Liker 13
Skrevet

For en dust! Nesten så jeg får lyst til å spørre deg om nummeret så jeg kan ringe å gi han ei skikkelig lekse.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Rose11 skrev:

For en fjott. Jeg hadde blitt drit forbanna om det skjedde med min katt! :angry: Han må være lettere tilbakestående siden han synes det er så gøy å skremme dyr. Skjønner ikke at noen kan synes det er gøy? Får håpe pusen din kommer snart ts :) 

Mennesker som synes at det er "gøy" å skremme og/ eller mishandle dyr og/ eller mennesker, får en tilfredstillelse av å gjøre vondt mot andre. Noen av disse er også rene sadister.

• Liker 7
Skrevet

Han må være temmelig idiot som ikke forstår konsekvensene av å jage et dyr ut på nyttårsaften. Godt at samboeren din forstår din reaksjon, og håper du finner katten din snart.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts

Din samboer bare lo det vekk?

Ta deg en skikkelig prat med din samboer og be han om å si til deg hva han egentlig tenker og mener om det som kameraten gjorde mot katten.

Om din samboer bagatelliserer det som kameraten gjorde, ville jeg revurdert hele forholdet mellom deg og han.

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts

Han er en stakkarslig person som skremmer et dyr ekstra på en kveld som allerede skaper mye uro for dyr. Ikke faen om han hadde fått ledd det vekk om det var mitt dyr. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Herlighet, er kameraten hans en smule tilbakestående? 

Anonymkode: 5beb2...96d

• Liker 3
Skrevet

Kjenner jeg klikker totalt av folk som bare "haha, morsomt å skremme dyr" :kjefte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...