Gå til innhold

Bli kvitt fantasi

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei

Jeg trenger hjelp og råd. 

Jeg fantaserer om å dele min samboer, ha trekant sammen med en ekstra mann hvor hun er i midten eller at hun har sex med en annen enten med meg som tilskuer, eller på egenhånd hvor hun forteller meg om dette.

Jeg og min samboer har vært sammen i over 10 år. Jeg har vært åpen om min fantasi, i begynnelsen så virket dette som noe hun også ville utforske, men nå har dette blitt ødeleggende for sexlivet vårt. Vi er småbarnsforeldre, og har sex hver 14. dag. Jeg prøver å ikke tenke på dette, men hver gang vi har sex så begynner jeg å fantasere, og jeg ødelegger med å hinte frem noe, eller at jeg håper hun skal begynne å fortelle meg noe dirty. Responsen henne på dette fører til at jeg blir slapp. Hun blir trist og tror at jeg ikke tenner på henne mer. Just for the record jeg syns at hun samboer er veldig sexy og pen - jeg er veldig stolt av henne.

Jeg ønsker å bli kvitt denne fantasien, er det noen som har noen råd/erfaringer? Hva med sexolog?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den første, kortsiktige(?) løsningen er i hvert fall å slutte å hinte til samboeren din om fantasien, når du vet hvordan det påfølgende hendelsesforløpet ser ut.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Å endre tenningsmønster er ikke enkelt. Jeg tror at tilbakefallet er stort.

Jeg er ingen sexolog, men her noen tanker/spm som slår meg:
- Har du opplevd utroskap? Mistenker du utroskap?
Kanskje du har utviklet denne fantasien som et slags forsvarsmekanisme? I stedet for å være den sårende part, så er det din idè. 
- Er du redd for at hun skal avslutte forholdet?
Er dette din måte å berge forholdet
- Hvordan ser du ut i forhold til henne?
Er du redd for at hun ikke syns du lenger er attraktiv.
- Er det hun eller du som tar intiativ til sex?
Dere har sjeldent sex, vil hun ha mer, og du klarer ikke følge opp?

Uansett så anbefaler jeg deg å oppsøke profesjonell hjelp. For å kunne endre tenningsmønster så må det kartlegges hvorfor du har utviklet dette. En sexolog har kunnskap om dette. Anbefaler at du er åpen overfor din partner om dette. 

Jeg tror dessverre ikke endring av tenningsmønsteret er lett å endre. Det er en grunn til at folk fortsatt tenner på bæsj, urin, dyr, voldtekt, vold og det som enda verre er. 

Lykke til, en ting til: snakk med din partner om dette

Anonymkode: eb9b3...0eb

Skrevet

Det er en fantasi du har, ikke jobb så mye med å fjerne den. 

Bruk den heller når du koser deg, ha den i tankene når du har sex.  Men finn strategier for å ikke nevne det når dere har sex, siden det ikke blir godt mottatt når du gjør det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...