Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger en god ansiktskrem for huden min som er type uren, og både fet og tørr på ulike partier. Har gått to runder på ISO før, men blir ikke helt bra til tross for dette. Er i tidlig 20-årene. 

Hvilken krem anbefaler du? 

Hvor kjøpes den? 

Ca. pris? 

:) 

Anonymkode: 94340...672

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ts, her. Glemte å nevne at den ikke kan være parfymert :) 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg slet med uren hud etter ejg sluttet med ppiller. Fant ut at urenhetene kom hormonelt, og jeg begynte med nattlysolje, det funket utrolig bra. 

Nå på vinteren og det er kaldt, anbefaler jeg faktisk a crème i brun krukke. Den ene fåes uparfymert. Den er fet, men ofte mangler huden fukt og fett og det er derfor det produseres talg. 

Når det går over i varmere måneder så har jeg hatt god erfaring med la roche posay toleriane. Den finnes i litt tynn og en litt tykkere. Samtidig har den rensesett i samme serie. 

Så det beste er å egentlig behandle årsaken til urenhetene:) jeg synes også koreanske hudpleieprodukter (finner masse mot urenheter), er utrolig bra:) etudehouse sin nettside har masse. De spiller på veldig søtt utseendet på produktene sine, men de funker noe sinnsykt bra. Jeg har alltid vært sensitiv mot sminke, men denne her tålte jeg faktisk. Huden har aldri vært så rolig før. 

Anonymkode: 5c1c4...341

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg slet med uren hud etter ejg sluttet med ppiller. Fant ut at urenhetene kom hormonelt, og jeg begynte med nattlysolje, det funket utrolig bra. 

Nå på vinteren og det er kaldt, anbefaler jeg faktisk a crème i brun krukke. Den ene fåes uparfymert. Den er fet, men ofte mangler huden fukt og fett og det er derfor det produseres talg. 

Når det går over i varmere måneder så har jeg hatt god erfaring med la roche posay toleriane. Den finnes i litt tynn og en litt tykkere. Samtidig har den rensesett i samme serie. 

Så det beste er å egentlig behandle årsaken til urenhetene:) jeg synes også koreanske hudpleieprodukter (finner masse mot urenheter), er utrolig bra:) etudehouse sin nettside har masse. De spiller på veldig søtt utseendet på produktene sine, men de funker noe sinnsykt bra. Jeg har alltid vært sensitiv mot sminke, men denne her tålte jeg faktisk. Huden har aldri vært så rolig før. 

Anonymkode: 5c1c4...341

Tusen takk for svar! Har brukt a-krem tidligere på tørre hender om vinteren. 

AnonymBruker
Skrevet

Decleor Aroma White C+ nattkrem. Bruker den både natt og dag hele året. Har blandingshud som blir både tørr, fet, kvisete og flassete med andre kremer. Koster 4-500 kr, men er ganske drøy.

Anonymkode: 82281...46d

AnonymBruker
Skrevet

Paulas choice är bra produkter, parfymfritt och inte superdyrt. Många som har bra resultat med de produkterna varav jag själv. Om du blir blank så anbefaler jag jane iredale mineralfoundation. Sen jag började med den så blir jag inte blank längre😊 innan så var jag alltid blank..

Anonymkode: d6a89...557

AnonymBruker
Skrevet

Bruker bare excuviance :) 

Anonymkode: 48f45...3b2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...