AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 #1 Skrevet 31. desember 2016 Da slipper menn å bekymre seg og det gjør dem mer selvsikre i senga, noe som igjen gagner damene. De kvinnene som trenger tykk penis gjorde det vel ikke før de kjente en tykk en for første gang. Det er helt høl i huet at ekser skal påvirke en persons fremtidige forhold. Jeg tenker også at det er fordelaktig om man ikke ligger med mange eller har mange kjærester. Det vil alltid være en som er bedre i noe enn en annen er det ikke bedre å ha en som er best i alt- noe som er lettere når man har få partnere? Anonymkode: 532ef...147 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 #2 Skrevet 31. desember 2016 Dette er ikke en tråd om dobbeltmoral eller diskutere forskjell på menn og kvinner. Vil ha fornuftige svar som omhandler tema. Anonymkode: 532ef...147
Mippi Skrevet 31. desember 2016 #3 Skrevet 31. desember 2016 (endret) 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da slipper menn å bekymre seg og det gjør dem mer selvsikre i senga, noe som igjen gagner damene. De kvinnene som trenger tykk penis gjorde det vel ikke før de kjente en tykk en for første gang. Det er helt høl i huet at ekser skal påvirke en persons fremtidige forhold. Jeg tenker også at det er fordelaktig om man ikke ligger med mange eller har mange kjærester. Det vil alltid være en som er bedre i noe enn en annen er det ikke bedre å ha en som er best i alt- noe som er lettere når man har få partnere? Anonymkode: 532ef...147 Du mener det er best å ikke vite hva man går glipp av? Sex er så viktig for meg at jeg kommer til å fire på mange andre ønsker om hvordan en kjæreste skal være, så lenge han er min sexgud. 😏 Så for min del er jeg glad for at jeg vet hvor godt sex kan være med den rette partneren. Det gjør meg glad å ha masse rå sex. Hadde jeg gått glipp av denne erfaringen, så hadde jeg hatt et mye mer sørgelig liv og kanskje følt at jeg manglet noe uten å vite hva det var. Følt meg litt "lost". Og flere forhold hadde kanskje gått dunken fordi limet i forholdet manglet, uten at jeg hadde klart å sette fingeren på hva. Blir jeg pult av en jeg har god kjemi med, så lever jeg på et slikt knull lenge. Jeg blir rett og slett mer lykkelig av god sex. 😏 Og får sterkere følelser for partner. Osv osv Endret 31. desember 2016 av Mippi 3
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 #4 Skrevet 31. desember 2016 Fornuftige svar? Anonymkode: 0d686...e08 4
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 #5 Skrevet 31. desember 2016 Hvordan skal man løse dette da? Om man dater en fyr med stor penis skal damen bare dumpe han når hun ser penisen? Og vil ikke dette føre til at menn med stor penis blir usikre? Anonymkode: bb013...a78 4
SlemUlv Skrevet 31. desember 2016 #6 Skrevet 31. desember 2016 Folk skal få lov å ha sex med dem de vil. Enkelt og greit. 3
Gjest canacas Skrevet 31. desember 2016 #7 Skrevet 31. desember 2016 På tide å forby kvinner sex med menn generelt sett. La 2017 bli det året!
Eleaelea Skrevet 31. desember 2016 #8 Skrevet 31. desember 2016 Nei hvorfor skal kvinner la være å ha sex med menn med store peniser? Om de vil det selv så, kjør på!! 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 #9 Skrevet 31. desember 2016 Jaha..I følge den teorien burde jo alle som ble tvangsgiftet bort som 13 åringer ha perfekte ekteskap seksuelt sett..tviler på de er enig med deg. Anonymkode: ba5be...608 4
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 #10 Skrevet 31. desember 2016 Kvinner skulle kun hatt lov til å ha sex med andre kvinner. Og menn burde kastreres rett etter puberteten. Anonymkode: cd330...942 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 #11 Skrevet 31. desember 2016 Kvinner burde la være å ha sex med menn med små peniser!! Hadde vel blitt et problem for deg da TS.Anonymkode: 71982...960 7
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 #12 Skrevet 31. desember 2016 Jeg tror mennesker skal ha sex med den de har lyst på, men jeg tror at man skal være ærlig på et tidligere tidspunkt på hva man ønsker seg. La være å ligge med noen inntil man har fått avklart ting. Hvis man vil ha en stor, vær ærlig om det. Gå så langt som å komme med mål. Det går faktisk an å si at "JEG foretrekker en stor, men det gjelder ikke alle damer", Det er egentlig ikke noen forskjell på det, og å foretrekke en høy fyr, en lys fyr, en veldig smart fyr, en veldig trent fyr. Hvis man på et tidligere tidspunkt på grunn av sine erfaringer kommer med sine ønsker, kan mannen faktisk si "Jeg blir for liten for deg", og man kan gå hver til sitt uten å ha ligget sammen. Hva man selv betegner som stor, er superenkelt. Det er bare å ta en linjal og sjekke. Spill med åpne kort fra starten. Det er "vente og se, og med det gi folk forhåpninger" som skaper skuffelser og dårlige erfaringer. Anonymkode: 68b8c...5a0 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 #13 Skrevet 31. desember 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er bare å ta en linjal og sjekke Det holder ikke med en linjal. Tykkelsen er like viktig, så da trenger man et målebånd. Anonymkode: cd330...942 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 #14 Skrevet 31. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det holder ikke med en linjal. Tykkelsen er like viktig, så da trenger man et målebånd. Anonymkode: cd330...942 Ja ja.. men da får man vel innføre i 2017 at ALLE menn skal måles og veies. Og lages et pass med bilder og mål. Så slipper både menn og kvinner og kaste bort tiden med skuffelser og håp. Anonymkode: 71982...960 4
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 #15 Skrevet 31. desember 2016 Enda en penis tråd Anonymkode: a7683...10d 4
_Malene Skrevet 1. januar 2017 #16 Skrevet 1. januar 2017 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Da slipper menn å bekymre seg og det gjør dem mer selvsikre i senga, noe som igjen gagner damene. De kvinnene som trenger tykk penis gjorde det vel ikke før de kjente en tykk en for første gang. Det er helt høl i huet at ekser skal påvirke en persons fremtidige forhold. Jeg tenker også at det er fordelaktig om man ikke ligger med mange eller har mange kjærester. Det vil alltid være en som er bedre i noe enn en annen er det ikke bedre å ha en som er best i alt- noe som er lettere når man har få partnere? Anonymkode: 532ef...147 Breaking news: det er ikke alle damer som liker (for) store peniser. Jeg har en eks med godt over gjennomsnittet, og sexen med han er den vondeste og verste jeg har hatt. 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2017 #17 Skrevet 1. januar 2017 For å løse dette Må alle menn fra og med nå gå med tights. Så kan kvinner få en formening om størrelse før man tar kontakt. Da slipper man date og overraskelser Anonymkode: 53211...403
Pinkee Skrevet 1. januar 2017 #18 Skrevet 1. januar 2017 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja ja.. men da får man vel innføre i 2017 at ALLE menn skal måles og veies. Og lages et pass med bilder og mål. Så slipper både menn og kvinner og kaste bort tiden med skuffelser og håp. Anonymkode: 71982...960 Det var lurt, et penis-registerHvis det da var søkefunksjon, så kunne man bare sjekke opp de vitale mål, før man vurderte sex. Så slapp man å prøve unødig. Tror det også hadde redusert antall ons, damene hadde ventet til de fikk sjekket i penisregisteret. Mindre ons, mindre graviditeter med ukjent far/uvillig far. Tror dette er et glimrende forslag 2
WubWub Skrevet 1. januar 2017 #19 Skrevet 1. januar 2017 Nei jeg syntes slettes ikke at det er en god løsning.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2017 #20 Skrevet 1. januar 2017 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Kvinner skulle kun hatt lov til å ha sex med andre kvinner. Og menn burde kastreres rett etter puberteten. Anonymkode: cd330...942 Litt likt som deg selv med andre ord? Anonymkode: 313e1...8db
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå