AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 #1 Skrevet 31. desember 2016 Møtte en fyr i klassen og vi kom i snakk og tar følge inn til timen og hjem fra timen. Selvom bussen hans går fra rett utenfor skolen går han en stasjon lenger (i motsatt vei enn der han skal) for å følge meg til min buss. Han spurte om facebooken min og ønsket at jeg også skulle gi ham nummeret. Nå chatter vi på Facebook om alt mulig, han forteller om familien og vi har personlige samtaler. Han ser også på meg på en spesiell måte, holder blikket litt lenge mens han smiler, når vi snakker. Et par ganger har vi blitt igjen på skolen og snakket et par timer og en gang spurte han om jeg skulle delta på et arrangement og sa han ville bli skuffet om jeg ikke kom (kan ha vært tull også). Jeg dro ikke og da spurte han om hvorfor i ettertid så tror han kan ha tenkt på meg. Etter siste time før jul sa han at jeg skulle sette meg ved siden av ham, men jeg turte ikke så da vi gikk til bussen slang han armen rundt skuldrene mine. Han sa også at jeg kunne komme innom boligen hans om jeg ville høre ham spille trommer. Liker han meg eller kan det være bare vennskapelig? Anonymkode: 56ca8...4ad
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2017 #3 Skrevet 1. januar 2017 Mye som tyde på at han liker deg ja 😀 Anonymkode: 7b406...b7f 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2017 #4 Skrevet 1. januar 2017 2 minutter siden, A-nonym skrev: Høres ut som han liker deg Takk for svar Hva synes du er det som tyder mest på at han liker meg? Anonymkode: 56ca8...4ad
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2017 #5 Skrevet 1. januar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Takk for svar Hva synes du er det som tyder mest på at han liker meg? Anonymkode: 56ca8...4ad Jeg synes alt du skriver tyder på at han liker deg veldig godt. Kan jeg spørre om alderen deres? Anonymkode: 59e5f...414 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2017 #6 Skrevet 1. januar 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes alt du skriver tyder på at han liker deg veldig godt. Kan jeg spørre om alderen deres? Anonymkode: 59e5f...414 Vi er 23 Anonymkode: 56ca8...4ad
Jus sanguinis Skrevet 1. januar 2017 #7 Skrevet 1. januar 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Liker han meg eller kan det være bare vennskapelig? Anonymkode: 56ca8...4ad Jeg trodde kvinner kunne dette her, jeg. Selvfølgelig liker han deg mer enn vennskapelig. 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva synes du er det som tyder mest på at han liker meg? Anonymkode: 56ca8...4ad Alt. 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2017 #8 Skrevet 1. januar 2017 6 minutter siden, Jus sanguinis skrev: Jeg trodde kvinner kunne dette her, jeg. Selvfølgelig liker han deg mer enn vennskapelig. Alt. Hvorfor tror du det? :D gøy å få svar fra en mann! du kjenner hvordan dere tenker bedre enn meg Anonymkode: 56ca8...4ad
Jus sanguinis Skrevet 1. januar 2017 #9 Skrevet 1. januar 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor tror du det? :D gøy å få svar fra en mann! du kjenner hvordan dere tenker bedre enn meg Anonymkode: 56ca8...4ad Det er en vurdering av samlet handlingsmønster. Intet menneske oppfører seg slik og vier deg så mye oppmerksomhet uten å være interessert i noe mer enn vennskap, enten de er mann eller kvinne. Ikke minst søker man vanligvis vennskap blant sitt eget kjønn. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå