Gå til innhold

Singel på "bygda" - føler meg som den eneste single på min alder!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 30 år, singel og bor på et lite sted med under 20 000 innbyggere. Vanligvis trives jeg godt her, da jeg både har familien min i nærheten og har muligheten til å drive med interessene mine, som er en veldig viktig del av livet mitt. Jeg er heller ikke noe bymenneske, så det frister lite å flytte til storbyen. Det eneste minuset er at jeg føler meg så utrolig ensom som singel her! Jeg har noen kompiser på min egen alder som en single, men ellers er så godt som alle jeg kjenner her i forhold, og de fleste på min alder har også barn. Jeg vet jo at det i stor grad skyldes alderen min, ettersom de fleste ser ut til å slå seg til ro i 20- årene, men i de største byene er det jo ikke helt uvanlig å være singel (og i alle fall barnløs) i 30-årene. Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, men det hadde vært fint å høre om andres erfaringer med å være singel og bo på et lite sted, evt. bare høre at det finnes andre single på min alder der ute. Hvordan treffer man drømmemannen når man ikke bor i by med muligheter for å drive "tradisjonell dating"? Har vært en del på Tinder, men føler alt bare renner ut i sanden, da de få single i nærheten er spredt over et stort område og man gjerne må ta båt/ferge osv. for å treffes. 

Anonymkode: 2bb23...289

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bor på et sted med 1200 innbyggere. Har inntrykk av at de aller fleste kvinner og jenter på min alder er i forhold (jeg er 32), mens enslige menn er det litt flere av.

Nå er det jo slik at på et slikt kan man si at "alle kjenner alle", så mulighetene for å møte noen nye og spennende er ikke så veldig store.

Samtidig er det kanskje en grunn til at de av oss som er single ikke har vært hverandres førstevalg tidligere, og man blir jo mer og mer spesiell jo lenger man er singel.

AnonymBruker
Skrevet

Sikkert en del menn i byen som er flyttbare når dere først har blitt sammen.

Ikke utelukk storbyer fra nettsøket ditt. Selv om byen skulle være på den andre siden av landet.

Anonymkode: b3068...4e3

AnonymBruker
Skrevet

Om du er mann, så er Oslo og andre byer stedet du burde flytte for å finne partner. Om du er kvinne, er bygder ideelle steder å finne partner. Eneste unntakt er vel steder som Lillehammer, plasser med mange utdanningsinstitusjoner. Trolig har bygda di mange menn, mange flere menn enn kvinner. Så om du gjør det ledig og møter mange menn, skulle det nok ikke vert alt for vanskelig.

Anonymkode: ea5fb...a98

Gjest Frederik
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

da de få single i nærheten er spredt over et stort område og man gjerne må ta båt/ferge osv. for å treffes. 

Anonymkode: 2bb23...289

Man må vel ofre litt for kjærligheten.

Skrevet

Så og si alle mennesker fra området mitt som er single og 30+ har blitt sammen med folk utenbygdsfra som de har møtt ved ren tilfeldighet på en festival eller et spesielt arrangement i bygda eller i nærområdet. Mitt tips blir vel da å delta på slikt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...