Gå til innhold

Mange med dårlig samvittighet etter julas utskeielser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv har jeg vært på offensiven i hele desember og gått ned en del kilo :nori: 

Anonymkode: e24a2...0c9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får ikke dårlig samvittighet pgs julen, det er hva man gjør resten av året som betyr noe.

Anonymkode: ce98f...499

• Liker 9
Skrevet

Nei, ingen dårlig samvittighet, men det har blitt noen kilo i pluss, ikke bare i jula da, men har vært syk i ca 2 måneder. Så null aktivitet, men det går bra, nytt år og nye muligheter. Ingen vits i å grine for det som er gjort.

• Liker 1
Skrevet

Får ikke dårlig samvittighet for å spise. Jeg tar ikke maten fra noen.

Anonymkode: 58ec1...99e

• Liker 7
Skrevet

Nop. Har ikke et problem med overspising uansett :)

Anonymkode: 47aaa...ea8

• Liker 2
Skrevet

Ingen dårlig samvittighet her nei! Jeg spiser og koser meg, og vet at jeg er flink resten av året, så det jeg spiser ekstra den korte tiden jula varer gjør absolutt ingenting! 

• Liker 1
Skrevet

Nei, bare litt vondt i magen pga mye godteri. 

Anonymkode: 630c0...ace

Skrevet

Ingen dårlig samvittighet her i gården :) 

Anonymkode: a3917...a42

Skrevet

Ingen dårlig samvittighet her heller. :) 

Skrevet

Nei. Absolutt ikke.

Skrevet

Nei. Livet er for kort til å ha dårlig samvittighet for å ha det greit.

• Liker 1
Skrevet

om man får dårlig samvittighet for å spise litt godt og slappe av noen få dager i året, så kan det anbefales en time eller 5 hos psykolog, for da har man ett problem.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bortkastet energi å ha dårlig samvittighet. Jeg har spist mye god mat, og sikkert gått opp litt i vekt, men noen uker i desember ødelegger ingen verdens ting. Er jo bare å komme i gang igjen med trening og normalt kosthold :)

Anonymkode: b5bc6...440

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Nei, det må da være lov å kose seg litt ekstra i julen :)

Gjest antbug
Skrevet

Dårlig samvittighet? Aldri :)  I julen skal man kose seg uten å tenke på vekta. Det går helt fint hvis man har sånn noenlunde kontroll over matinntak og aktivitetsnivå resten av året.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, har vært på reise i sør-amerika denne juleferien, ingen kulinarisk opplevelse, så tror heller jeg har gått ned et par kilo... har uansett ikke dårlig sanvityighet for ting jeg har spist. Livet er for kort til det!

Anonymkode: 2764a...2a3

Skrevet

Finnes ikke snev av dårlig samvittighet for jula, men det har sneket seg på noen kilo i løpet av høsten og jula tilsammen og de vil jeg ha vekk nå. Trenger dem ikke. 

Heldigvis synes jeg det er godt å være tilbake i litt mer moderate matrutiner igjen. 

Skrevet

Nei, absolutt ikke. Det er jul bare en gang i året, og jeg er så glad for at jeg har et sunt forhold til mat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...