Gjest gjest1 Skrevet 2. desember 2004 #1 Del Skrevet 2. desember 2004 Kva skriv de på julekorta, og når sender de dei? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. desember 2004 #2 Del Skrevet 2. desember 2004 Er det for tidleg å sende ut julekort allereie neste veke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 2. desember 2004 #3 Del Skrevet 2. desember 2004 Jeg skriver litt om hva som skjer, vi har f.eks akkurat flyttet så da skriver jeg litt om her vi bor nå og sånt.. Mannen har begynt i ny jobb og jeg skal ut i praksis og er snart ferdig på skolen så det blir vel litt om det også. Ellers så kommer jeg til å sende kortene ca 10 desember. Aner ikke om det er tidlig eller ei jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 2. desember 2004 #4 Del Skrevet 2. desember 2004 Skal du bare skrive "God jul og godt nyttår" synes jeg det er for tidlig å sende dem nå, men skal du skrive noe mer kan du gjerne sende dem allerde i morgen! Alle andre sender jo rett oppi julen, koselig å få dem til forskjellige tider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. desember 2004 #5 Del Skrevet 2. desember 2004 Er det for tidleg å sende ut julekort allereie neste veke? Kan godt sende dem neste uke, synes nå jeg. Det er bare fint å kunne pynte med julekort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 2. desember 2004 #6 Del Skrevet 2. desember 2004 Kan godt sende dem neste uke, synes nå jeg. Det er bare fint å kunne pynte med julekort! :enig_animasjon: Koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. desember 2004 #7 Del Skrevet 2. desember 2004 Då gjer eg det! Då blir vel sannsynlegheten for å få noko tilbake litt større også... hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 3. desember 2004 #8 Del Skrevet 3. desember 2004 Då gjer eg det! Då blir vel sannsynlegheten for å få noko tilbake litt større også... hehe... Godt triks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ella.P Skrevet 8. desember 2004 #9 Del Skrevet 8. desember 2004 Hei Jeg sender julekort hvert år. Noen skriver jeg bare "Ønsker deg og dine en riktig God Jul og et Godt Nyttår" på. Mens andre skriver jeg julebrev til. Det er jo så koselig å sette seg ned og lage/skrive kort - for ikke å snakke om å få julekort, kjempekoselig :-) Det kommer jo mer og mer E-kort og meldinger på mobil. Er flittig bruker av mobil jeg også - men håndskrevne julekort er tradisjon ja - det kommer jeg nok ikke til å gå bort fra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå