Gå til innhold

Klarer virkelig valper å få ut øynene på kosebamser?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

De fleste kosedyr har jo øyne. Har lest at det er smart å fjerne disse, så valpen ikke biter de ut og får dem i halsen. Har prøvd å få de ut med tang, men de sitter dønn fast. Kan vel ikke være så farlig å la valpen leke med disse bamsene?

Videoannonse
Annonse
Gjest Betty Boop
Skrevet

Hvis barn kan klare å plukke av øynene, så klarer i hvertfall valper det, som jo har tenner som klør... Vi kjøpte kosebamse til valpen vår, og det han syntes var morsomst med den var å prøve å dra ut øynene...

Skrevet

Ja!! Det gjorde hunden til foreldrene mine da den var yngre.

Gjest Lilleulv
Skrevet

på noen... der de ikke er festa så godt...

Skrevet

Det er vel noe av det første en valp vil gjøre. Da jeg fikk min kunne hun pille av øyne og nese på etthvert kosedyr på under ti minutter. Dersom du ikke greier å sikre det lekedyret bør du nok bare kjøpe noe annet.

Skrevet

Åjada, ikke noe problem. Min hadde gjort det på et blunk i alle fall. Hans kosedyr har ikke øyne, ører, hale eller vatten inni. :-?

Skrevet

Selv om du river og sliter i øyne ol på kosedyret og ikke får de ut, så husk at hunden har tenner og kan tygge istykker tøyet rundt øynene. :wink:

Hjelper ikke mye med øyne som sitter godt fast hvis hunden biter i stykker tøyet der øyet er festa.

Det beste ville vel være å kjøpe kosedyr hvor øyne, nese ol er brodert på og ikke er av plast el.

Evt kjøpe leker til hunden som er lagd spesielt for hunder. :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...