AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 #1 Skrevet 31. desember 2016 Grett, har hatt en litt spesiell jul, med nytt barn og en frue som har hatt influensa, migrene og større smerter i ryggen. Noen som betyr, lite avslapping. Men når man har fått barn og bikket 30. Betyr det at slike høyter ofte er noe annet en det var? Anonymkode: dfa0e...506
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 #2 Skrevet 31. desember 2016 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Grett, har hatt en litt spesiell jul, med nytt barn og en frue som har hatt influensa, migrene og større smerter i ryggen. Noen som betyr, lite avslapping. Men når man har fått barn og bikket 30. Betyr det at slike høyter ofte er noe annet en det var? Anonymkode: dfa0e...506 Nyttårsaften er oppskrytt likevel. Har aldri betydd noe spesielt for meg. Nå har endelig bråket begynt å gi seg også, Anonymkode: 6fdcc...cda
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 #3 Skrevet 31. desember 2016 Nyttårsaften er bare blitt bedre etter at jeg fikk barn. God mat, avslappet, godteri og spill og filmer. Og best av alt, å slippe å begynne det nye året med bakrus 😄 Anonymkode: 6720a...925 3
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2017 #4 Skrevet 1. januar 2017 Jeg og baby sov oss inn i det nye året Neste år er hun nesten 2 år så da satser jeg på at det går bedre med sovinga slik at jeg kan feire igjen. Anonymkode: a9b4d...243
Gjest Runforit Skrevet 1. januar 2017 #5 Skrevet 1. januar 2017 Er ikke noe nyttårsfeire menneske. Her jobbet mannen og jeg sovnet før midnatt. Koste oss med film og godteri. Tenker det blir litt mer ut av det når Mini blir eldre, men inntil da så nyter jeg en rolig fridag.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2017 #6 Skrevet 1. januar 2017 Har en på 4 som ikke er interessert i fyrverkeri, men nissen derimot! Det er gøy med all gleden han har. Det er det som er jula nå. Ungene og det de opplever. nyttår er det du gjør det til. Innsats med rengjøring, mat, familie. Godt humør - Du skaper alt selv. Anonymkode: 5cf0b...b95
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2017 #7 Skrevet 1. januar 2017 Ikke jeg heller... Ble syk, og måtte reise fra mann og barna der vi skulle feire nyttår sammen med venner. Så ved middnatt stod jeg helt alene i soveromsvinduet å gråt... Men sånn ellers, kan jeg forstå følelsen din, nyttårsaften blir aldri det samme etter man har fått barn. Da får man heller fokusere på familien, kose seg sånn best man kann, selv om det stort sett bare en masing, krangel og kaos. og håpe det blir bedre når ungene blir større. Håper du får ett godt nytt år i hvrtfall:) Anonymkode: 15363...02f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå