Gå til innhold

2016 har vært et skikkelig møkkaår!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare noen få timer igjen av året og jeg er virkelig sjokkert over hvor fantastisk dårlig dette året har gått! 

Jeg har hatt noen skikkelig kjipe opplevelser på datingfronten, alt fra menn uten empati og et sinnsykt ego, til (voksne) menn som ikke evner å avslutte en relasjon på en ordentlig måte. 2016 er året jeg virkelig lærte hva ordet "ghosting" betyr og unnskyld språket, men fy faen så vondt det har vært. 

Menn man virkelig har trodd var snille og genuint bra, har vist seg å være iskalde og hjerteløse. Ja, jeg snakker om de litt mindre pene, ikke så fysisk attraktive mennene. Som liksom er så "snille". De som sutrer over at ingen vil matche med dem på Tinder. Damer: ikke fall for det pisset der, for gir du en av dem en sjanse så blir de spinnville og tror de kan få ENDA bedre og kaster deg vekk før de sveiper desperat videre på jakt etter Angelina Jolie. 

Jeg har vekslet mellom tanken på å gi opp fullstendig (jeg er 29) eller om jeg skal fortsette å prøve, når det bare ender i tårer og dårlig selvtilitt. 

2016 har også vært året hvor en mann faktisk sa at om jeg hadde operert brystene mine større hadde jeg vært perfekt, men fordi jeg ikke ville det så var jeg ikke en potensiell kjæreste for han. 

Jeg blir MATT. 

Godt nyttår.

Hilsen en ensom jente. Og JA, jeg har selvinnsikt og NEI, jeg spiller ikke spill. 

Anonymkode: 196d3...9b9

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stor klem til deg. Synd det ikke var ditt år! Satser på at det nye bringer deg mye lykke. 
Året mitt har egentlig vært ganske bra. Vært litt for mye på jobb, litt for mye på skolen, lest meg i hjel til eksamener, jobbet enda litt til, vært på min første 1-ukers lange ferie på 3 (!!) år. DET var helt fantastisk. Ikke nok med det, men jeg ble i august gravid etter nesten 2 års prøving. De neste 4 månedene har jeg ikke så mye fint å si om. Det gikk i gråting, oppkast og atter oppkast. November kom og jeg ble plutselig bedre. Avslutter året med struttemage, brus i glasset og en fiasko av en sjokolademousse som står i kjøleskapet. (les: suppe). 
Klem igjen! :-)  og god nytt år! 

Skrevet

Amen sista! Føler så sjukt med deg 😢

Gjest Frederik
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn man virkelig har trodd var snille og genuint bra, har vist seg å være iskalde og hjerteløse. Ja, jeg snakker om de litt mindre pene, ikke så fysisk attraktive mennene. Som liksom er så "snille". De som sutrer over at ingen vil matche med dem på Tinder. Damer: ikke fall for det pisset der,

Åpenbart. Alle tror jo de selv er snille. Så hvorfor tro på noen bare fordi de hevder at de er snille?

Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare noen få timer igjen av året og jeg er virkelig sjokkert over hvor fantastisk dårlig dette året har gått! 

Jeg har hatt noen skikkelig kjipe opplevelser på datingfronten, alt fra menn uten empati og et sinnsykt ego, til (voksne) menn som ikke evner å avslutte en relasjon på en ordentlig måte. 2016 er året jeg virkelig lærte hva ordet "ghosting" betyr og unnskyld språket, men fy faen så vondt det har vært. 

Menn man virkelig har trodd var snille og genuint bra, har vist seg å være iskalde og hjerteløse. Ja, jeg snakker om de litt mindre pene, ikke så fysisk attraktive mennene. Som liksom er så "snille". De som sutrer over at ingen vil matche med dem på Tinder. Damer: ikke fall for det pisset der, for gir du en av dem en sjanse så blir de spinnville og tror de kan få ENDA bedre og kaster deg vekk før de sveiper desperat videre på jakt etter Angelina Jolie

Jeg har vekslet mellom tanken på å gi opp fullstendig (jeg er 29) eller om jeg skal fortsette å prøve, når det bare ender i tårer og dårlig selvtilitt. 

2016 har også vært året hvor en mann faktisk sa at om jeg hadde operert brystene mine større hadde jeg vært perfekt, men fordi jeg ikke ville det så var jeg ikke en potensiell kjæreste for han. 

Jeg blir MATT. 

Godt nyttår.

Hilsen en ensom jente. Og JA, jeg har selvinnsikt og NEI, jeg spiller ikke spill. 

Wow snakk om å være dømmende...

Anonymkode: d1ae1...b38

Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn man virkelig har trodd var snille og genuint bra, har vist seg å være iskalde og hjerteløse. Ja, jeg snakker om de litt mindre pene, ikke så fysisk attraktive mennene. Som liksom er så "snille". De som sutrer over at ingen vil matche med dem på Tinder. Damer: ikke fall for det pisset der, for gir du en av dem en sjanse så blir de spinnville og tror de kan få ENDA bedre og kaster deg vekk før de sveiper desperat videre på jakt etter Angelina Jolie. 

Godt poeng.

Anonymkode: 7fce5...495

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Wow snakk om å være dømmende...

Anonymkode: d1ae1...b38

Jeg føler på meg at TS poengterer at det ikke er snakk om at hun kun snakker om menn med perfekt utseende, og her er grunnen til at jeg tror det:

Lager man en tråd om å mislykkes i dating, så koker det alltid ned til at man går for folk over sitt eget nivå, at man tror man er penere enn man er, og at man sikkert ikke klarer å skille mellom drittsekker og gode mennesker. Det er utrolig hvor mange som skal fortelle trådstartere hvor jævlig de fortjener å gå på trynet gang på gang, på grunn av noe de antageligvis har gjort. Man blir rett og slett sykeliggjort, opplever jeg. Slik jeg leser TS, så er hun ikke dømmende, hun garderer seg mot disse som sikkert skal fortelle henne at hun har prinsessesyndrom, manglende selvinnsikt, går etter badboys osv. 

Det er til en viss grad  konstruktivt å gi råd om å se seg i speilet om man stadig går på trynet innen dating, for all del. Men samtidig er dating i vår tid, med apper og sider og egne spilleregler som til tider går hinsides alle normer for folkeskikk og å behandle andre bra, noe jeg tror man må oppleve for å forstå.  

• Liker 13
Skrevet

Helt enig. 2016 har vært det verste året i mitt liv. Har mista han jeg har vært i et forhold med siste 4 årene, og føler meg helt ødelagt siden han hele tiden var åpen om at han var så usikker på hva han ville. i 4 år. Å leve med den usikkerheten over så lang tid var helt forferdelig. Er fortsatt ikke i nærheten av over det, etter et halvt år alene.

Har mista nesten alle vennene mine, og får ingen invitasjoner til noe som helst lenger. Fordi jeg ikke taklet å gå og vente på at han skulle bestemme seg for hva han ville (vi var aldri offentlige pga det, selv om alle vennene mine visste om oss). Jeg forandret meg såpass mye i denne perioden at ingen syntes det var moro å tilbringe tid med meg, jeg var jo bare deppa.

Så nå er jeg venneløs også.

Har mistet troen på noen fremtid for meg, er dypt deprimert.

Har barn som også er deprimerte, og vi drar hverandre ned alle 3.

Anonymkode: 61826...276

Skrevet

Vil nå påstå at dette året har vært egentlig ganske bra, vi har endelig fått en amerikansk president som beskytter amerikanske arbiedsplasser og dermed er med på å bygge den amerikanske økonomien opp. Dollaren steg jo etter at han vann. Så har vi selvstendighetsdagen til storbritannia som ikke lenger blir styrt av et byråkratisk eu i bryssel. Norge er med å bygge samfunnet og redde norsk kultur ved å iverksette regler som gjør det vanskeligere for innvandrere å komme hit uten gyldig grunn. Det er kommet til enighet om våpenhvile i syria og samarbeidet med russland og usa vil bli bedre og tryggere under trump administrasjonen. Men en dårlig og ekkel kommentar om puppene dine gjør året grusomt...

Anonymkode: e7343...769

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil nå påstå at dette året har vært egentlig ganske bra, vi har endelig fått en amerikansk president som beskytter amerikanske arbiedsplasser og dermed er med på å bygge den amerikanske økonomien opp. Dollaren steg jo etter at han vann. Så har vi selvstendighetsdagen til storbritannia som ikke lenger blir styrt av et byråkratisk eu i bryssel. Norge er med å bygge samfunnet og redde norsk kultur ved å iverksette regler som gjør det vanskeligere for innvandrere å komme hit uten gyldig grunn. Det er kommet til enighet om våpenhvile i syria og samarbeidet med russland og usa vil bli bedre og tryggere under trump administrasjonen. Men en dårlig og ekkel kommentar om puppene dine gjør året grusomt...

Anonymkode: e7343...769

:fart2:   :kari:

Anonymkode: 3989e...93d

• Liker 6
Skrevet

Klem til deg❤️ Ble dumpet 1 desember og vi har barn sammen. Livet mitt er kaos nå.. Har blitt invitert på date neste fredag da, får se hva det blir til😊 Håper du finner kjærligheten i 2017! (Og meg selv også) 

Anonymkode: 2af30...cec

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Holy fuck, ikke bry deg om slike ting, uansett hvor små/store du har så behold de du har. Det er bare han det er noe galt med.

Skrevet
4 timer siden, Søgni skrev:

Jeg føler på meg at TS poengterer at det ikke er snakk om at hun kun snakker om menn med perfekt utseende, og her er grunnen til at jeg tror det:

Lager man en tråd om å mislykkes i dating, så koker det alltid ned til at man går for folk over sitt eget nivå, at man tror man er penere enn man er, og at man sikkert ikke klarer å skille mellom drittsekker og gode mennesker. Det er utrolig hvor mange som skal fortelle trådstartere hvor jævlig de fortjener å gå på trynet gang på gang, på grunn av noe de antageligvis har gjort. Man blir rett og slett sykeliggjort, opplever jeg. Slik jeg leser TS, så er hun ikke dømmende, hun garderer seg mot disse som sikkert skal fortelle henne at hun har prinsessesyndrom, manglende selvinnsikt, går etter badboys osv. 

Det er til en viss grad  konstruktivt å gi råd om å se seg i speilet om man stadig går på trynet innen dating, for all del. Men samtidig er dating i vår tid, med apper og sider og egne spilleregler som til tider går hinsides alle normer for folkeskikk og å behandle andre bra, noe jeg tror man må oppleve for å forstå.  

TAKK! <3

Ts 

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig. 2016 har vært det verste året i mitt liv. Har mista han jeg har vært i et forhold med siste 4 årene, og føler meg helt ødelagt siden han hele tiden var åpen om at han var så usikker på hva han ville. i 4 år. Å leve med den usikkerheten over så lang tid var helt forferdelig. Er fortsatt ikke i nærheten av over det, etter et halvt år alene.

Har mista nesten alle vennene mine, og får ingen invitasjoner til noe som helst lenger. Fordi jeg ikke taklet å gå og vente på at han skulle bestemme seg for hva han ville (vi var aldri offentlige pga det, selv om alle vennene mine visste om oss). Jeg forandret meg såpass mye i denne perioden at ingen syntes det var moro å tilbringe tid med meg, jeg var jo bare deppa.

Så nå er jeg venneløs også.

Har mistet troen på noen fremtid for meg, er dypt deprimert.

Har barn som også er deprimerte, og vi drar hverandre ned alle 3.

Anonymkode: 61826...276

Virker som 2016 har vært et kjipt år for veldig mange :( klem til deg <3 

Håper virkelig det kommer bedre tider nå, fortsetter det sånn som det har gjort kommer jeg også til å bli skikkelig deprimert tror jeg:( 

Ts

Skrevet (endret)
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TAKK! <3

Ts 

Hvis det hjelper, så er du ikke alene om å ha vonde erfaringer med nettdating, faktisk så tror jeg hovedinnlegget ditt kunne vært skrevet av mange. Jeg har ikke vært like uheldig som deg, men jeg syns jeg hører overraskende mange som har dårlige erfaringer. Det jeg derimot kjenner meg igjen i, er beskrivelsene dine av den totale mangelen på normal folkeskikk som man møter. Fra folk som man mistenker er greie folk på andre arenaer. Og greia med dette, er jo at dating krever en del energi og tid, og at det gjerne blir svært personlig etterhvert.

Altså, er man normalt opptatt med studier eller jobb og andre forpliktelser - eller uansett egentlig, så spiser gjerne "prosjekt dating" opp mye kapasitet, på flere plan. Kombiner dette med hvor ekstremt overfladisk, kaldt, useriøst og usikkert det kan være, så skal man være ganske umenneskelig for å ikke la seg påvirke av dette, faktisk. 

Se på det du skriver, du frykter dette vil gjøre noe med den psykiske helsa di, du føler dating påvirker deg negativt, det gjør at du har endra oppfatning av deg selv. Ingen idé om en mann er verdt dette. Jeg sier ikke gi opp, altså, men hva med en liten pause fra dating? Da mener jeg ikke bare i praksis, men legg det fra deg, plei de meningsfulle relasjonene som ikke handler om dating, omgi deg med folk fra andre arenaer i livet, og ikke la noe så dumt som menn som ghoster få definere hvem du er eller verdien din. 

Endret av Søgni
  • Liker 4
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Menn man virkelig har trodd var snille og genuint bra, har vist seg å være iskalde og hjerteløse. Ja, jeg snakker om de litt mindre pene, ikke så fysisk attraktive mennene. Som liksom er så "snille". De som sutrer over at ingen vil matche med dem på Tinder. Damer: ikke fall for det pisset der, for gir du en av dem en sjanse så blir de spinnville og tror de kan få ENDA bedre og kaster deg vekk

Jeg blir MATT. 

Godt nyttår.

Snill?  Definer snill takk,  mistenker at tolkningen av snill er like forskjellig som man skifter underbukser.  Personlig så er jeg en snill person. Men oftest så blir man sett på som en kjedelig person når en er snill. 

Anonymkode: 39607...67d

Skrevet

2016 har virkelig ikke vært bra for meg heller. Har blitt dumpet av mannen jeg elsker høyt, hele 2 ganger. Sist gang for en måned siden. Og da kom det som et sjokk. For de siste månedene hadde vi det bedre, enn vi noensinne har hatt det. Og jeg har fått en kronisk sykdom. Gått på en smell. Faren til barna mine, sa nylig at han vil bare feste, og leve livet. Han kan ha barna en sjelden gang iblant da det passer han. Men jeg tenker at 2017, kan ikke bli verre. Det må bare bli bedre.

Anonymkode: 0e931...011

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir MATT. 

Godt nyttår.

Prøv meg:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...