AnonymBruker Skrevet 1. januar 2017 #1 Skrevet 1. januar 2017 Hei og godt nyttår! Jeg har datet en fyr litt i det siste (3 dates) og merker jeg liker han veldig godt. Han virker også interessert (for eksempel ved å si vi må gjøre mye forskjellig og han har også bekreftet at han har det veldig hyggelig og vil sees mer). Men, jeg blir så usikker av Instagram. Han er ganske kjekk og jeg vet han har mange muligheter når det kommer til damer. På Instagram liker han bilder av sykt pene damer han ikke følger (ofte) og for to dager siden begynte han å følge en dame som også har begynt å følge han. Hun er utrolig pen og jeg kan ikke annet enn å tenke at det har matchet på tinder eller flørter på Instagram. Er det noen andre som har opplevd dette, og hvordan takler dere det? Mister helt håpet i forhold til alt han sier og gjør når vi er sammen. Vi har ikke hatt sex og han har heller ikke prøvd seg på det. Takker på forhånd! Anonymkode: 49771...623
Gjest BethD Skrevet 1. januar 2017 #2 Skrevet 1. januar 2017 Ja men altså.. driver du å stalker han på insta? Jeg driver også å dater en kar , men vi har bare hatt 2 dates enda, og det kunne ikke falt meg inn å sjekke hva han liker på insta... Man blir jo koko av sånt !! Æææ,nå fikk du meg på tanken også.. fack...
pika Skrevet 1. januar 2017 #3 Skrevet 1. januar 2017 Som hun over nevner blir man helt sprø om man skal drive å følge med på hva andre liker på Instagram - vet det ikke er lett å la være men PRØV i det minste! Kommer ikke noe godt ut av å vite hvem han begynner å følge og hvilke bilder han liker! 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2017 #4 Skrevet 1. januar 2017 Ts her. Jeg er helt enig, men det er så vanskelig. Er så redd for å få forhåpninger og så bli såra.. Men når en fyr holder på sånn på insta kan han umulig være veldig keen? Anonymkode: 49771...623
Gjest BethD Skrevet 1. januar 2017 #5 Skrevet 1. januar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts her. Jeg er helt enig, men det er så vanskelig. Er så redd for å få forhåpninger og så bli såra.. Men når en fyr holder på sånn på insta kan han umulig være veldig keen? Anonymkode: 49771...623 det trenger ikke bety noe som helst . Du legger for mye i det...!
pika Skrevet 1. januar 2017 #6 Skrevet 1. januar 2017 (endret) 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts her. Jeg er helt enig, men det er så vanskelig. Er så redd for å få forhåpninger og så bli såra.. Men når en fyr holder på sånn på insta kan han umulig være veldig keen? Anonymkode: 49771...623 Det er veldig stor forskjell på hvordan (og hvorfor) folk bruker Instagram.. Har han mange følgere(eller vil ha) må han være aktiv og like mange andres bilder for å selv få likes og følgere.. Noen liker andres bilder for å flørte, noen liker bilder de syns er fine, noen liker bilder for å støtte andre, noen liker bilder for å få likes tilbake.. Så prøv å ikke tenk så mye på det, prøv å la vær å sjekke hva han har likt - og PRØV så godt du kan å ta det som det kommer å ikke stress(det kan fort ødlegge noe som kunne blitt noe). (Det er det nok flere enn meg som har erfart)..... Endret 1. januar 2017 av pika 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå