AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 #1 Skrevet 31. desember 2016 Bestilte ny mobil hos Telia fordi min forrige ble ødelagt. Mitt nåværende mobilnummer står i min mors navn, og jeg ønsket å beholde dette. Når jeg betalte mobilen stod det at jeg kunne velge hvordan den skulle leveres og jeg valgte da å hente den i butikk ettersom den ellers ville ha blitt sendt hjem til mine foreldre som bor i en annen by. Problemet er bare at jeg må kunne fremvise "gyldig legitimasjon" og ordrenummer, men hva er gyldig legitimasjon? Min mor bor som sagt i en annen by og har ikke mulighet til å hente den, men vi har samme etternavn og jeg har ordrenummeret i tillegg til at det er jeg som har betalt telefonen. Får jeg hentet den eller? Anonymkode: f5cbc...e22
ajarRun Skrevet 31. desember 2016 #2 Skrevet 31. desember 2016 Hvorfor overførte du ikke bare abonnementet? Du kan alltid få henne til å skrive deg en fullmakt dersom de nekter.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 #3 Skrevet 31. desember 2016 Overføring kom ikke opp som et valgalternativ når jeg bestilte telefonen? Vet ikke hvordan man gjør det heller. Anonymkode: f5cbc...e22
Sirah Skrevet 31. desember 2016 #4 Skrevet 31. desember 2016 Du kan få din mor til å sende deg en fullmakt, så bør det gå fint. Hadde selv min tlf på mamma i mange år (i den tiden når alle i fri familie måtte stå registrert på samme person) og det var deilig å få den over på meg selv! Du laster ned et eierskifteskjema fra telia.no og så må både du og din mor skrive under på den før dere sender den til Telia.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå