AnonymBruker Skrevet 1. januar 2017 #1 Skrevet 1. januar 2017 Hei. Er ganske nylig blitt singel (6 mnd siden etter 4 års forhold) og har nå datet en fyr i godt over en måned. Vi har det veldig bra sammen når vi er fysisk sammen, men blir fort litt turbulens når vi ikke ser hverandre, blant annet fordi det er litt "trust-issues" i bilde, da vi begge har vært blitt utro mot. Uansett. Poenget er at vi nesten har vært sammen hele julen, og minst 2-3 ganger i uken før det igjen. Jeg sover over hos han ganske ofte, da jeg er litt fastbundet i en leiekontrakt med en romvenninne, og hun er ikke den letteste å ha med å gjøre. Han har introdusert meg til kompisene sine, festet sammen, snakket om meg til moren, har super sex osv.osv. Problemet er at han fort kan bli sjalu på guttekompiser av meg, som jeg selv ikke ser på den måten i det hele tatt og det har bidratt til at vi har hatt litt konflikter nå og da. Vi er enige om å hverken date eller være fysiske med andre enn hverandre, men.. å kalle seg kjærester er ikke noe han ønsker. Men for meg så oppfører vi jo allerede litt som kjærester når vi ikke er med andre enn hverandre, jeg sover over, har daglig kontakt ++. Hva tenker dere? Anonymkode: f3e9e...4e4
MillieMor Skrevet 1. januar 2017 #2 Skrevet 1. januar 2017 Kan hende at det at noen har vært utro mot han gjør han usikker i sitt neste forhold for det kan hende det påvirket han andeledes enn deg, tillit er jo viktig så før dere har skikkelig med det vil jeg ikke anbefale mere seriøst forhold men å snakke om å ta det vidre er tydelig viss viktig for deg men bare ikke mass for mye om det for han kan føle seg litt pressa og ville trekke seg ut bare ta det som det kommer en dag om gangen
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2017 #3 Skrevet 1. januar 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei. Er ganske nylig blitt singel (6 mnd siden etter 4 års forhold) og har nå datet en fyr i godt over en måned. Vi har det veldig bra sammen når vi er fysisk sammen, men blir fort litt turbulens når vi ikke ser hverandre, blant annet fordi det er litt "trust-issues" i bilde, da vi begge har vært blitt utro mot. Uansett. Poenget er at vi nesten har vært sammen hele julen, og minst 2-3 ganger i uken før det igjen. Jeg sover over hos han ganske ofte, da jeg er litt fastbundet i en leiekontrakt med en romvenninne, og hun er ikke den letteste å ha med å gjøre. Han har introdusert meg til kompisene sine, festet sammen, snakket om meg til moren, har super sex osv.osv. Problemet er at han fort kan bli sjalu på guttekompiser av meg, som jeg selv ikke ser på den måten i det hele tatt og det har bidratt til at vi har hatt litt konflikter nå og da. Vi er enige om å hverken date eller være fysiske med andre enn hverandre, men.. å kalle seg kjærester er ikke noe han ønsker. Men for meg så oppfører vi jo allerede litt som kjærester når vi ikke er med andre enn hverandre, jeg sover over, har daglig kontakt ++. Hva tenker dere? Anonymkode: f3e9e...4e4 Høres ut som en topp fyr. Han er veldig sjalu og krever eksklusivitet, men nekter at dere skal være kjærester. Neste! Er hva jeg ville sagt... Anonymkode: b93e5...b37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå