Gå til innhold

Noen damer her som dater yngre menn?😊

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor stor aldersforskjell er det mellom dere? Er 27 år (kvinne) og "ramlet" over en 23 åring på julebord nå i desember😊 Nylig tok han kontakt, virker som en grei fyr.. avtalt film og vin hjemme hos han, kan det da regnes som en date? Har aldri datet noen som er så mye yngre enn meg + at jeg er tobarnsmor. Tenker bare det er mer vanlig at det er mannen som er eldst. Får ofte høre jeg ser ung ut😂 Er nylig blitt singel og er fresh på dette markedet.. 

Anonymkode: d55c5...66d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvor stor aldersforskjell er det mellom dere? Er 27 år (kvinne) og "ramlet" over en 23 åring på julebord nå i desember😊 Nylig tok han kontakt, virker som en grei fyr.. avtalt film og vin hjemme hos han, kan det da regnes som en date? Har aldri datet noen som er så mye yngre enn meg + at jeg er tobarnsmor. Tenker bare det er mer vanlig at det er mannen som er eldst. Får ofte høre jeg ser ung ut😂 Er nylig blitt singel og er fresh på dette markedet.. 

Eh...dette ville jeg sett på som en sex-date. Film og vin hjemme hos første gang er alltid det.

Er ikke mange gutter på 23 som kan tenke seg en alenemor til 2 barn på 27, som noe annet enn pule-materiale.

Anonymkode: 80908...e39

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Eh...dette ville jeg sett på som en sex-date. Film og vin hjemme hos første gang er alltid det.

Er ikke mange gutter på 23 som kan tenke seg en alenemor til 2 barn på 27, som noe annet enn pule-materiale.

Anonymkode: 80908...e39

Nå var du da litt slem😂 vi får se da. Har fortsatt behov, så da er det greit med en "fast" en😊 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min samboer er 19, jeg er 25, merker ikke dette i hverdagen da vi har like mål her i livet og ca. På samme sted :) jeg er da eldst, kvinne. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er bare fire år eldre. Han kan også være mer voksen enn en på 35 år. Så prøv ihvertfall;) 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 38 år, og mine 2 siste kjærester har vært 5 og 4 år yngre enn meg. Og nå dater jeg en som er 5 år yngre. Jeg har og 2 barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 timer siden, momo skrev:

Jeg er 38 år, og mine 2 siste kjærester har vært 5 og 4 år yngre enn meg. Og nå dater jeg en som er 5 år yngre. Jeg har og 2 barn.

Så koselig😉 Alder har vel lite å si så lenge man trives sammen? Han her er kjekk, virker snill og lett å prate med. Mine kjærester har vært maks et år yngre.. men så har ikke de forholdene fungert da 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
14 timer siden, asterix skrev:

Har aldri drevet med dating da, men samboeren min er 17 1/2 år yngre enn meg. Fungerer helt fint det.

Du hadde fryktelig mange barn om jeg ikke husker feil (10 eller noe), så er samboeren din 17 1/2 yngre enn deg ... Er "samboeren", som i den du bor i lag med, en av barna dine eller?

Anonymkode: 10270...b72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Som mann ville jeg aldri date seriøst en eldre kvinne. Kvinner eldes langt raskere enn menn, og selv om de fleste forhold ryker raskt, så vet man jo aldri om dette er en fremtidig "livspartner". I så fall er det utrolig trist som viril mann på 40+ og da måtte være sammen med en ufruktbar kvinne i overgangsalderen...

Anonymkode: 96b07...bd9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som mann ville jeg aldri date seriøst en eldre kvinne. Kvinner eldes langt raskere enn menn, og selv om de fleste forhold ryker raskt, så vet man jo aldri om dette er en fremtidig "livspartner". I så fall er det utrolig trist som viril mann på 40+ og da måtte være sammeeesn med en ufruktbar kvinne i overgangsalderen...

Men du skal vite det at ingen seksuell match er bedre enn eldre kvinne/yngre mann. Selv foretrekker jeg mine elskerinner MINST 15 år eldre ....... gjerne gift.

Min nåværende favoritt er mellomleder i det offentlige på 45+. Heldigvis følger det litt reisevirksomhet i jobben hennes. Relativ kjedelig kjerring på overflaten, men jeg får fram det indre "skamløse ludderet" i henne (som ingen har klart siden hun ble gift og " respektabel ") ..... He he  :lur:

Anonymkode: 0e790...013

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Frederik
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men du skal vite det at ingen seksuell match er bedre enn eldre kvinne/yngre mann. Selv foretrekker jeg mine elskerinner MINST 15 år eldre ....... gjerne gift.

Min nåværende favoritt er mellomleder i det offentlige på 45+. Heldigvis følger det litt reisevirksomhet i jobben hennes. Relativ kjedelig kjerring på overflaten, men jeg får fram det indre "skamløse ludderet" i henne (som ingen har klart siden hun ble gift og " respektabel ") ..... He he  :lur:

Anonymkode: 0e790...013

Det skamløse ludderet kom frem i det hun var utro. Og selvsagt sier hun at hun ikke får dårlig eller ingen sex på hjemmebane. Det sier jo alle som er utro. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som mann ville jeg aldri date seriøst en eldre kvinne. Kvinner eldes langt raskere enn menn, og selv om de fleste forhold ryker raskt, så vet man jo aldri om dette er en fremtidig "livspartner". I så fall er det utrolig trist som viril mann på 40+ og da måtte være sammen med en ufruktbar kvinne i overgangsalderen...

Man vil uansett aldri vite noensinne om den man er med er en livspartner. Det vet en først når en er død.

Og hvorfor vil du som gamling på 40+ absolutt ha en fruktbar kvinne? Galskap.

Anonymkode: ed8dc...95b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man vil uansett aldri vite noensinne om den man er med er en livspartner. Det vet en først når en er død.

Og hvorfor vil du som gamling på 40+ absolutt ha en fruktbar kvinne? Galskap.

Anonymkode: ed8dc...95b

Men når man vet at kvinners seksuelle levealder er langt kortere enn menn, så blir det helt feil å satse på et seriøst forhold med en kvinne som er eldre enn seg selv. Det er naturlig og normalt at kvinnen er vesentlig yngre enn mannen i et forhold. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men når man vet at kvinners seksuelle levealder er langt kortere enn menn, så blir det helt feil å satse på et seriøst forhold med en kvinne som er eldre enn seg selv. Det er naturlig og normalt at kvinnen er vesentlig yngre enn mannen i et forhold. 

Forskjell på 3-4 år forskjell og 15-20. Jeg på 27 hadde nok ikke satset på en 47 åring for å si det sånn. 40 er vel smertegrensa mi. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du  aner ikke hvor mye feil du tar.  Du er vel ikke så gammel du, er du vel ?

Eller kanskje i motsatt ende av skalaen  -     Utgått på dato  forlengst  !

Endret av bullehurk
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som mann ville jeg aldri date seriøst en eldre kvinne. Kvinner eldes langt raskere enn menn, ..

Som kvinne ville jeg aldri verken date eller ha sex med en eldre mann. Menn er de som eldes raskest og forfallet starter tidlig i 30-årene med svekket muskelmasse, magen vokser, håret tynnes og rynkene kommer. Menn er lite flinke til å ta vare på seg selv, ikke minst har de ikke peiling på hvordan ivareta hud, hår og tenner. Menn på 40+ er sekondavarer. 

Anonymkode: 3e07f...81e

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hmm...

Levealderen i Norge 1846-2013, kvinner og menn, med påvirkningsfaktorer. FHI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...