AnonymBruker Skrevet 1. januar 2017 #1 Skrevet 1. januar 2017 Jeg jobber tredelt turnus og skal til uken jobbe mine første nattevakter med hund i hus. Har ordnet med en i familien som skal ta ut hunden på kvelden når jeg er på jobb så det ikke går så lenge mellom tissetur før natten og til morgenen. Når jeg kommer hjem så tar jeg med hunden på tur med en gang på morgenen. Hunden er vant til å sove i bur om natten og være i et eget rom når jeg er på jobb. Men hva gjør jeg når jeg er på nattevakt? Bør hunden da få være i et eget rom og bevege seg mens jeg er vekke for så å heller være i bur mens jeg sover etter nattevakten? Eller bør den være løs i eget rom både mens jeg er på nattevakt og når jeg sover? Jeg vil ikke at hunden skal være i bur både om natten og mens jeg er på jobb. Hunden liker å være i buret, men det er jo ikke nødvendig å sperre han inne å lenge. Men jeg tenker mest på hva som er best for hunden? Anonymkode: 1cba0...d20
Reveenka Skrevet 1. januar 2017 #2 Skrevet 1. januar 2017 (endret) La hunden være på rommet den er vant til å være på natterstid, hekt burdøra av buret så hunden kan få velge selv om den vil ligge i bur eller ikke. Endret 1. januar 2017 av Reveenka 6
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2017 #3 Skrevet 1. januar 2017 Du skal hvertfall ikke stenge den inn i et bur..... 😑 Ha den løst på rommet der den er vandt til å være. Buret kan gjerne stå der men kun som et tilbud om liggeplass, døra skal aldri være lukket. Anonymkode: 2e38c...ff1 3
Tabris Skrevet 1. januar 2017 #4 Skrevet 1. januar 2017 2 timer siden, Reveenka skrev: La hunden være på rommet den er vant til å være på natterstid, hekt burdøra av buret så hunden kan få velge selv om den vil ligge i bur eller ikke. Enig i dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå